Waves

Waves

Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010

μια καλημέρα αλλιώτικη (λαδοπαστέλ 50x37)

Πριν ξημερώσει θα’ μαι μόνη μου το ξέρω
θα έχεις φύγει μες’ τη νύχτα όπως πάντα
μόλις απόψε είναι που’ γινα σαράντα
κι’ όλο πιο λίγα θα’ χω για να σου προσφέρω।


Δεν κάνω πια το κόπο να σε μεταπείσω
ούτε σαλεύω όταν να ντύνεσαι σ’ ακούω
πάει καιρός που τέτοιες τάσεις αποκρούω
και συ ακούραστα προσέχεις μη ξυπνήσω

Όχι.. δεν θέλω απολογισμούς να κάνω
όμως κουράστηκα μισή να έχω σχέση
εσύ τα πάντα βολικά έχεις χωρέσει
μα εγώ κομμάτια συνεχώς νοιώθω να χάνω.

Το πρώτο φως του ήλιου μόνη θα με λούσει
χρώμα και λάμψεις θα σκορπίσει στα σεντόνια
θα μου θυμίσει πως αυτό το κάνει χρόνια

μια καλημέρα όμως αλλιώτικη θ’ ακούσει
© nameliart

20 σχόλια:

  1. Καλή μου φίλη,

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ήρθα να σου πω,
    από τα μέρη της καρδιάς μου!!!

    Είναι όμορφο οι άνθρωποι να συναντιώνται
    μέσα στους χώρους των ψυχών!..

    Τα φιλιά μου
    και Χρόνια Σοφά και Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ζωγραφιά κι έδεσε υπέροχα με το ποίημα! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή δε σχολίασα ούτε το ποίημα, ούτε τον πίνακα, επιστρέφω, για να σου πω, ότι και τα δύο είναι εξαιρετικά!!!

    Συγχαρητήρια, φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη ζωγραφιά δεμένη τέλεια με το ποίημα.
    Μου άρεζε από παλιά η ρίμα στα ποιήματα. Ενώ μέχρι πρόσφατα την απέρριπταν, πολλοί άρχισαν πάλι να τη χρησιμοποιούν.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν πολύ και τα δύο. Παίζουν πολύ όμορφα
    μαζί.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πυρφόρε μου Προμηθέα
    (θα ήθελα να σε αποκαλώ Προμυθευ αλλά μου λείπει τραγικά αυτή η περισπωμένη…)
    Τι να πω εγώ τώρα; Η φωτιά σου στη κυριολεξία με έλιωσε!!! Πολύ συγκινητικός ο λόγος σου! Μόνο να σ’ ευχαριστήσω μπορώ από βαθειά μέσα μου και να σου ανταποδώσω τη κάθε ευχή με όση δύναμη μου άφησε η ορμή της φλόγας σου!
    Την αγάπη μου και ευχές για ένα όμορφο σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΙΖΑ
    Ένα μπράβο με 3 θαυμαστικά είναι κάτι περισσότερο από ενθάρρυνση και σοβαρή παρότρυνση να συνεχίσω τις απόπειρες έκφρασής μου, πέρα από τον καθημερινό, πεζό λόγο. Σε υπερευχαριστώ και να σου πω ότι οι περίπατοί μου στη terra amata σου είναι από τα πιο όμορφά μου διαλλείματα!
    Καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή μου Πυρφόρα,
    Είναι σαν να το είχες πει με όλους τους ήχους, όλα τα χρώματα και όλη τη θέρμη που αναδίδει ο πυρσός σου! Κι’ εγώ που έχω μόνο ένα τόσο δα, λιτό και ταπεινό ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ να σου πω και πάλι, παρηγορούμαι μόνο στη σκέψη ότι θα είναι ζεσταμένο και φωτισμένο από τις πύρινες δέσμες σου…
    Μια πολύ γλυκιά καλημέρα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίνο,
    Το να ακούω από εσένα επαίνους για τη ζωγραφική μου, είναι σαν να παίρνω βραβεία!!! Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ! Και χαίρομαι που σου αρέσει η ρίμα. Προσωπικά την υιοθετώ με ιδιαίτερη τρυφερότητα, σαν να είναι ένα παραμελημένο παιδί…
    Πολύ καλή σου μέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βασιλική,
    Σε καλωσορίζω και σ’ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου, τα καλά σου λόγια, αλλά και που με οδήγησες στο τόσο καλαίσθητο free paint σου! Νοσταλγική ζωγραφική, χορός χρωμάτων, τέχνη και ευαισθησία! Θα σε επισκέπτομαι να τα λέμε και από εκεί…
    Τις χρωματιστές ευχές μου για ένα καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πικραμένο, ομοιοκατάληκτο και αβρό!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εγώ δεν συμπαθώ ιδιαίτερα
    την ποίηση με ρίμα
    Περιορίζει αρκετά την έκφραση νομίζω
    Θαυμάζω όποιον τα καταφέρνει όμως
    Κι εσύ νομίζω ότι έχεις την ικανότητα
    Μ’ αρέσει το αντικείμενο της ζωγραφικής σου
    Και ο τρόπος που τον παρουσιάζεις

    ΥΓ. Να ευχηθώ χρόνια πολλά...ή κανω λάθος

    Καλο σ/κ Ναμελί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στρατή Παρέλη
    Η επίσκεψή σου και μόνο, μου δίνει χαρά και με τιμά! Σ’ ευχαριστώ ιδιαίτερα!!!
    Νομίζω ότι η πίκρα είναι ένα σύνηθες στοιχείο (συχνά και προϋπόθεση) στην έκφραση με «άλλα» μέσα, έξω απ’ αυτά των καθημερινών μας συναναστροφών… Η αβρότητα…ναι…αυτή προκύπτει κυρίως από τις «οριακές συνθήκες» που βάζω μόνη μου…ανεπαισθήτως κι’ αυτές. Όπως άλλωστε και η ρίμα! Κάποια στιγμή όμως θα επιχειρήσω να απελευθερωθώ απ’ τα δεσμά της… Δεν υπόσχομαι ωστόσο ότι θα βγει κάτι «αναρτήσιμο»…
    Εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατόβραδο και μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Velvet2
    Χαίρομαι που σε ξαναυποδέχομαι και σ’ ευχαριστώ πολύ για τη Σαββατιάτικη βόλτα σου στο «εργαστήρι» μου. Συμφωνώ εντελώς ότι η ρίμα είναι περιοριστική! Να σου εκμυστηρευτώ όμως δύο μικρές μου αλήθειες; Η μία είναι ότι εγώ δυσκολεύομαι πολύ να γράψω κάτι χωρίς ρίμα, που να μη θυμίζει, ας πούμε, άρθρο εφημερίδας… Η άλλη είναι ότι, σαν από διαστροφή, βρίσκω ευχαρίστηση στο να παιδεύω τον εαυτό μου για να βρει ομοιοκαταληξίες…
    Πάντως με ενθαρρύνεις πολύ με τα καλά σου λόγια, και για τη στιχοπλοκή μου και για τη ζωγραφική μου, και σ’ ευχαριστώ, ακόμη μια φορά, γι’ αυτό!
    Εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο!

    Υ.Γ. Ναι…να μου ευχηθείς χρόνια πολλά (κι’ εγώ να σε ξαναευχαριστήσω) για γενέθλια, που όμως εντελώς συμπτωματικά πέφτουν κοντά (είναι λίγες μέρες μετά…) με την ανάρτηση… Τα λόγια στους στίχους είναι άλλων ημερομηνιών και…υπαγορευμένα λιγάκι και από τη «δυναστευτική» αναζήτηση ρίμας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσει το στυλ που έχεις στη ζωγραφική είναι τα χρώματα που σε κάνουν να είσαι εσύ.
    Στο ποίημα τώρα πολύ ενδιαφέρουσα η εξομολόγηση που κάνεις στο παραπάνω σχόλιο. Μου αρέσει που τα ποιήματά σου αν και με ρίμα δεν στερούνται βάθους και συναισθηματικής φόρτισης. Ίσως δική μου εσφαλμένη εκτίμηση για την έλλειψη βάθους στα ποιήματα με ρίμα.

    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Margo
    Πολύ ευχάριστο να σε ξαναβρίσκω εδώ, φέρνοντας μάλιστα μαζί σου και πάλι το καλό σου λόγο! Πολλά θερμά ευχαριστώ!!!
    Ελπίζω το γεγονός ότι έχεις χαθεί για κάποιο διάστημα, να προμηνύει νέες όμορφες εικόνες αναρτημένες στην ωραία γκαλερί σου! Περιμένω…
    Καλό απόγευμα Κυριακής και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ζωγραφιά και ποίημα υπέροχα και τα δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φοίβο,
    Καλωσόρισες στη μικρή μου πινακοθήκη! Πολύ κολακευτικός χαρακτηρισμός το «υπέροχα» για τα εκθέματά μου… Χίλια ευχαριστώ!!! Ξέκλεψα λίγη ώρα και τριγύρισα στις ταξιδιωτικές σου σελίδες. Πολύ καλοφτιαγμένο ιστολόγιο, με χρήσιμη πληροφορία, δοσμένη λιτά και καλόγουστα! Θα την αξιοποιώ σε κάθε ευκαιρία…
    Εύχομαι μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εκπληκτικός πίνακας! αληθινά!! την μαγεμένη καλησπέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κι’ από μένα, ένα πολύ συγκινημένο, εκ βαθέων ευχαριστώ! Να είσαι καλά Νημερτή…

    ΑπάντησηΔιαγραφή