Waves

Waves

Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010

περαστική (λαδοπαστέλ 50x70)

Είσαι περαστική. Είκοσι, κάπου εκεί
κι' ούτε που υποπτεύεσαι ακόμη
στη τόσο απατηλή αυτή διαδρομή
της νιότης σου, πού θα σε πάν’ οι δρόμοι.

Φορές σαν να γυρνάς τους γύρω να κοιτάς
με μιά αυτοπεποίθηση που τρέχει
πιο γρήγορα από σένανε κι’ έτσι τους προσπερνάς
με βήμα που στο φρένο δεν αντέχει.

Αρπάζεις συνταγές, περνάς σ’ εφαρμογές
και λες πως κάνεις τις επιλογές σου
κι’ όταν διαρρηγνύεται αυτό το «αρραγές»
ανάχωμα, μαζεύεις τις πληγές σου.

Κάπου σε συμπαθώ, μα πως να σου φερθώ
όταν της δήθεν σιγουριάς σου παίρνεις
το ύφος το αγέρωχο, μα πάλι προσπαθώ
να μη πειστείς πως δεν τα καταφέρνεις

Έως συγκινητική αυτή η πρακτική
που αντανακλά τις ανασφάλειές σου
κι όσο κι’ αν εκνευρίζομαι, λέω περαστικοί
υπήρξαμε κι’ εμείς απ’ τις τροχιές σου
© nameliart

12 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ καλή δουλειά. Πανδαισία χρωμάτων. Θα σε παρακολουθώ φίλε μου. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ντίνο σ’ ευχαριστώ ιδιαιτέρως για το τόσο ενθαρρυντικό σου σχόλιο και σε βεβαιώνω ότι θα μου δίνουν πολλή χαρά οι επισκέψεις σου! Κάνω κι’ εγώ στον ιστόχωρό σου περιπάτους, που μου χαρίζουν ευχαρίστηση, χαλάρωση και χαμόγελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη εικόνα !
    Να προχωράει η ζωή
    τα νιάτα είναι μιά....
    πνοή...
    Καλησπέρα nameliart!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ και από δω για το σχόλιό σου στην ιστοσελίδα μου. Σου απάντησα ήδη. Επαναλαμβάνω ότι ο φίλος Τόλης Νικηφόρου έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα-ποιητικό ανθολόγιο (http://dreaming-in-the-mist.blogspot.com), όπου πολλά από τα ποιήματα που αναρτά παντρεύονται με ζωγραφιές μου.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Elis.pandora με χαροποιεί ιδιαιτέρως η επίσκεψή σου αλλά και το σχόλιο σου! Είναι θερμό για το έργο και ταυτόχρονα γλυκά και τρυφερά ποιητικό για τη νιότη ... Σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ντίνο σ’ ευχαριστώ για την υπόδειξή σου να επισκεφτώ αυτό το καλαίσθητο και ενδιαφέρον blog. Το εντάσσω σ’ αυτά που θα παρακολουθώ. Υπέροχες οι ψηφιδωτές ζωγραφιές σου στις αναρτήσεις του Σεπτέμβρη και πολύ ταιριαστές με τους στίχους που συνοδεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρ όλο που δεν ζωγραφιζω πια, δεν παύω να θαυμάζω αυτούς που συνεχίζουν με πάθος να εξασκούν αυτή την Τέχνη, κι οταν μάλιστα την παντρεύουν με την ποίηση...Το καλλίτερό μου!
    Χαίρομαι λοιπόν που βρήκα το ιστολόγιό σου, σου έχω αφήσει κι άλλο σχόλιο στην Σπανιόλα.
    Θα έρχομαι αν δεν σε πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επαναστατική στιχοπλοκία! Εγώ ποτέ μου δεν τα πήγα καλά με την ρίμα..
    Ίσως γιατί με ζόριζαν οι ατίθασες σκέψεις μου..
    Καλό βράδυ να έχεις!
    Πολύ όμορφο το γραμμένο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαρά, όχι μόνο δεν με πειράζει να έρχεσαι, αλλά κάθε φορά θα μου είναι πολύ ευχάριστη η επίσκεψή σου! Χαίρομαι κι’ εγώ πολύ να μοιράζομαι αυτή τη διπλή αγάπη για τη ζωγραφική και τη στιχουργία με φίλους, συνοδοιπόρους σε διαδρομές κοινών αναζητήσεων. Άλλωστε θα συναντιόμαστε και στον δικό σου κομψό και δημιουργικό χώρο, όπου υποδέχεσαι τον επισκέπτη μ’ αυτή την υπέροχη ρήση του Άγιου Φραγκίσκου της Ασίζης! Τη θερμή καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στρατή Παρέλη, θέλω να σε ευχαριστήσω πολύ για τη στάση που έκανες στη σελίδα μου και για τα καλά σου λόγια για τα στιχάκια μου!
    Σ’ εμένα πάλι, ό,τι ατίθασο στο κεφάλι μου καθυποτάσσεται εν τέλει στον τυραννικό ορθολογισμό που μου επιβάλλεται, σχεδόν «ανεπαισθήτως», από την επαγγελματική μου συνιστώσα. Έτσι με όποιο τρόπο και αν εκφράζομαι, ο Καρτέσιος είναι πάντα παρών... Και πώς ζηλεύω τη ποίηση χωρίς ρίμα και τη ζωγραφική χωρίς κανόνες...
    Πολύ καλή σου μέρα και όποτε μπορείς να περνάς... Έχει πάντα σημασία το σχόλιό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μ αρέσει αυτός ο ιδιαίτερος
    κρυμμένος ερωτισμός
    που πηγάζει μέσα από τη γραφή
    και το αντικείμενο της ζωγραφικής σου

    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μεσημέρι Velvet2! Ερωτισμός ή οτιδήποτε άλλο, θεωρώ πολύ σημαντικό να πηγάζει κάτι από μία προσωπική δημιουργία. Αλλιώς είναι άψυχη… Γι’ αυτό βρίσκω πολύ κολακευτικά τα λόγια σου και σ’ ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό! Έχω «εισβάλλει» κι’ εγώ στο καταφύγιό σου κi’ έχω νοιώσει πραγματικά όμορφα εκεί…
    La vita è sempre bella quando ci riposiamo insieme nelle arti!

    ΑπάντησηΔιαγραφή