Waves

Waves

Πέμπτη, 7 Οκτωβρίου 2010

η γλώσσα του σώματος (λαδοπαστέλ 38x45)

Εκεί περίμενες κι’ ούτε που σάλευες.
Ούτε την ώρα που σε πλησίασα
έκανες κάποια κίνηση έστω...
Με άδειο βλέμμα μόνο ανάδευες
το γύρω σύμπαν… κι’ εγώ στασίασα
όταν σου ψέλλισα άχρωμα «πες το».

Σχεδόν βρεχόσουνα μα δεν σε ένοιαζε…
άλλωστε ήταν σαν ν’ απουσίαζες
και η ομπρέλα σου σκοπό δεν είχε.
Πόση ώρα άραγε πάνω σου έσταζε
μα συ απέναντι κάπου εστίαζες
λες και το άπειρο τώρα προείχε.

Στεκόμουν δίπλα σου… δεν ξαναρώτησα
ποιο λόγο είχε αυτή η συνάντηση.
Ήτανε όμως σαν να μιλούσες
μ’ όλο το σώμα σου… κι’ εγώ σιώπησα…
Σάμπως τι νόημα θα’ χε μια απάντηση
λόγια ν’ αράδιαζε αν προσπαθούσες...

nameliart

22 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία ισορροπία χρωμάτων, αποχρώσεις που μου αρέσουν πολύ. Ζωγραφιά και ποίημα δένουν άψογα. Δεν χρειάζεται να βλέπουμε πρόσωπα. Μπράβο nameliart.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το έργο το ίδιο και η γραφή σου , μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που συνδιάζεις την εικόνα με τον λόγο!!!
    Καλό βράδυ ,
    Καλή συνέχεια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στεκόμουν δίπλα σου
    Κι εσύ κοίταζες το άπειρο!..
    Μήπως διαισθανόσουν το μέλλον μας;..

    Έξοχα όλα, φίλη μου!!!

    Την αγάπη μου, μαχητικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντίνο,
    πάντα χαίρομαι πολύ όταν σου αρέσουν τα έργα μου και το Μπράβο σου μου δίνει ώθηση να συνεχίσω να ζωγραφίζω! Έχω βλέπεις τάσεις να παραμελώ λίγο τη ζωγραφική στο όνομα των «υποχρεώσεων»… Σ’ ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Art Traveller,
    είναι πολύ σημαντικό για κάποιον που προσπαθεί να εκφραστεί με χρώμα και εικόνες, να ακούει τόσο καλά λόγια για το αποτέλεσμά του από ανθρώπους που υπηρετούν με θαυμαστό τρόπο τη τέχνη της ζωγραφικής! Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τη ζωγραφιά μου, αλλά και για τη γραφή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πυρφόρα,
    (και ξέρω φίλη μου ότι δεν λέω κάτι που δεν ξέρεις…)
    το μέλλον μας, εδώ και καιρό άλλωστε, για να το δει κανείς δεν χρειάζεται διαίσθηση… Αρκεί μια στοιχειώδης μόνο δυνατότητα να κάνει συνεπαγωγές… Τα δεδομένα υπάρχουν με το παραπάνω! Μια απλή πρόβλεψη είναι! Καθόλου ευοίωνη δυστυχώς…
    Και βέβαια, αλλοίμονο αν η επιλογή είναι η ηττοπάθεια!
    Όπως το είπες λοιπόν: Μαχητικά!!!
    Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο, σ’ ευχαριστώ που ήσουν πάλι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα συ απέναντι
    κάπου εστίαζες
    λες και το άπειρο
    τώρα προείχε
    Το απέναντι αν είναι τόσο όμορφο , όπως οι πινελιές σου τότε καλώς να έρθει.
    όμορφα χρώματα φθινοπωρινά, γεμάτα αισιοδοξία.
    καλημέρα nameliart

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετικά δοσμένη η σκηνή και φορτισμένη συναισθηματικά..
    Μου αρέσουν πολύ οι γραμμές σου από τα παστέλ, κάνει το έργο να πάλλεται!
    Καλό σου μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βασιλική,
    πάντα ευαίσθητη στα χρώματα! Δεν θα μπορούσες παρά να αγαπήσεις τη ζωγραφική! Και αυτή σου η αγάπη φαίνεται από την όμορφη δουλειά σου!!!
    Θερμές καλησπέρες και πολλά ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Margo,
    είναι πάντα χαρά μου να σε συναντάω στις διαδρομές μου!
    Μ’ αρέσει –και με κολακεύει- πολύ ο τρόπος που «διαβάζεις» τις ζωγραφιές μου!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό!
    Σε καλησπερίζω και περιμένω τις νέες σου δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα με τον δικό σου ξεχωριστό τρόπο!
    Και ό,τι προφυλάσσει η ομπρέλα το αφήνει έκθετο η ψυχή..
    να δείχνεται και να φαίνεται..
    Καλό απόγεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αποπνέει μια πικρία και μια μελαγχολία ο λόγος σου
    Πολύ όμορφο το σύνολο και εμπνευσμένο

    να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα λόγια φτάνουν ως εδώ, μα πώς αλλιώς θα ήταν αφού φτάνουν από έναν Ποιητή!
    Λόγια που φέρνουν το ίδιο όμορφα συναισθήματα!
    Στρατή Παρέλη,
    ένα βαθύ και μεγάλο ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελένη,
    με χαρά μου σε καλωσορίζω!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ που ήρθες,
    σ’ ευχαριστώ πολύ που μου άφησες αυτό το ωραίο σχόλιο! Πικρία και μελαγχολία πράγματι… συγκαλυμμένες ή μη, σχεδόν πάντα παρούσες…
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μαγικα χρωματα...
    τελεια εκτελεση..
    ευαισθητη ψυχη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχεις πραγματι την ικανοτητα
    να συνδυαζεις την εικονα με τον λογο
    οπως αναφερθηκε παραπανω
    Να προσθεσω...
    Και μοιαζεις απαλη...απαλη..
    Σαν μια μικρη Ναμελι

    Καλημερα και καλο σ/κ...

    ΥΓ.Λιγο μεγαλυτερο μεγεθος γραμματοσειρας
    για τα ματακια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία,
    είναι ωραίο να σε ξαναβρίσκω!
    Και σ’ ευχαριστώ… σ’ ευχαριστώ πολύ! Όμορφα τα λόγια σου!
    Η ευαισθησία της ψυχής είναι ένα γνώρισμα που μοιραζόμαστε όλοι εμείς που καταθέτουμε κομμάτια της στη τέχνη… τέχνη με τα χέρια, ή με το λόγο, ή με όποιο μέσο μπορούμε…
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Velvet2,
    όση απαλότητα και να προδίδεται, η αφή της δεν φτάνει αυτή του βελούδου σου!
    Ένα βελούδο που νοιώθω να με αγγίζει ακόμη κι’ από τα σχόλιά σου!
    Σε υπερευχαριστώ γι’ αυτή την αίσθηση!!!
    Καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακου!

    Υ.Γ. …καταλαβαίνω το πρόβλημα… …άλλωστε κι’ εγώ το αντιμετωπίζω. Εντάξει Velvet2, κάτι θα κάνω για τα ματάκια σου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. η ζωγραφική σου με μαγεύει, η ποίησή στου με συνοδεύει γλυκά τούτο το παράξενο Κυριακάτικο πρωινό... τη καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Beautiful colorful painting. I like it very much.
    Greetings from Finland.
    Markku

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νημερτή,
    πώς αλήθεια και πόσο να σ’ ευχαριστήσω;
    Η παρουσία σου εδώ με τιμά
    και τα σχόλιά σου -αλλά και οι απαντήσεις σου-
    με συγκινούν και με ανεβάζουν!
    Να έχεις ένα όμορφο Κυριακάτικο απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Markku,
    thank you so much,
    not only for your kind comment,
    but also because you showed me the way for your web page!
    I was really amazed with your painting!!!
    The 28 years that you have devoted to this Art, are absolutely obvious on your work!!!
    Many greetings from autumnal Athens!

    ΑπάντησηΔιαγραφή