Waves

Waves

Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2010

μοναχικά περπατώντας (λαδοπαστέλ)



Το τραγούδι canzone arrabbiata (οργισμένο τραγούδι) των Nino Rota - Linas Wertmüller,
πρωτο-ακούστηκε στη ταινία της τελευταίας «μια ιστορία έρωτα και αναρχίας» του 1973, από την Anna Melato. Δική της είναι και η ερμηνεία στο video παρακάτω.











οργισμένο τραγούδι

Τραγουδώ για τους άτυχους
Τραγουδώ για μένα
Τραγουδώ για την οργή μου απόψε
Εναντίον σου
Ενάντια σ’ αυτόν που έχει πλούτη και δεν ξέρει
Αυτόν που θα λερώσει την αλήθεια
Περπατάω και τραγουδώ
Για την οργή που μου βγαίνει.

Σκέφτομαι τόσους ανθρώπους στη σκιά
Στην μοναξιά της πόλης
Σκέφτομαι τις ψευδαισθήσεις της ανθρωπότητας.
Όλα τα λόγια που θα επαναλάβει

Τραγουδώ για τους άτυχους
Τραγουδώ για μένα
Τραγουδώ για την οργή μου απόψε
Εναντίον σου
Τραγουδώ για κείνο τον ήλιο που θα βγει, θα βασιλέψει, θα ξανανατείλει
Για τις ψευδαισθήσεις
Για την οργή που μου βγαίνει

απόδοση στα Ελληνικά Nameliart



video aps707

17 σχόλια:

  1. Φίλοι μου,
    αραιώνω για λίγες ημέρες τη κυκλοφορία μου στο διαδίκτυο.
    Ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη για πιθανές καθυστερήσεις σε δημοσίευση σχολίων σας.
    Σας ευχαριστώ που με επισκέπτεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. - Πρωτοάκουσα το υπέροχο αυτό τραγούδι όταν το έκανε γνωστό ο Μάριος Φραγκούλης πριν μερικά χρόνια τώρα διαβάζοντας και την μετάφραση μαρέσει ακόμη περισσότερο , σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας !!!
    Πολύ όμορφος και ο μοναχικός σου περίπατος στην βροχή !!!
    Καλό απόγευμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα μου αρέσουν οι συνδυασμοί των χρωμάτων σου Μελίνα. Επίκαιρη η ζωγραφιά σου, έξω βρέχει με το τουλούμι αυτήν τη στιγμή. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με άλλο φως και με άλλον τρόπο μας ήρθες..
    Απομακρύνσεις από την ποιότητα που καθιέρωσες δεν γίνονται δεκτές..
    Επιστροφή τάχιστα- θα υπάρξουν τιμωρίες!
    Καληνύχτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφα χρώματα όπως πάντα.
    θα προτιμούσα το μπλε στο βάθος να ητανε λιγότερο εντονο και η φιγούρα του πρώτου πλάνου πιο τονισμένη. Το μάτι πάει κατευθείαν στο μπλε αυτό και χάνεται η φιγούρα (εκτός και αν έγινε σκόπιμα).
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ατμοσφαιρικός ο πίνακάς σου. Μου αρέσει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μας αφήνεις με τον υπέροχο πίνακα του προφίλ σου από τα πιο αγαπημένα δικά σου nameliart.
    Ελπίζω η απουσία σου να είναι για καλό, αν και με ανησύχησε που συνέπεσε με το συγκεκριμένο ποίημα.
    Να είσαι καλά πάνω απ' όλα και θα σε περιμένουμε.. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταξιδιώτη της τέχνης,
    καλή σου μέρα! Χάρηκα που σε ευχαρίστησε και μουσικά η ανάρτηση. Ο Nino Rota μου αρέσει πολύ! Όχι μόνο ως συνθέτης, αλλά και επειδή τον έχω συνδέσει με τον Ιταλικό κινηματογράφο (που αγαπώ ιδιαιτέρως) κυρίως ως μελωδικό «alter ego» του Federico Fellini.
    Να σ’ ευχαριστήσω πολύ –και που σου άρεσε ο ζωγραφικός, μοναχικός μου περίπατος- και να σου ευχηθώ καλό μήνα, με πολλή ζωγραφική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίνο,
    κι' εμένα πάντα με χαροποιούν ιδιαιτέρως οι θετικοί σχολιασμοί σου για τις χρωματικές μου εκφράσεις! Πολλά - πολλά ευχαριστώ!
    Η βροχή αρχίζει πράγματι να γίνεται όλο και πιο επίκαιρη
    και σαν θέμα για ζωγραφική, πολύ ενδιαφέρουσα!
    Καλό Μεσοσπορίτη λοιπόν (κατ’ ευφημισμόν πλέον η αγροτική ονομασία του τελευταίου μήνα του φθινοπώρου) με πολλές εμπνευσμένες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στρατή,
    …πράγματι έχεις μια ιδιαίτερη ματιά στα έργα…και τις ημέρες μου
    και αυτό μου αρέσει – πρέπει να ομολογήσω!!
    Εντάξει…ελήφθη… Δεν θέλω να ρισκάρω για τιμωρίες…
    Θερμές ευχαριστίες και φωτεινές καλημέρες για τον νεοφερμένο Νοέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βασιλική,
    οι παρατηρήσεις σου είναι πάντα πολύ εύστοχες και κατά κανόνα με βρίσκουν και σύμφωνη! Είναι αλήθεια ότι το μπλε στο βάθος «κλέβει» από τη κυριαρχία της κεντρικής φιγούρας και –σύμφωνα τουλάχιστον με τους κανόνες της ζωγραφικής- θα έπρεπε να είναι πιο ακόρεστο. Δεν το έκανα εξ’ αρχής σκόπιμα, αλλά εν τέλει αυτή η «ψύχρα» που απέδωσε στο περιβάλλον, ας πούμε ότι με κάλυψε ως προς τη θεματολογία που είχα κατά νου…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την πάντα προσεχτική ματιά σου στα έργα μου!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό και δημιουργικό Νοέμβριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. IZA,
    είχα καιρό να «σ’ ακούσω» και χαίρομαι πραγματικά που βρίσκω σχόλιό σου! Και μάλιστα τόσο θετικό! Πολλά θερμά ευχαριστώ και ευχές για πολλές, καλές εμπνεύσεις για το τελείωμα του φθινοπώρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Margo,
    θυμάμαι από το πρώτο σου σχόλιο στο blog μου ότι σου άρεσε αυτός ο πίνακας και δεν σου κρύβω ότι σε είχα στο νου μου όταν αποφάσισα να τον αναρτήσω.
    Πολύ ζεστή και συγκινητική η έκφραση της ανησυχίας σου… Σε υπέρ-ευχαριστώ! Είμαι καλά… Όσο για τα λόγια του τραγουδιού – ομολογώ ότι διακατέχομαι από νεύρα – πολλά νεύρα (που πασχίζω να τιθασεύσω) οφειλόμενα στη περιρρέουσα (πολιτική) κατάσταση και στη συγκεκριμένη έκφραση που αυτή η κατάσταση παίρνει στο εργασιακό μου πεδίο (περίπου η μισή μου ζωή…).
    Όμως η παρέα σας και η βόλτα στους ιστοτόπους σας είναι ένα πολύ καλό αντίδοτο!!! Χιλιάδες θερμά και ειλικρινά ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ένας όμορφος απογευματινός περίπατος
    στην βροχή σε μια περιρρέουσα κατάσταση
    που τα χρώματα "μιλούν" δυνατά

    καλό απόγευμα καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλη η αποδοση στα ελληνικα
    Δεν ηξερα ότι γνωριζεις ιταλικα
    Θα το εχω υποψη μου
    Στον πίνακα
    Μ αρέσουν τα χρώματα που εβαλες
    Και το μοτιβο
    Un abbracio, piccola arrabbiata
    E una dolce buona sera
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελένη,
    κάθε φορά, η ποιητική αύρα από τα λόγια σου ακουμπάει τη ψυχή σαν χάδι. Σου στέλνω ένα χρωματιστό φιλί, μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Velvet,
    πάντα με χαροποιούν οι επισκέψεις σου
    και ακόμη περισσότερο που συνοδεύονται από καλά λόγια…
    … però… sono già…una vecchia arrabbiata…
    Mille grazie - caro amico vellutato!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή