Waves

Waves

Κυριακή, 9 Ιανουαρίου 2011

έρωτας (υδατογραφία 30x40)


Σε παλιό στύλ

Οἱ ἐραστές εἶναι ἀκριβά, ἔνδοξα κύπελλα, ὅπου ὁ ἕνας πίνει τον ἂλλον.
Το πρωί πηγαίνουν σε ὁλοπόρφυρους, βασιλικούς δρόμους
και το βράδυ πλαγιάζουν σε κρεβάτια κι ἀπό θρύλους πιο βαθειά.
Κι ἂν καμμιά φορά τους δεῖς να παραπατᾶνε
ἢ να παίρνουν μονοπάτια ἂγνωστα και μυθικά – μην ξαφνιαστεῖς,
γιατί οἱ ἐραστές εἶναι τυφλοί, με τα ὠχρά τους βλέφαρα κλειστά
ὁ ἕνας ἀπ’ τη λάμψη τοῦ ἂλλου. Οἱ ἐραστές δε βλέπουν, μόνο ἀγγίζονται,
μα οἱ ρόγες των δαχτύλων τους ε ἶναι τα ἴδια τα πελώρια,
τα πάντα ἔκπληκτα, μάτια του Θεοῦ.

Τάσος Λειβαδίτης [Ποιήματα (1958 - 1964)]

24 σχόλια:

  1. οι εραστές σου... γυναίκα περήφανη και τρυφερή συνάμα - ο εραστής ολότελα παραδομένος όπως του αρμόζει...

    ο Λειβαδίτης άψογα συμμετέχει στο έργο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική απεικόνιση μιας πολύ τρυφερής στιγμής ενός ζευγαριού και άψογη η έκφραση του συναισθήματος , για άλλη μια φορά θαυμάζω την καταπληκτική ικανότητα σου να συνδυάζεις την εικόνα με τον λόγο !!!
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αγαπημένος ο Τάσσος Λειβαδείτης
    κι ο έρωτας
    της υδατογραφίας σου επίσης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έρωτα παιχνιδιάρη μου θυμίζει η χαριτωμένη υδατογραφία σου. Ειναι κάτι διαφορετικό απο σένα, μου θυμίζει πιο πολύ καρτούν.Μου αρέσει.
    Καλή παιχνιδιάρικη εβδομάδα:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι εραστές είναι οι αρνητές του θανάτου
    Χαμένοι μες στο θρίαμβο της αναγέννησής τους
    ποιούν το όλον..

    Φιλιά, φίλη αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΟ...ΠΟΛΥ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το άγγιγμα
    το βλέμμα
    η σκέψη
    αποκτούν πελώριες διαστάσεις
    οι λέξεις δε χωρούν το πάθος
    οι ήχοι ταξίδια απροσδόκητα
    δίχως προορισμό μα πάντα με πυξίδα το φως

    έρωτας
    πως να χωρέσεις σε μια λέξη
    τόσα πολλά συναισθήματα
    ίσως η μουσική
    να έχει περισσότερο χώρο!!

    ένας ύμνος! για την έμπνευση που ο έρωτας δίνει στους ανθρώπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λύχνε,
    …όπως και να έχει, αυτοί οι δυό είναι τώρα στο κόσμο τους…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στέλιο,
    θα στο ξαναπώ ότι χαίρομαι ιδιαίτερα όταν θαυμάζεις τα έργα μου! Σ’ ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλή και δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δέσποινα,
    αγαπημένη η ποίηση του Λειβαδίτη,
    αγαπημένο και το ρίσκο του έρωτα,
    κι’ η υδατογραφία μου…μόνο μια απόπειρα έκφρασης, χωρίς λόγια…
    Πολλά – πολλά ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βασιλική,
    ερευνητή μου ζωγράφε! Πράγματι… εδώ έπαιξα…
    Αυτό είναι ένα…ας πούμε εργαστηριακό κομμάτι… Το ανέσυρα από τη στοίβα με τα «αδημοσίευτα», σαν να το είδα ξαφνικά με άλλο μάτι, και τελικά πείστηκα να το αναρτήσω… Η olivetreegirl ευθύνεται γι’ αυτό…
    Χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προμηθέα,
    οι εραστές ποιούν το σύμπαν τους και το κατοικούν μόνοι...σαν να είναι όλοι… έχοντας κλείσει ερμητικά έξω…ναι…και τον θάνατο…
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία,
    τι ωραίο που σε ξαναβλέπω! Χίλια ευχαριστώ, μαζί με πολλές-πολλές ευχές για καλή και δημιουργική χρονιά! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Silena,
    τι θα μπορούσε πράγματι να χωρέσει τον έρωτα; Και τα χρώματα και οι λέξεις έχουν κάποια όρια… η μουσική, ναι, ίσως αυτή σπρώχνει τα όρια λίγο μακρύτερα…
    όπως η μουσική από το μπλε του Κισλόφσκι! Καταπληκτική!!
    Χιλιάδες ευχαριστώ για το –πάντα όμορφο και πλούσιο – σχόλιό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. άψογο το έργο σου
    ο έρωτας ένας αναβάτης
    στη ράχη του φιλιού
    μας προτρέπει
    σε συναισθήματα ακριβά
    με ακροβασίες αναρρίχησης
    Μέγιστος ο λόγος του Λειβαδίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάρα πολύ εκφραστικό!!
    Ομολογώ πως μου αρέσουν περισσότερο αυτά τα έργα σου από τα πιο ρεαλιστικά.
    Έχουν ψυχή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το πρώτο κοίταγμα το μυαλό μου έφτασε σ' ένα ερωτευμένο ζευγάρι..
    κι όσο κι αν ήθελα πιο σαφή χαρακτηριστικά, ωστόσο τα χρώματα μου άρεσαν γιατί προδίδουν μια αβρότητα που παραπέμπει σε "κάτι αθώο..".
    Ε-ποίησες ζωγράφε!
    Υπέροχο!
    Ο Λειβαδίτης είναι τοξοβόλος απαράμιλλος!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ονειρικό και ωραίο.
    Καλή εβδομάδα Μελίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελένη,
    ο έρωτας μόνο ακροβατώντας πορεύεται...
    Όταν πατήσει σταθερά, μεταλλάσσεται...
    Μου άρεσε πολύ αυτό το «αναβάτης / στη ράχη του φιλιού»...
    Όλο αυτό που έγραψες μου άρεσε!
    Πάντα μαγεμένη με το λόγο σου, σου στέλνω ένα μεγάλο ευχαριστώ και μιά γλυκειά καληνύχτα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mariela,
    περίμενα με αγωνία το σχόλιό σου σ’ αυτή την ανάρτηση... Καταλαβαίνεις φαντάζομαι την ικανοποίησή μου, όταν βρίσκει «πάρα πολύ εκφραστικό» το έργο μου μία μάγισσα της ακουαρέλας (και όχι μόνο της ακουαρέλας – βεβαίως)! Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! ...Βέβαια δεν έχω και πολλά τέτοια έργα (...με κατατρέχει ο ρεαλισμός...) αλλά κάτι θα κάνω...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στρατή,
    ...όταν ο ποιητής διαβάζει, διαβάζει πίσω απ’ τις γραμμές... και βέβαια όταν γράφει, συγκινεί ποικιλοτρόπως... Ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Θερμή καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ντίνο,
    μου αρέσει πολύ ο χαρακτηρισμός «ονειρικό»... Πραγματικά ταιριάζει στο έργο...
    Πολλά ευχαριστώ και πολλές ευχές για μιά καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μετά από πολλές απουσίες πέρασα από τα έργα που δεν έχω δει και τελευταίο άφησα ετούτο το διαφορετικό. Πρώτη φορά βλέπω δική σου υδατογραφία και λιγότερο ρεαλιστικό έργο και μου άρεσε πάρα πολύ. Έχει ιδιαίτερο εκφραστικό ενδιαφέρον όπως και ότι διάλεξες μία τόσο συγκεχυμένη έννοια όπως ο έρωτας να την αποδόσεις με αυτόν τον τρόπο.

    Καλό σου βράδυ Μελίνα μου να είσαι καλά!

    υ.γ. χαίρομαι πού που είμαι και πάλι κοντά σας:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Margo,
    κι’ εγώ χαίρομαι πολύ που είσαι πάλι κοντά μας! Καλώς επανήλθες!!
    Έχεις δίκιο, δεν είναι τυχαίο το ότι απελευθερώθηκα ζωγραφικά σ’ ένα τέτοιο θέμα. Εκφράζει ακριβώς τον αντίπαλο από τον οποίο ο όποιος ορθολογισμός κατατροπώνεται… Είναι πολύ ενθαρρυντικό το ότι σου άρεσε! Με κάνει να επιθυμώ να συνεχίσω με παρόμοιες απόπειρες…
    Καλές διαδρομές στο διαδίκτυο με πολλές ωραίες αναρτήσεις! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή