Waves

Waves

Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011

το κάρμα (ξηρά παστέλ 25x35)

οοοοοοοοΣτη προηγούμενη ζωή μου…
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοΉμουν γάτα…

Δεν με δελέαζαν κορδέλες και φιογκάκια
είχα πηγαία μια δική μου γοητεία
Περιφρονούσα τα οικόσιτα γατάκια
ή τα παρέσυρα κι’ αυτά στην αλητεία

Είχα μουσούδα εμπριμέ απ’ τα σημάδια
αφού σαφώς στους τσακωμούς πρωτοστατούσα
κι’ όχι πως σνόμπαρα ολότελα τα χάδια
όμως συνήθως αν μ’ αγγίζαν… γρατζουνούσα


ανάρτηση αφιερωμένη στον Μάρκο,
ο οποίος έχει κληρονομήσει το «ευγενές ψώνιο» της θείας του…


η οποία αυτή τη περίοδο βρίσκεται αντιμέτωπη με κάποιες σπαζοκεφαλιές
εργασιακού περιεχομένου… Το τριήμερο αργίας;
ουδεμία σημασία έχει για το (ειρήσθω εν παρόδω, ολοσχερώς πτυσμένο από τη Πολιτεία) "άθλημα" που υπηρετεί…
Στο γραφείο θα τη βγάλει (άνευ πρόσθετης αμοιβής, εννοείται.!..)...
Και ενώ ολημερίς ενώπιον ενός υπολογιστή θα βρίσκεται,    η εντατικοποίηση...

video
 
...θα την υποχρεώσει σε κάποιες εκ περιτροπής εξαφανίσεις από τις μπλογγογειτονιές…
 
Εύχομαι σε όλους καλή αποκριά
 
και καλή Τεσσαρακοστή,

η οποία φέτος θα αποτελέσει και μια καλή προπόνηση,
δεδομένου ότι πρόκειται να αναβαθμιστεί με αύξηση τής (ανεπίσημης έστω)
κατ' έτος διάρκειάς της κατά – περίπου – μία τάξη μεγέθους (…τι 400, τι 365…)…

29 σχόλια:

  1. Ο γάτος τόσο ζωντανός που νομίζω θα μου επιτεθεί..
    Και όπως πάντα η χάρις σου διαλέγει την στιγμήγ που έχει το εικονιζόμενο κίνηση..
    Μ' αρέσει που οι λεπτομέρειές σου δηλώνουν την αδέκαστη όραση του δημιουργού..
    Ποιείς και φαίνεται!
    Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μελίνα ο πίνακάς σου είναι τέλειος! Σ' ευχαριστώ πάραα πολύ για την αφιέρωση!:D Για το "ευγενές ψώνιο" συμφωνώ απόλυτα! Και δεν είναι το μόνο που έχω κληρονομήσει από σένα! Μου αρέσει πολύ αυτό το "χαζό" ύφος που έχει όπως και όλοι οι γάτοι και το έχεις πετύχει διάνα! Είναι ένα από τα πολλά που έχουν οι γάτοι/γατες και μας κάνει να τους/τις αγαπάμε τόσο... Επίσης μου αρέσουν τα μάτια του, το χρώμα του τριχώματός του και η στάση που έχει! Το κείμενο πολύ ωραίο και... το βίντεο, δε το συζητάω, καταπληκτικό!

    Όσο για τις δουλειές σε καταλαβαίνω... Πάντως όπως και να 'χει θα ξεκλέψεις λίγο χρόνο για να ξεκουραστείς κι εσύ! Τα λέμε το βράδυ! BB..χμμ..καλό απόγευμα θέλω να πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα την πίστη μου έχει δίκιο ο Στρατής. Είναι σαν την βλέπω εδώ έξω από την πόρτα να θέλει να μπει και να μετράει τις διαθέσεις μου. Εκείνο το μουστάκι της!! Τόση ζωντάνια!! Είσαι σπουδαίο ταλέντο!!!Χωρίς ίχνος υπερβολής.
    Όσο για Τεσσαρακοστή χαχαχα. Δεν αποκλείεται καθόλου. χα χα χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στρατή,
    εγώ πάλι, όταν είδα τον γάτο τελειωμένο, ένιωσα αυτό που νιώθω κάθε φορά που βλέπω γάτο (ή γάτα): μια ακατανίκητη επιθυμία να του πατήσω ελαφρά τη μύτη… και σκέφτηκα «ωραία, βγήκε αρκετά πειστικός»! Βέβαια δεν το έκανα, γιατί το ξηρό παστέλ είναι πολύ «μη μου άπτου»…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!
    Να έχεις ένα ευχάριστο και εορταστικό διήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάρκο,
    το ήξερα ότι θα σου αρέσει! Κι’ εμένα πάντα γάτες μου χάριζαν ή μου αφιέρωναν όταν ήμουν σαν κι’ εσένα (μμμμ… και μεγαλύτερη θα έλεγα…),
    γάτες σε ρούχα, γάτες σε αντικείμενα, γάτες πάνινες, κεραμικές, ξύλινες… γάτες σε τραγούδια… Και ήταν όλοι σίγουροι ότι θα ήμουν ευχαριστημένη… και δεν έπεφταν έξω…
    Όσο για τη ξεκούραση… μόνο με κλεμμένο χρόνο, πράγματι…
    Καλό βράδυ! Χμμ… ΒΒ ήθελα να πω… …τα λέμε αργότερα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστόφορε,
    σ’ ευχαριστώ και χαίρομαι για δύο πράγματα πάρα πολύ:
    ένα: ότι σε έκανα κι’ εγώ μια φορά να γελάσεις! Ε, μα.!.. Στο χρωστούσα!
    δύο: το γεγονός ότι σε πείθουν τα έργα μου για τη παραστατικότητά τους, αυξάνει τις πιθανότητες να κερδίσω όταν θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για το ποιος θα εικονογραφεί τις ιστορίες σου!..
    Εύχομαι να περάσεις καλά και με μπόλικο κέφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μελίνα μου χαίρομαι ιδιαίτερα που και συ αποδίδεις τόσο όμορφα αυτά τα αγαπημένα μου ζωάκια, που επανειλημμένα τα έχω υμνήσει ζωγραφικά. Έχω μία μεγάλη ζωγραφική σειρά με γατούλες. Αν μπεις στο αρχείο το ιστολογίου μου θα δεις μερικές. Την αγάπη αυτή την έχω μεταφέρει και στον 14χρονο εγγονό μου, που έχει γεμίσει τον χώρο του με κάθε τι που αφορά γατούλες. Καλό τριήμερο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μελινάκι μου, το γατούδι σου έτοιμο για επίθεση είναι! μια επιθετική ομορφιά έχει... μια προσωπικότητα που δηλώνει εντόνως: εδώ είμαι, μην ξεχαστείς… μην παρασυρθείς από τα υπέροχα μάτια μου… ούτε απ’ την αρχοντιά μου…
    η κίνηση των ποδιών της, η καμπυλότητα της ουράς της σχεδόν αληθινή!

    όσο για τα υπόλοιπα… πώς να σε παρηγορήσω; δεν ξέρω… λέγοντάς σου μόνο, πως και εγώ που δεν δουλεύω το τριήμερο, δύσκολα πολύ την βγάζω!!!

    σε φιλώ καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντίνο,
    εγώ να δεις πώς χαίρομαι όταν βρίσκω κι’ άλλους που έχουν την ίδια αδυναμία μ’ εμένα στις γάτες! Πώς δεν είχα ανακαλύψει τόσο καιρό την ετικέτα σου «γατούλες»; Βρήκα μια ευκαιρία και πέρασα από κει και πραγματικά το χάρηκα πολύ! Οι γατούλες σου είναι σαν να βγαίνουν από κάποιο κόσμο παραμυθιού! Ειδικά αυτός ο νυχτόγατος, με καταγοήτευσε!!
    Σ’ ευχαριστώ Ντίνο και εύχομαι καλή Καθαρή Δευτέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λύχνε,
    είδες επιθετικό ύφος το μικρό αιλουροειδές τέρας; Βέβαια το ζωγράφισα έχοντας μια αντίστοιχη φωτογραφία. Παρόλο που τις έχω ζήσει πολύ τις γάτες, από μνήμης δεν θα μπορούσα να το αποδώσω αυτό.. Και βέβαια για ζωντανό μοντέλο, ούτε συζήτηση.!..
    Όσο για τα εργασιακά, δεν αμφιβάλλω σ’ αυτό που λες! Κάποιες στιγμές μάλιστα σκέπτομαι ότι ίσως καλύτερα που απασχολώ το μυαλό μου με διάφορες «σπαζοκεφαλιές» που τουλάχιστον μπορώ να τις λύσω (την αγαπάω κιόλας τη δουλειά μου) παρά να το βασανίζω με άλλα που η λύση τους δεν μου είναι καθόλου προφανής…
    Βίκυ μου σ’ ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι να έχεις ένα γλυκό απόγευμα! Και κοίτα να περάσεις και καλά, εντάξει.;.. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα, καλώς σε βρίσκω..

    Είδα τον Μάρκο και θυμήθηκα τον Φιντέλ μιας φίλης μου, της Ανατολής, που μου τον εμπιστεύτηκε να τον φιλοξενώ..

    http://stixo-mythia.blogspot.com/2010/12/blog-post_8420.html

    Βεβαίως καμία σχέση, θέλω να πιστεύω οι δυο τους..

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιώργο, Στιχο-Μυθία
    Καλώς ήρθες! Να σ' ευχαριστήσω πολύ και γι' αυτό αλλά και που μου έδωσεςτη τη διεύθυνση να πάω να συναντήσω τον εκπληκτικό Φιντέλ, σε μια πολύ επιτυχημένη πόζα! Απ' αυτές με τις οποίες τα αγαπημένα μου τετράποδα, μεταδίδουν μιά απίστευτη νωχέλεια! Ειδικά αν τατόχρονα γουργουρίζουν, δεν υπάρχει καλύτερο ηρεμιστικό! Τύφλα να' χει ένα ολόκληρο κουτί λεξοτανίλ...
    Όχι δεν ήταν ο Φιντέλ το μοντέλο, αλλά θα μπορούσε μιά χαρά να με εμπνεύσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολοζώντανος και πολύ αξιαγάπητος φαίνεται ο γάτος σου Μελίνα μου , σου εύχομαι και εγώ με την σειρά μου να περάσεις μια όμορφη Καθαρά Δευτέρα και βέβαια καλή σαρακοστή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η έκφραση του γάτου
    τόσο ζωντανή
    που λες
    πως μέσα της
    επιθετικά
    ή νωχελικά
    στο γαλάζιο
    και στο κόκκινο
    δυνατά
    ή αδύναμα
    να υπήρξες!

    όλα...
    υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στέλιο
    πώς θα μπορούσε να μην είναι αξιαγάπητος ένα γάτος.; Ακόμη κι’ αυτοί οι κατασημαδεμένοι από τους γατοκαυγάδες, με τα φαγωμένα αυτιά και τις γρατζουνισμένες μύτες, έχουν μιά...γοητεία... Καλά, ξέρω, με διακρίνει μιά υπερβολή με το συγκεκριμένο είδος... Βέβαια πρέπει να πω ότι αγαπάω πολύ όλα γενικά τα ζώα!
    Καλά να περάσεις Στέλιο μου! Σ’ ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δέσποινα,
    τι ωραίο το σχόλιό σου! Μπορεί πράγματι να υπήρξα παντού εκεί που λες
    και με όλους τους τρόπους που λες.!...
    Σε υπερευχαριστώ και εύχομαι καλά ανεβάσματα στον ουρανό, με τους πολύχρωμους λυγερούς χαρταετούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου άρεσε πολύ η ζωντάνια
    του έργου σου καθώς και το θέμα
    που επέλεξες, αγαπημένες μου
    πολύ οι γατούλες παιδιόθεν
    Είσαι καταπληκτική Μελίνα μου
    γι άλλη μια φορά μπράβο σου
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελένη καλησπέρα!
    Και δικές μου αγαπημένες (όπως κατάλαβες) οι γατούλες, από νηπιακή ηλικία! Έφτασα μέχρι τα 12 όντας "κολλητή" με τον Μπιμπίκο, ένα συνομήλικό μου γάτο (τον έφερε ο πατέρας μου μόλις γεννήθηκα) τιγρέ όπως αυτός της ζωγραφιάς και απίστευτος τεμπέλης... Και έκτοτε υπήρξε μακρά συνέχεια με πολλούς και διάφορους διαδόχους του Μπιμπίκου...
    Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου και χαίρομαι πραγματικά που έχουμε άλλη μια κοινή αγάπη!
    Φιλιά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mελινάκι υπέροχος ο γάτος σου!
    Εκφραστικότατος με κίνηση που λέει πολλά!
    Καλημέρα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μελίνα μου, αν υπήρχε προηγούμενη ζωή σίγουρα θα ήμουν γάτα!! αγαπώ πολύ τις γάτες και είχα (όχι γκρίζες) μα κατάλευκες, Αγκύρας!
    όσο για τις "εργασιακές σπαζοκεφαλιές!!!" τι να πω πια, φέτος τα μαθήματά μου μειώθηκαν δραματικά, καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό! και επίσης το πτυχίο μου που τόσο κόπο έκανα να το αποκτήσω προφανώς δεν έχει καμία αξία εφόσον πρέπει να δώσω στο ΑΣΕΠ με μια αμυδρή ελπίδα να τα καταφέρω (έχω δώσει 3 φορές εκ των οποίων τις 2 πέτυχα κι όμως ΔΕΝ υπολογίζονται οι επιτυχίες) ας σταματήσω όμως εδώ γιατί θυμώνω πολύ και ο θυμός δεν είναι καλός σύμβουλος....

    μια καλημέρα από μένα και ...ένα τραγούδι για να μην απελπιζόμαστε!!!! αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλγα,
    βγήκε πράγματι εκφραστικός ο γατούλης… Τελικά όταν αγαπάμε κάτι, φαίνεται!.. Φαίνεται σε όλους τους τρόπους με τους οποίους το προσεγγίζουμε…
    Πολλά ευχαριστώ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Silena,
    όσο μετράω τις κοινές μας αγάπες (ζωγραφική, ποίηση, μουσική, φυσικομαθηματικά, γάτες) όλο και πιο πολύ βεβαιώνομαι ότι είσαι μια αδελφή ψυχή! Κι’ αυτό μου δίνει αληθινή χαρά! Σ’ ευχαριστώ!!
    Τα υπόλοιπα; Μεγάλη πίκρα! Σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!
    Σε ό,τι με αφορά, πέρα από τη προσωπική ήττα (πρωτίστως ηθική !!!) που υφίσταμαι, το μεγαλύτερό μου πρόβλημα είναι τι να πω στους νέους ανθρώπους που με περιτριγυρίζουν… στους φοιτητές που κάνουν μαζί μου τις εργασίες τους (πτυχιακές ή μεταπτυχιακές) και στους νεώτερους συνεργάτες που δουλεύουν δίπλα μου… Αισθάνομαι πραγματικά ενοχές που – άθελά μου έστω – έχω επηρεάσει τόσα παιδιά στο να επιλέξουν μια ακαδημαϊκή «σταδιοδρομία», χαλαλίζοντας πολλά πολύτιμα χρόνια σε απαιτητικές σπουδές και ταυτόχρονα θυσιάζοντας άλλα σημαντικά πράγματα… Κι’ αναρωτιέμαι: γιατί τελικά;;; Δεν φαντάζεσαι το μέγεθος της διαρκώς κλιμακούμενης απαξίωσης που δέχεται ο χώρος... Εκπαιδευτικός και ερευνητικός.!...
    Τέλος πάντων… Ας είμαστε καλά και ας προσπαθούμε! Όσο για το θυμό, κακός σύμβουλος μεν, υγιέστερος δε και ενεργητικότερος από άλλες ψυχικές καταστάσεις στις οποίες μας ωθούν (θλίψη, ηττοπάθεια, αυταπάτες, παραίτηση, κλπ…)!
    Πολλοί καλοί οι Who!!
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να ανοίγεις δρόμους με τη φωτεινή σου ψυχή Λένα μου… Και θα βρεθούν λύσεις.!.. Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και με την Ποίηση της να ανοίγει και πόρτες (κατά την έκφραση της Μαρίας Σερβάκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ώστε στην προηγουμενη ζωη σου ήσουν γατα αλητισα
    Και σ` αυτή...?

    Καλη νυχτα και καλη σαρακοστη...ψιψινα
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Velvet,
    είσαι απίστευτος... Το χρειαζόμουνα πολύ αυτό το πλατύ χαμόγελο που μου χάρισε το σχόλιό σου..
    Έλα ντε.. τι να είμαι σ' αυτή τη ζωή;
    ..κρίση ταυτότητας..
    Να είσαι καλά φίλε μου! Καλή σαρακοστή και σ΄εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η-Ο-Η
    για ένα λόγο που δεν κατάλαβα, τα σχόλιά σου πήγαν στα spam. Τα ανακάλυψα σήμερα τυχαία..
    Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολύ όμορφη η γάτα σου! το βλέμμα της διαπέρασε την οθόνη! καλή τεσσαρακοστή το λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νημερτή,
    έτσι είναι τα γατίσια βλέμματα.. διαπεραστικά... Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το αιλουροειδές μου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ και καλή τεσσαρακοστή και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή