Waves

Waves

Τετάρτη, 20 Απριλίου 2011

«αντικρύ του πελάγους» (νερομπογιές 30x30)

Ο τίτλος του έργου είναι παρμένος από τον Οδυσσέα Ελύτη (Άξιον Εστί)

Μεταφέροντας από χρόνους αθωότητας αυτή την αύρα
 που κάνει τις ανυπάκουες νεανικές πινελιές να θροΐζουν ανέμελα
πάνω απ’ τους τοξωτούς φεγγίτες και τα θολωτά παράθυρα,
πάνω απ’ τα πέτρινα σκαλιά και τις πλατιές πεζούλες,
πάνω από γλάστρες με βασιλικούς και πήλινα πιθάρια,
πάνω από μύλων φτερωτές διάφανες και στέγες με καλαμωτές,
θέλω να ευχηθώ σε όλους, από καρδιάς..
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
                

Δοξαστικόν (Άξιον Εστί)
Οδυσσέας Ελύτης - Μίκης Θεοδωράκης



27 σχόλια:

  1. τούτα τα χρόνια της αθωότητας με γλυκύτητα αποτύπωσες στον καμβά. με γαλάζιο… τρυφερό όπως το βλέμμα σου… τόσο γαλάζιο που η θάλασσα δεν λείπει… σαν το κοιτάς τώρα, μετά από τόσα χρόνια, δάκρυα για τη χαμένη τούτη αθωότητα δεν σου έρχονται στα μάτια;

    Καλό Πάσχα Μελίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αυτές οι Κυκλάδες...
    Καλό Πάσχα Μελινάκι μου...
    φιλιά πολλά πασχαλινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκεί που το λευκό
    συγγενεύει με τον ήλιο
    κι ο ουρανός βάφει
    με νερομπογιές
    τις εμπνεύσεις μας
    Πολύ όμορφο Μελίνα
    Καλή Ανάσταση κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "'Αξιον Εστί" το έργο σου Μελίνα. Καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραιότατο. Μύρισε καλοκαιράκι.

    Καλό Πάσχα, Μελίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έφερες κοντά μας το απέραντο γαλάζιο
    και το άφθαρτο λευκό

    να είσαι πάντα καλά
    έχεις την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλο Πασχα
    Και καλη Ανασταση
    Γλυκια μου Ναμελι
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όποια λεπτομέρεια και να δω, νομίζω αυτή είναι η ζωγραφική σου που μ' αρέσει!
    Φύγε μακριά από τους άλλους τρόπους που διάλεξες και έλα προς τα εδώ.
    Μοιάζουν ανέμπνευστα έργα όλα τα άλλα που φτιάχνεις για να ξεγελάς τον εαυτό σου..
    ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και επανέρχομαι..
    Έχεις γεωμετρία, φως, καθαρή ματιά, μουσική..
    Όποιος δεν μπορεί να αναγνωρίσει την έμπνευση ας μείνει μακριά και ας κλείσει την θύρα!
    Συγχαίρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λύχνε,
    με συγκινούν, ναι, αυτά τα νεανικά έργα, παρότι έχουν πια κι’ αυτά μεγαλώσει μαζί μου… Μ’ αρέσει που μοιράζεσαι αυτή τη συγκίνηση..
    Όσο για τη θάλασσα και το γαλάζιο της, υπάρχουν έντονα εγγεγραμμένα στα κύτταρά μου…
    Βίκυ μου, εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριέλα..
    ..αχ αυτά τα Ελληνικά πελάγη με τα νησιά τους..
    Φιλιά αναστάσιμα και πολλές-πολλές ευχές για όμορφες γιορταστικές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελένη μου,
    η λευκή-γαλάζια νησιώτικη Ελλάδα,
    είναι ο παράδεισος των ζωγράφων…
    Μια αγκαλιά γεμάτη ευχές, για υπέροχες μέρες πασχαλινής ανάπαυλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντίνο,
    σ’ ευχαριστώ πολύ! Καλό Πάσχα και σ’ εσένα - και μέρες γεμάτες έμπνευση!
    Φιλιά ανάστασης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νερένια,
    σ’ ευχαριστώ πολύ και σε καλωσορίζω!
    Έρχεται όπου να’ ναι και το καλοκαιράκι..
    Προς το παρόν εύχομαι να χαρείς ένα ωραιότατο Πάσχα, μέσα στα χρώματα και τα’ αρώματα της Άνοιξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Silena,
    να είσαι κι’ εσύ καλά
    και πάντα να εμπνέεσαι μέσα στο φως και στο χρώμα!
    Ευχές καρδιάς και φιλιά γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Velvet,
    σ’ ευχαριστώ! κι’ εσύ να έχεις μια καλή Ανάσταση και ένα φωτεινό Πάσχα!
    Φιλί γλυκό, πασχαλινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στρατή,
    το ξέρεις ότι χαίρομαι κάθε φορά που έρχεσαι και επανέρχεσαι..
    Ναι.. νομίζω το είχα καταλάβει ότι αυτή τη ζωγραφική θα ήθελες να δεις.. Γι’ αυτό και περίμενα με κάποια αγωνία το σχόλιό σου.. Και τώρα, η αγωνία μου μετατρέπεται ως εξής: πώς θα καταφέρω να επιστρέψω στη καθαρότητα της ματιάς που είχα τότε;.. Το προσπαθώ όμως, το προσπαθώ.. Και σ’ ευχαριστώ πολύ για τη θετική ώθηση!
    Φιλιά αιγαιοπελαγίτικης Λαμπρής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tα Αιγαιοπελαγίτικα αποτελούν την πιο αγαπημένη μου θεματολογία στην ζωγραφική , μπράβο Μελίνα κατάφερες και πάλι να μας γοητεύσεις με το καταπληκτικό σου έργο !!!!
    Καλή Ανάσταση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στέλιο,
    το ξέρω ότι σ’ αρέσει αυτή η θεματολογία και έχω να πω ότι είσαι μαιτρ στο είδος! Μεταφέρεις υπέροχα στον καμβά το φως και το χρώμα της Αιγαιοπελαγίτικης ομορφιάς!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι ολόψυχα ένα χαρούμενο και λαμπερό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ουσιαστική Ανάσταση και Ανάταση για Δύναμη στους δικούς μας μεγάλους αγώνες!..

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. η αύρα του απέραντου γαλάζιου
    μου έστειλε την ελπίδα της ανάστασης
    στο μωβ του ηλιοβασιλέμματος!

    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗΗΗΗ!
    ΦΙΛΙΑ χ2 ..ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΣΧΑ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια σου πολλά κορίτσι με την όμορφη πινελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Προμηθέα μου,
    Αμήν!! Ευχές για πίστη και ανίκητη ελπίδα,
    έως τη προσδοκώμενη ανάσταση, πέρα από τα σύμβολα!..
    Φιλιά πολλά κι’ από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δέσποινα,
    εύχομαι συνεχή ανάσταση ελπίδας
    πάντα στο υποσχετικό φως!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. [handmade+art] x2,
    χιλιάδες ευχές,
    φωτεινές και χρωματιστές,
    για παντοτινή ανάσταση στη καρδιά!
    Να είστε πάντα χαρούμενες και δημιουργικές φίλες μου!!
    2v φιλιά (όπου v = μεγάλος αριθμός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όλγα,
    Χρόνια σου πολλά φίλη καλή,
    με τις αστείρευτες ιδέες και τις όμορφες δημιουργίες σου!
    Να είσαι πάντα καλά – φιλί αναστάσιμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή