Waves

Waves

Πέμπτη, 7 Απριλίου 2011

στον ίσκιο της καστανιάς (ελαιογραφία 50x40)


ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ

Τίνος χέρι να σ’ έσπειρε, ποια ώρα
λατρεμού; Συλλογιέσαι; Κοιμάσαι;
Από ποιού χρυσόνειρου τη χώρα
δέντρο , κρίνο, όραμα ήρθες: Τι να σαι;

Βλέποντάς σε γαλήνεψε η μπόρα,
σου μηνάει κ’ η Σελήνη: - Άστρο μου, άσε
να συρθώ προς εσέ μυροφόρα
η χλωμή σου αδερφή. Με θυμάσαι;

Κι αν η ρίζα σε δένη, η θωριά σου
πως είν’ έτοιμη ανάερη να φύγη;
Κι’ αν πετούμενο πού τα φτερά σου;

Του προφήτη η ματιά σε ξανοίγει
με αναστάσιμου αγγέλου το σχήμα
να κυλάς το λιθάρι απ’ το μνήμα.
Κωστής Παλαμάς

34 σχόλια:

  1. Φίλοι μου..
    ..σας αφήνω για λίγες μέρες..
    Να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μού αρέσει η ελαιογραφία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η καστανιά σου, Μελίνα μου, αντί για χειμώνα, προσδίδει μια ραστώνη καλοκαιρινή...
    νομίζω ότι είναι από τις πιο άρτιες ελαιογραφίες σου.
    καλά ξεμπερδέματα με τη δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μελινάκι μου η καστανιά σου, λες και βγαίνει από παραμύθι!Βελούδινα χρώματα και πολύ απαλή πινελιά!
    Όμορφες να είναι οι μέρες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφος ο πίνακάς σου, τόσο "βελούδινη" αίσθηση μου άφησε κι εκεί
    ακριβώς κάτω απ' τον ίσκιο της
    θα μιλήσω με τ' ασημένιο φεγγάρι
    ή θα νιώσω την ποίηση της φύσης να με αγγίζει

    να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγάλη ηρεμία , γαλήνη και ομορφιά μας προσφέρει ο ίσκιος της καστανιάς σε αυτή την πολύ ωραία ελαιογραφία !!!
    Μπράβο Μελίνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοιτάζοντας το πανέμορφο τούτο δέντρο σε αυτό το γαλήνιο τοπίο και διαβάζοντας ταυτόχρονα το ποίημα του Παλαμά δεν μπορείς σχεδόν να αντισταθείς στην φυσική παρόρμηση να ευχηθείς να μπορούσες με τρόπο μαγικό να βρεθείς εκεί ακουμπισμένος στον κορμό του και να αγναντεύεις την ομορφιά τριγύρω. Συμφωνώ με «ΛΥΧΝΟ ΚΑΙΟΜΕΝΟ» είναι ίσως από τις πιο όμορφες ελαιογραφίες σου. Τουλάχιστον από όσες έχω δει.
    Και μην ξεχνάς το μικρό κοριτσάκι. Πρέπει να θυμάσαι πάντα τα δαχτυλάκια του, όταν ξεκίνησε να πιάνει τα πρώτα του πινέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο το έργο σου Μελίνα μου
    Οι σκιάσεις της καστανιάς προβάλλουν
    τον μυθικό κόσμο της φύσης ασκούν το βλέμμα
    και παρασέρνουν σε ονειροπολήσεις
    Ένα ταξίδι σε μουντά μονοπάτια
    συνειρμοί της συνείδησης που αγαπά
    το οπάλιο φως
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μας αφησες τον χειμωνα κι εφυγες
    Οταν μας ξαναρθεις
    Φερε μας την ανοιξη Ναμελι
    Καλημερα
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ όμορφη ζωγραφιά, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δύσκολο έργο που το κατάφερες τόσο καλά. Τα βελούδινα χρώματα του κάστανου, το κοντινό πρώτο πλάνο σε αντίθεση με το μακρινό πλάνο. Πολύ σοφά δουλεμένο. Με αγάπη και μεράκι. Μπράβο, Μελίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα... Πανέμορφος ο πίνακας και απόλυτα δεμένος με τους στίχους του Παλαμά...

    Καλά να περνάς εκεί που είσαι...

    Εγώ σε υποδέχομαι μ' ένα τραγούδι εμπνευσμένο από την ανάρτησή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό...

    http://www.youtube.com/watch?v=XERWfHc2gLU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. υπεροχη ,απαλη, γλυκια ατμοσφαιρα .Γαληνιες αποχρωσεις !!!
    Φανταστικη αναρτηση!!!!!Υπεροχη εμπνευση ειχες γλυκια Μελινα.φιλιαΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφη και ονειρική ζωγραφιά Μελίνα μου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. σε καλωσορίζω στο χώρο μου και σ’ ευχαριστώ πολύ! Επισκέφτηκα το ιστολόγιό σου και η δουλειά σου με εντυπωσίασε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βίκυ μου,
    σ’ ευχαριστώ! Είναι δουλειά του 2004, και από τα πιο αγαπημένα μου έργα..
    Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλγα μου,
    τα λόγια σου με γλυκαίνουν πάντα! Πιο βελούδινα από τις πινελιές του έργου..
    Σ’ ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Silena,
    είμαι σίγουρη ότι εσύ μπορείς να μιλήσεις με το φεγγάρι, ν’ ακούσεις τον κάθε ψίθυρο της φύσης και να νιώσεις το αέρινο άγγιγμά της!
    Να είσαι πάντα καλά, αγκαλιασμένη από χρώμα και ποίηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στέλιο,
    χαίρομαι πάντα να διαβάζω τα θετικά σου σχόλια! Σ’ ευχαριστώ και εύχομαι και σε σένα καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστόφορε,
    είναι προφανές ότι αγαπάς κι’ εσύ τη φύση! Σου εύχομαι λοιπόν να έχεις πολλές-πολλές ευκαιρίες να απολαμβάνεις τα δώρα της!!
    Η ελαιογραφία, όπως έγραψα και στον Λύχνο, είναι σχετικά παλιά (2004) και τότε το άγχος είχε διεισδύσει μερικώς στις ζωγραφικές μου εκφράσεις... Βέβαια, οι ζωγραφιές στις οποίες το άγχος απουσιάζει παντελώς, είναι της «μικρής με τα πινέλα».. Πώς να μη τη θυμάμαι λοιπόν - και μάλιστα με νοσταλγία..
    Να είσαι πάντα καλά Χριστόφορε! Σ’ ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελένη μου,
    αυτό το «οπάλιο φως» μου άρεσε πολύ! Μα και όλα όσα μου έγραψες!! Είναι πάντα τόσο όμορφα τα σχόλιά σου.. Σ’ ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Velvet!
    Λοιπόν, το έργο που έχω αρχίσει να «παλεύω» τώρα έχει εντελώς ανοιξιάτικο θέμα..
    Ίσως εμφανιστεί στην μεθεπόμενη, ή την παρα- μεθεπόμενη ανάρτηση..
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φόρα,
    Σε καλωσορίζω ευχαριστώντας σε πολύ
    Και έχω να σου πω ότι οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες και πολύ ελκυστικές.!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. «Στον δικό μου υπέροχο κόσμο....»

    Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρίσκω εδώ! Σ’ ευχαριστώ και σου ανταποδίδω τον θαυμασμό για τις δημιουργίες σου! Πραγματικά πολύ καλόγουστες και δουλεμένες με μεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΙΖΑ,
    σε υπερευχαριστώ! Μου τονώνεις πολύ το ηθικό.!.. Τέτοια σχόλια με ξαναγυρίζουν στο τελάρο και τα λάδια με αυξημένη διάθεση για δουλειά..
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή συνέχεια στις πολύ επιτυχημένες εμπνεύσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιώργο,
    όλο και πιο πολύ επιβεβαιώνω τη συμφωνία μας σε μουσικές προτιμήσεις.. Σ’ ευχαριστώ πολύ και για το κολακευτικό σου σχόλιο και για την ωραία σου αφιέρωση!! Να περνάς κι’ εσύ καλά, πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. [handmade+art] x2,
    γλυκές, είστε πάντα εσείς φίλες μου! Μου μεταδίδετε μια πολύ θετική διάθεση!
    Σας ευχαριστώ πολύ-πολύ!! Φιλιά πολλά, πάντα πολλαπλάσιο του 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ντίνο μου,
    όπως είμαι βέβαιη ότι θα συμφωνήσεις, το όνειρο είναι από τις κυριότερες πηγές έμπνευσής μας!
    Εύχομαι καλές ζωγραφικές μέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κάθε που γυρεύω τη σκιά -
    εδώ βρίσκομαι
    κάτω από την καστανιά σου
    που με κάνει να ονειρεύομαι
    ότι η γαλήνη δεν είναι μακριά μας...

    Αίσθηση παραδείσου πανέμοεφη!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προμηθέα μου,
    χαίρομαι που έρχεσαι κάτω απ’ τη καστανιά μου…
    Γιατί κάποια στιγμή θα ξαποστάσουμε μαζί στον ίσκιο της..
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑνώνυμοςΜαΐου 04, 2011

    Οι φωτοσκιάσεις σου είναι δυνατές, θα ήθελα όμως να δω μια πιο καθαρή φωτογραφία του πίνακα γιατί είναι σαφές πως η συγκεκριμένη είναι κουνημένη.

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σου Γιώργο!
    Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω στο blog μου!
    Για κάποιο λόγο, αυτόν το πίνακα δεν έχω καταφέρει να τον φωτογραφίσω της προκοπής ούτε μία φορά, παρότι έχω κάνει αρκετές προσπάθειες. Να φανταστείς ότι αυτή η φωτογραφία ήταν η λιγότερο κακή. Ίσως φταίει η αντανάκλαση επάνω στο λάδι (γυαλίζει λίγο), που διαχέει το φως και χαλάει την εστίαση (νομίζω ότι αυτό είναι το πρόβλημα της φωτογραφίας - η έλλειψη εστίασης - όχι το κούνημα). Θα κάνω μερικές απόπειρες ακόμη. Αν πετύχω κάτι καλύτερο, θα την αντικαταστήσω. Αν θέλεις, αν μου γράψεις κάποια διεύθυνση, θα μπορούσα να σου στείλω κάποιες απόπειρες με e-mail να μου πεις τη γνώμη σου.
    Σε χαιρετώ και τα ξαναλέμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή