Waves

Waves

Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011

το λιβάδι με τα κυπαρίσσια (ελαιογραφία 40x30)


Ασημιά κουδούνια αντηχούν στον δρόμο
πούθε πας μικρό μου ηλιοχιόνιστο
♪  Πάω στις μαργαρίτες πέρα στο λιβάδι
πράσινο λιβάδι - σα ζωγραφιστό.

 Πούθε πας μικρό μου διόλου δεν φοβάσαι
πέρα είν' το λιβάδι - ώρες μακριά
♪  Η δικιά μου αγάπη διόλου δεν φοβάται
τ' ανοιχτό τ' αγέρι την δενδροσκιά.

 Τότε να φοβάσαι γιόκα μου τον ήλιο
ακριβό μου αγόρι ηλιοχιόνιστο
♪  Τα μαλλιά μου ο ήλιος τάκαψε για πάντα
κι είμαι ασπρομάλλης δυό χρονώ μωρό.

Federico Garcia Lorca. (νανούρισμα)
Ποιητική απόδοση Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική Χρήστος Λεοντής
Ερμηνεία Τάνια Τσανακλίδου

23 σχόλια:

  1. Καταπληκτική ατμόσφαιρα Μελίνα μου. Μπράβο.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε τούτο το λιβάδι, τι σχόλιο να κάνω; που ομορφιά αληθινή μοιάζει;
    γεμίζει το μάτι πράσινο και λόφους και από ένα φιδάκι-δρόμο που σε προκαλεί να το διασχίσεις ψάχνοντας τον προορισμό του να βρεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχα λόγια ψυχής
    υπέροχα χρώματα γαλήνης ή φυγής

    ομορφιά με μια λέξη

    Μελίνα μου
    να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα περάσει και εχθές αλλά ήθελα να ακούσω πρώτα το νανούρισμα για να σου γράψω. Τώρα το ακούω και μάλιστα σε ένα έρημο σπίτι (σπάνιο αυτό:) και η ατμόσφαιρα που έχεις δημιουργήσει είναι πραγματικά μοναδική!
    Να σαι καλά Μελίνα μου, με συντρόφευσες στη σύντομη μοναξιά μου..
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου άρεσε το οπάλιο φως
    του πίνακά σου και οι συστάδες
    των κυπαρισσιών... αν έχεις ταξιδέψει
    στη πατρίδα μου την Σπάρτη συναντάς
    κυπαρισσότοπους στα υπώρεια του Ταΰγετου
    και συγκεκριμένα στον Μυστρά κοντά στο κάστρο
    Είναι πολύ ατμοσφαιρικός ο πίνακας σου και εκπέμπει γαλήνη και μια λεπτή μελαγχολία
    Σε καληνυχτίζω και σε φιλώ Μελίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένο νανούρισμα...

    Τέτοιο χρώμα...

    Ε, ναι... Τι άλλο..;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ντίνο,
    σημαντικό το μπράβο σου! Σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Και εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλά για τη γιορτή σου (θα περάσω και από κει να σου τα πω).!.
    Να είσαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βίκυ,
    κάτι τέτοια δρομάκια είναι που ασκούν και σε μένα τρομακτική έλξη...
    Και ειδικά όταν δεν πολυδιακρίνεται η άκρη τους..
    Εύχομαι να παίρνουμε πάντα δρόμους που να μας βγάζουν
    σε προορισμούς (σύντομης έστω) ευτυχίας.
    Σ’ ευχαριστώ, σε φιλώ και εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Silena μου,
    όλοι τη φυγή στη γαλήνη και στην ομορφιά αποζητούμε τελικά..
    Σ’ ευχαριστώ για τα λόγια σου
    και σου εύχομαι – με αφορμη και τη γιορτή σου – να έχεις πάντα ευκαιρίες για τέτοιες φυγές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Margo,
    οι σύντομες μοναξιές συχνά είναι ζητούμενες, μας κάνουν καλό
    και ελπίζω έτσι να έδρασε και για σένα η χθεσινή μικρή μοναξιά σου..
    Αν μάλιστα πέτυχα να στη συντροφέψω γλυκά με εικόνες και ήχους,
    χαίρομαι πολύ-πολύ!!
    Σ’ ευχαριστώ για τα ωραία περάσματά σου – φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελένη μου,
    και βέβαια έχω επισκεφτεί πολλές φορές τη πατρίδα σου
    και συνεχίζω να την επισκέπτομαι με κάθε ευκαιρία!
    Έχω αναρριχηθεί πολλές φορές στο Μυστρά,
    έχω σταθεί και σε πολύβουες και σε ήσυχες γωνιές του
    και έχω αφεθεί να ηρεμώ και να «ξαναγίνομαι» μέσα στην μοναδική αύρα του..
    Είναι από τα μέρη της Ελλάδας που ξεχωρίζω...
    Όμως εκτός απ’ τα ευχαριστώ μου για το ωραίο σου σχόλιο,
    θέλω να σου στείλω πολλές θερμές ευχές και φιλιά για τη γιορτή σου, με πολλήαγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιώργο,
    εικόνες, χρώματα, λέξεις, μελωδίες..
    συνειρμοί αρωμάτων..
    μια καλή παρέα..
    και.. ε, ναι.. τι άλλο.;.

    Να είσαι καλά! Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα ήθελα με μια ανάσα να τρέξω το μονοπάτι τούτο και να εισπνεύσω το άρωμα των κυπαρισσιών. Είναι πρωί γιατί διακρίνω την αχλή στα βουνά. Και μόλις φτάσω στα ριζά του βουνού να πέσω χάμω ξέπνοος και να χαθώ στην ομορφιά του τοπίου με τη μουσική και τα λόγια του Λόρκα στην ψυχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πράγματι Χριστόφορε!
    Είναι πρωινή εικόνα
    κι' αυτή την αχλή παιδεύτηκα πολύ για να τη πετύχω! Χαίρομαι ιδιάιτερα που τη διέκρινες - σημαίνει πως κάτι κατάφερα
    και σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτή την ικανοποίηση
    αλλά και για το το πολύ ωραίο σου σχόλιο!
    Έχεις πάντα ένα δικό σου μοναδικό τρόπο να ντύνεις με λόγια τα έργα μου..
    Σου εύχομαι καλό ξημέρωμα μιας όμορφφης Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπράβο σου και πάλι nameliart,
    αυτή η κλίμακα χρωμάτων είναι απ' τις αγαπήμενες μου....
    η ατμόσφαιρα στα έργα σου είναι υπαρκτή και όμορφη
    μπράβο σου ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ααα! και πέρνα από το μπλοκ μου για κάτι μεγαλεία που σου χω, χε χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φόρα μου,
    πολύ γλυκά τα λόγια σου
    και ακόμη γλυκύτερη - και μεγαλειώδης βεβαίως - η υποδοχή που με περίμενε στη σελίδα σου!

    Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ για όλα
    και να πω ότι τα πραγματικά μεγαλεία βρίσκονται στις καρδιές των ανθρώπων και ανταλλάσσονται με τη ζεστή επαφή τους.!.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μελίνα μου είναι τέλειο! Ο συνδυασμός του πίνακα μ' αυτό το αγαπημένο τραγούδι σε ταξιδεύει τόσο γλυκά! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΙΖΑ μου,
    από τις μεγαλύτερες χαρές μου σ’ αυτό το blog, είναι να συνταξιδεύω με τους φίλους μου με όχημα πάντα τη κοινή μας αγάπη για την τέχνη!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ - ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπέροχο! άνευ περαιτέρω σχολίων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νημερτή,
    σ' ευχαριστώ πολύ! Ειλικρινά!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μελίνα μου δανείστηκα τον πίνακα χωρίς να σε ρωτήσω... Ελπίζω να μην διέπραξα απρέπεια!

    http://stixo-mythia.blogspot.com/2011/09/blog-post_1593.html

    Φιλιά πρωτοφθινοπωρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιώργο μου,
    αυτό που "διέπραξες" μου δίνει πολύ μεγάλη χαρά και με τιμά!
    Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή