Waves

Waves

Πέμπτη, 26 Μαΐου 2011

ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας! (παστέλ & μολύβια 50x70)

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟOO.................................................
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΑυτός
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟο κόσμος ο μικρός, ο μέγας!
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ"και τον κόσμο αυτόν ανάγκη να τον βλέπεις και να τον λαβαίνεις"
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟείπε: "Κοίταξε!" Και τα μάτια μου έριξαν τη σπορά
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟγρηγορώτερα τρέχοντας κι από βροχή
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟτα χιλιάδες απάτητα στρέμματα
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣπίθες ρίζα μες το σκότος πιάνοντας και νερών άξαφνων πίδακες
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΗ σιγή που εκχέρσωνα για ν' αποθέσω
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟγόνους φθόγγων και χρησμών φύτρα χρυσά
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΤο ξινάρι ακόμη μες τα χέρια μου
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟτα μεγάλα είδα κοντόποδα φυτά, γυρίζοντας το πρόσωπο
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟάλλα υλακώντας άλλα βγάζοντας τη γλώσσα:
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝα το σπαράγγι να ο ριθιός
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟνα το σγουρό περσέμολο
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟτο τζεντζεφύλλι και το πελαργόνι
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟο στύφνος και το μάραθο
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟι κρυφές συλλαβές όπου πάσχιζα την ταυτότητα μου ν' αρθρώσω
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ"Εύγε, μου είπε, και ανάγνωση γνωρίζεις
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟκαι πολλά μέλλει να μάθεις
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟαν το Ασήμαντο εμβαθύνεις
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΚαι μια μέρα θα 'ρθει βοηθούς ν' αποκτήσεις
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΘυμήσου:
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟτον αγχέμαχο Ζέφυρο, το ερεβοκτόνο ρόδι
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟτα φλεγόμενα ωκύποδα φιλιά"
 ΟΟΟΟΟΟΟΟΟOο.................................................

Οδυσσέας Ελύτης
από το "Άξιον Εστί"
Η Γένεσις (απόσπασμα)

26 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!
    Δεν ξέρω πόσο χρονών είναι αυτή την φορά το έργο σου αλλά μου αρέσει πολύ!!!
    Ταιριάζει πολύ το απόσπασμα που έχεις επιλέξει.
    "πολλά μέλλει να μάθεις
    αν το Ασήμαντο εμβαθύνεις"
    Αυτό είναι το σημαντικό να εμβαθύνεις το ασήμαντο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. EΥΟΙ-ΕΥΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΛΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕΓΑ!!!!!!!!!
    Πολύ ωραία η καμπυλότητα σε όλο το έργο καΘώς και οι ακτίνες του ήλιου που κρύβουν μια δυναμική φοβερή!!!!!!!
    φιλί δυναμικό:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Μελίνα μου, πόσο πολύ μου άρεσε ο πίνακας, οι λέξεις, οι ήχοι και οι ευωδιές των λόγων και των εικόνων!!!

    υπέροχα, μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑνώνυμοςΜαΐου 27, 2011

    Τι ομορφος!!
    Κι ο κοσμος σου
    κι ο κοσμος του

    Velvet

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια αλήθεια τόσο μεγάλη - και τόσο ξεχασμένη...

    Και την αποδίδεις, Μελίνα, τόσο ευαίσθητα και τρυφερά - παιδικά σχεδόν....

    Ένα μεγάλο μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μυστήριο κορίτσι,
    κι’ εμένα με αγγίζει πολύ αυτή η φράση!
    Πόσες φορές αφήνουμε να περνούν δίπλα μας τα σημαντικά
    χωρίς καν να τα έχουμε αντιληφθεί..
    Σ’ ευχαριστώ και πάλι πολύ! Καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βασιλική,
    τι ωραία που ταίριαξες δύο έργα σε ένα σχόλιο.!..
    Είναι γεγονός ότι ο Ήλιος κυριαρχεί στον πίνακα..
    Είπα να τον τιμήσω μια και αυτός είναι η πρωταρχική πηγή ενέργειας!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω το δυναμικό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Silena,
    χαίρομαι πολύ να σου δίνουν ευχαρίστηση τα περάσματά σου από δω!
    Σ’ ευχαριστώ και σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Velvet,
    τι όμορφα τα λόγια σου..
    και τι όμορφα με έκαναν να νιώσω..
    Σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιώργο,
    σκέφτομαι ότι για να διακρίνουμε στον κόσμο την πραγματική ομορφιά,
    θα πρέπει ίσως να τον δούμε με βλέμμα παιδιού..
    Ένα μεγάλο - κι’ από μένα - ευχαριστώ για τα λόγια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ήλιος χαρούμενος φωτεινός μεγαλειώδης. πόσο το έργο ταυτίζεται μαζί σου Μελινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βίκυ μου,
    τι φιλοφρόνηση ήταν αυτή.;!..
    Γεμίζει τις μπαταρίες μου για όλο το Σαββατοκύριακο - κι' ακόμη παραπάνω!
    Πολλά-πολλά ευχαριστώ και φιλιά χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περνούσα τυχαία... ο ήλιος σας με ...ζέστανε.
    Το φεγγάρι σας με τους συνειρμούς που προκαλεί, με καθυστέρησε... το απόσπασμα που χρησιμοποιήσατε με απασχόλησε... και έτσι μπήκα να σας καλημερίσω και να σας ευχηθώ καλό Σ/Κ!
    Πολύ ενδιαφέρον το blog σας! Καλώς σας βρήκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο ήλιος σου Μελίνα μου
    ηλιάτορας των ταξιδιών μας
    μέγας ταξιδευτής στα περιθώρια
    των ονείρων μας
    Το καλοκαίρι δεν είναι ορφανό καλή μου
    Σε φιλώ ντυμένη το φως σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. caeser
    καλώς ήλθατε! Ανταποδίδω τον χαιρετισμό και εύχομαι καλή Κυριακή!
    Εκανα και μιά Σαββατοβραδινή βόλτα στα μέρη σας
    και πέρασα καλά με τις ενδιαφέρουσες ξεναγήσεις σας!
    Εύχομαι καλές διαδρομές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελένη μου,
    ήλιος αρχηγός, ζωογόνος, τροφοδότης δύναμης και ελπίδας!
    Αν και χωρίς τη ποιητική αύρα του φεγγαριού,
    πηγή έμπνευσης και δημιουργίας κι’ αυτός με τον τρόπο του..
    Ναι, ο ουρανος μας δεν είναι ορφανός..
    Σ’ ευχαριστώ με φωτεινό χαμόγελο και σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η σύζευξη, ο συγκερασμός των αντιθέσεων. Χώρος και χρόνος κυκλικός. Κι ο ήλιος οδηγός...

    Έγραψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Christina..
    Περιμένω να δώσει το σύνθημα ο ήλιος,
    μήπως η χαρά αναστηθεί..
    Πάντως με τα λόγια σου χάρηκα..
    Σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε τώρα όμως θα υποκλιθώ!
    Πολύ ωραίο το ζωγραφισμένο σου!
    Με μια δύναμη συμβόλου που θέλει να μου υποβάλει πιο βαθιά τους στίχους που το συνοδεύουν.
    Και αναγνωρίζω την ικανότητά σου να πετάς πάνω από τις ιδέες που είναι αόρατες αλλά ορατά πραγματώνονται..
    Τα σέβη μου ανεπιφύλακτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στρατή,
    μου φτιάχνεις τη μέρα με τα λόγια σου.!..
    Λόγια που μου μεταφέρουν θετική ενέργεια και φωτεινή διάθεση!
    Έτσι όπως προσπάθησα να κάνουν οι ακτίνες του ζωγραφισμένου ήλιου μου..
    Σ’ ευχαριστώ πολύ-πολύ γι’ αυτή τη πολύτιμη μεταφορά!
    Εύχομαι μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμορφα τα τελευταία σου έργα, πολύ ατμοσφαιρικό το λιβάδι με τα κυπαρίσια, και αυτό εδώ μου αρέσει τόσο ο τρόπος που δένει με το κείμενο... πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαριέλα,
    χαίρομαι που τα βρήκες ωραία! Το ξέρεις ότι η γνώμη σου είναι σημαντική.!.
    Μου άρεσαν πολύ τα δέντρα που έχεις αναρτήσει στο εικαστικό καφενείο! Εν τέλει φαίνεται πως με ελκύουν ιδιαίτερα οι λιτές γραμμές ..πρέπει να τις προσπαθήσω..
    Σε φιλώ και εύχομαι καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα και καλό μήνα γλυκιά μου!Μου έλλειψε η ομορφιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όλγα μου
    καλημέρα και καλό μήνα και σ’ εσένα!
    Κι’ εμένα μου έλειψε αυτή η θετική αύρα που αφήνουν πάντα τα περάσματά σου.. Σ’ ευχαριστώ πολύ που ξεκλέβεις χρόνο να μ’ επισκέπτεσαι και να μ’ εμψυχώνεις!!
    Εύχομαι καλή δύναμη, που ξέρω πόσο τη χρειαζόμαστε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σίγουρα οι υπέροχοι στίχοι του Μεγάλου Ποιητή αγγίζουν κάθε ευαίσθητη ψυχή !!!
    Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι και το έργο σου που για άλλη μια φορά αποκαλύπτει το ζωγραφικό σου ταλέντο !!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στέλιο,
    οι στίχοι αυτοί είναι από τους αγαπημένους μου μέσα στο – ούτως ή άλλως αγαπημένο – «άξιον εστί». Αυτό το έργο, με πολλούς τρόπους το έχω συνδέσει μαζί του.
    Σ' ευχαριστώ και εύχομαι καλό βράδυ Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή