Waves

Waves

Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

πάμε για ορθοπεταλιές (ξηρά παστέλ 34x24)


Παίρνω ένα ποδήλατο και φεύγω για τ' αδύνατο
κρατάω στο χέρι το κλειδί
πιάνω το τιμόνι ο σφυγμός μου δυναμώνει
το έργο κάπου το 'χω ξαναδεί

Ήμουν μικρό παιδάκι με καθαρή καρδιά
είχα τ'ονειρό μου, το ποδήλατό μου
κι όλα έμοιαζαν σωστά
έγινα δεκάξι, κι όλα ήταν εντάξει
είχα μια ζωή μπροστά

Το ποδήλατό μου, ήταν πάντοτε δικό μου
και με πήγαινε πολύ μακρυά
μέσα στη Σαχάρα, σαν την πιο βαθιά λαχτάρα
μ' οδηγούσε πέρα απ' τη χαρά

Και τώρα στον αγώνα, ξανά απ' την αρχή
Φόρτσα στο πεντάλι, να 'ρθουνε κι οι άλλοι
πάμε για ορθοπεταλιές
τα ποδήλατά μας, όπως τα όνειρά μας
ξέρουν από ανηφοριές

 Άρης Δαβαράκης

36 σχόλια:

  1. Μαγικό συνταίριαγμα λόγου και εικόνας!
    ¨οταν θέλεις μπορείς!
    Πολύ μου άρεσε Μελίνα!
    ¨εχει τον ρυθμό ενός ενθουσιασμού..
    Σαν να είδες ξαφνικά με μάτια εφηβείας..
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μελίνα πολύ νεανικό το έργο σου
    με σφρίγος δύναμη κι ενθουσιασμό
    Απέδωσες τέλεια τη ταχύτητα
    και συνάμα με τα λόγια του Δαβαράκη
    κατάφερες ένα αρκετά αξιοπρόσεκτο αποτέλεσμα
    Καλές εικαστικές απόπειρες και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑνώνυμοςΙουνίου 27, 2011

    ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΑΙΣΙΌΔΟΞΟ!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΠΟΛΥ
    VASILIKI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή η προτροπή σου να πάρουμε τα ποδήλατα και να αποδράσουμε από ότι μας συνθλίβει , συμφωνώ και επαυξάνω !!!
    Υπέροχος και ο πίνακας σου με τους πιο κατάλληλους στίχους για την περίπτωση !!!
    Μπράβο Μελίνα μου άρεσε πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία κίνηση ειδικά στις ρόδες.../
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο, Μελίνα. Μπορώ να το χρησιμοποιήσω ως εικόνα στο τραγούδι που το κάνω στα παιδιά στο σχολείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα!
    Έχω μιά αδυναμία στο ποδήλατο άρα η ανάρτηση σου με βρίσκει σύμφωνη.
    Δεν ξέρω από ζωγραφική αλλά έχεις καταφέρει να δώσεις την κίνηση μέσα στον πίνακα πράγμα πολύ ωραίο αλλά νομίζω δύσκολο.
    Να είσαι καλά!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στρατή,
    το ποδήλατο και η ζωγραφική είναι από τις πιο ανθεκτικές στο χρόνο νεανικές (παιδικές πρακτικά) αγάπες μου (..μιά ακόμη είναι οι γάτες..). Φαίνεται λοιπόν πως όταν αυτές οι αγάπες συναντιούνται μέσα μου, με ένα μαγικό τρόπο με μεταφέρουν στην εποχή που «ήμουν μικρό παιδάκι με καθαρή καρδιά»..
    Χαίρομαι αλήθεια πάρα πολύ που σου άρεσε! Σ’ ευχαριστώ!!
    Φιλί καληνύχτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελένη,
    μου αρέσει ιδιαίτερα να αποδίδω ζωγραφικά, θέματα που περιέχουν κίνηση.
    Ίσως γιατί τη στατικότητα δεν την αντέχω...
    Εδώ, όπως έγραψα και στο Στρατή, βοήθησε και η αδυναμία μου στο ποδήλατο..
    το οποίο δυστυχώς μου λείπει πολύ λόγω επικινδυνότητας των δρόμων..
    Με εμψυχώνουν τα λόγια σου! Σ’ ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βασιλική μου,
    κι' εγώ το χάρηκα αυτό το έργο, ζωγραφίζοντάς το, ένιωθα να με ταξιδεύει σε πιο ανοιχτούς, ελπιδοφόρους ορίζοντες.
    Εύχομαι να βρίσκουμε πάντα τρόπους να τροφοδοτούμε τη δύναμη και την αισιοδοξία μας!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στέλιο,
    μακάρι να μη χάνουμε ποτέ ευκαιρίες για ταξίδια στο όνειρο! Και το ποδήλατο είναι ένα τέλειο μέσο.
    Χαίρομαι πολύ όταν οι ζωγραφικές μου βρίσκουν απήχηση στους φίλους μου!
    Σ’ ευχαριστώ Στέλιο και εύχομαι καλές αποδράσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριέλα μου,
    σ’ ευχαριστώ! Είναι πάντα πολύ σημαντικές οι ενθαρρύνσεις σου!!
    Φιλιά καλοκαιρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νερένια,
    χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω! Και η σκέψη σου να χρησιμοποιήσεις το έργο για τα παιδιά στο σχολείο, με ενθουσιάζει! Τι καλύτερο προορισμό θα μπορούσα να σκεφτώ για τη ζωγραφιά μου; Με όλη μου τη καρδιά – και σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μυστήριο κορίτσι,
    να λοιπόν που εκτός από τις γάτες, έχουμε άλλη μία κοινή αγάπη: το ποδήλατο.
    Ακριβώς τη κίνηση ήθελα να ζωγραφίσω και χαίρομαι που το έργο τη μεταδίδει. Αυτό με κάνει να αισθάνομαι ότι κάτι καταφέρνω απ' αυτά που έχω στο νου μου..
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μελίνα μου σ' ακολουθώ κάνοντας φυσικά... ορθοπεταλιά! λατρεύω την ποδηλασία και δε σου κρύβω πως είμαι μανιώδης ποδηλάτις

    η ζωγραφιά σου μαγική με απίστευτη κίνηση, ολοζώντανη

    αυτό για σένα με την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nαι! Ναι! Ναι!

    Φευγάτο ταγούδι! Φευγάτη εικονογράφηση!

    Πόσο ανάγκη την έχουμε αυτή την φόρα τώρα!!!

    Καλό ξημέρωμα Μελίνα! Μου έφτιαξες την διάθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κι όμως! για τα δικά μου μάτια, ο πίνακας προηγείται των στίχων! όλη η νιότη, όλος ο ενθουσιασμός, όλη η μουσικότητα ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια μας! Μελίνα μου κομμάτι από την ψυχή σου είναι, ολοφάνερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Silena,
    φύγαμε με γρήγορο πετάλι!
    Με τον άνεμο να ρίχνει κόντρα τις ζωογόνες ριπές του
    και με ρυθμό υπαγορευμένο από τη μουσική της αφιέρωσής σου!
    Τι υπέροχη αίσθηση!!
    Και τι ελευθερία!!!

    Φιλιά πολλά!
    Και σ’ ευχαριστώ πολύ-πολύ
    για όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιώργο,
    ακριβώς! Φευγάτη νιώθω ούτως ή άλλως - και με φόρα!
    Με μια φυγή μέσα μου θυμάμαι πάντα να είμαι – τώρα απόγινε η κατάσταση…
    Όμως χαίρομαι πάρα πολύ που η ανάρτηση ανέβασε τη διάθεσή σου!
    Εύχομαι να κρατιόμαστε όσο μπορούμε ψηλά – μόνο από ψηλά μπορούμε να στοχεύσουμε σωστά και να πετύχουμε το στόχο…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τη παρέα στη ποδηλατάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λύχνε μου,
    πώς με καταλαβαίνεις!! Είναι πράγματι έτσι: κατ’ ευθείαν από μέσα μου – κι’ επάνω στο χαρτί.. Είναι από τα λίγα έργα που άρχισα και τελείωσα σε ανύποπτο χρόνο. Σαν κάποια αόρατη δύναμη να μου οδηγούσε το χέρι…
    Σ’ ευχαριστώ που είσαι εδώ - και που με νιώθεις..
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μελίνα μου είναι πρόσφατο έργο; Αν είναι διπλό μπράβο!!!!

    Είναι όλο ενέργεια και δηλώνει ελευθερία!!!
    Αν νιώθεις έτσι πάρα πολύ χαίρομαι:)

    Σου πάει η κίνηση..
    Φιλιά πολλά!

    υ.γ. Ενθουσιάστηκα με αυτό σου το έργο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μα κοριτσάκι μου πως στο καλό έδωσες τούτη την εξαίσια αίσθηση κίνησης στο ποδήλατο και τον ποδηλάτη/τρια αλλά και στο περιβάλλον.
    Ειλικρινά τη μια στιγμή νομίζεις ότι είσαι πάνω στο ποδήλατο και σου ανακατεύει τα μαλλιά ο αέρας και την άλλη ότι στέκεσαι κάπου εκεί γύρω και παρακολουθείς την διαδρομή. Μαγικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με βρήκες σε ένα στιγμιότυπο που με το ποδήλατό μου αρμενίζω πάνω από το κύμα της ανέχειας...


    Φιλί.... που ακολουθεί την ομορφη πορεία σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πολύ όμορφο nameliart,
    νομίζω πέτυχες να δώσεις το συναίσθημα που ήθελες,
    αυτό υπερβαίνει την τεχνική η οποία παρεπιπτόντως εδώ είναι πολύ καλή!
    χαίρομαι να βλέπω τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Margo,
    είναι ζωγραφισμένο μέσα σε λίγη ώρα, μερικές μέρες πριν την ανάρτησή του.
    Όπως έγραψα και στην Ελένη, τη στασιμότητα δεν την αντέχω. Τη θεωρώ σαν συνθήκη ανάπτυξης νοσηρών οικοσυστημάτων… Ευτυχώς, αυτή η πεποίθηση εξακολουθεί να με κάνει να αντιδρώ κάθε φορά που αισθάνομαι επιρρεπής σε κάποια μορφή αδράνειας…
    Μου δίνεις πολλή χαρά με την ενθουσιώδη υποδοχή σου στο έργο!
    Φιλιά πολλά κι’ από μένα και ευχές για πολλή, καλή και θετική ενέργεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστόφορε,
    ό,τι έχει κίνηση με τραβάει και με εμπνέει πολύ σαν θέμα ζωγραφικής. Ίσως γι’ αυτό έχουν κάποια πειθώ τα σχετικά έργα μου. Η αλήθεια είναι ότι κι’ εγώ η ίδια είμαι υπερκινητικός τύπος.. Δεν έχω ησυχία, ούτε εντός μου ούτε εκτός μου και γι’ αυτό συχνά κουράζω και τους γύρω μου.. μόνο με το να με παρακολουθούν, γίνονται πτώματα… Άστα…
    Σε υπερευχαριστώ! Για όλα, αλλά περισσότερο γι’ αυτό το «κοριτσάκι»… Σε λίγο θα με κάνεις να το πιστέψω κι’ εγώ η ίδια… Κι’ εκεί να δεις που έχει να φτάσει η υπερκινητικότητα!
    Να είσαι καλά Χριστόφορε – σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. reflection,
    πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω στο μπλογκόσπιτό μου! Σ’ ευχαριστώ πολύ ! Και, ξέρεις.. μπορώ πολύ καλά να σε φανταστώ να αρμενίζεις με ένα ποδήλατο πάνω από κύματα, πάνω από δάση και κορφές, πάνω από πυκνές δομές πόλεων.. Δεν σε φαντάζομαι όμως να χάνεις στιγμή την ισορροπία σου, όσο λεπτή κι’ αν είναι πάνω σε δυό αιθέριες ρόδες.!..
    Φιλί κι’ από μένα, αέρινο μα και δυνατό συνάμα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φόρα,
    κι’ εγώ χαίρομαι κάθε φορά να διαπιστώνω το ωραίο πέρασμά σου από τα μέρη μου! Και η χαρά είναι διπλή όταν το συναίσθημα που βγάζω βρίσκει καλούς αποδέκτες!!
    Σ’ ευχαριστώ διπλά λοιπόν,
    και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και γιατι να καθομαστε
    Καιρος δεν ειναι
    Φυγαμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    Ειναι ομορφη η ελευθερια
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Velvet,
    τίποτα ομορφότερο απ' αυτήν!!!
    ΦΥΓΑΜΕ - και με 1000!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κι είπα νά τη νά τη η ποδηλάτισσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Christina,
    ελπίζω μόνο
    να μη πάθει αυτά που έπαθε
    η ποδηλάτισσα του Ελύτη…

    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μελίνα μου καιρό είχα να περάσω από τα blogs. To λόγο αναφέρω σε σημερινή μου ανάρτηση στο blog μου. Τι παιδική τρέλα το ποδήλατο! Είχαμε έναν ποδηλατά στη γειτονιά μας που νοίκιαζε ένα μικρό ποδηλατάκι, χαμηλό, χωρίς βοηθητικές και φρένα (φρέναρε με κόντρα, δηλαδή ανάποδη πεταλιά), που το λέγαμε "γαϊδουρίτσα". Σκοτωμός ποιος θα το πρωτονοικιάσει από τους 6χρονους και 7χρονους πιτσιρικάδες που ήμασταν τόσοι. Πεσίματα, χτυπήματα, αλλά πείσμα και μάθαμε ποδήλατο. Έχεις δώσει πολλή ωραία κίνηση με τη ζωγραφιά σου. Καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ντίνο,
    Μου έδωσε χαρά το μήνυμά σου! Η απουσία σου από τα blogs έγινε πολύ αισθητή και - προσωπικά - αναρωτιόμουν με κάποια ανησυχία τι να σου συμβαίνει. Είδα στο blog σου τους λόγους και εύχομαι ολόψυχα να είναι όλα περαστικά!!!

    Το σχόλιό σου, πολύ όμορφο και πολύ νοσταλγικό!

    Καλό καλοκαίρι και σ' εσένα, φωτεινό και ελπιδοφόρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αγαπημένο θέμα και υπέροχη ζωγραφιά! θα ταίριαζε καλύτερα στην "Ποδηλάτισσα" του Ελύτη...Εμπεριέχει κίνηση αλλά και συγκίνηση...
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μωβ,
    καλώς ήλθες και σ' ευχαριστώ πολύ και για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια! Συγγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση, μόλις τώρα είδα το σχόλιό σου. Είναι αλήθεια ότι την ποδηλάτισσα του Ελύτη είχα αρχικά στο νου μου, αλλά εν τέλει είπα να επιλέξω κάτι πιο αισιόδοξο...

    Να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ και πάλι πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή