Waves

Waves

Κυριακή, 5 Ιουνίου 2011

νυχτερινή περιπολία (παστέλ και μολύβια 35x40)


ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΚοντά στον κάθε ήλιο

ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΕμείς τα μυθόβια όντα οι ποιητές
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟπου βλέπουμε τις ράχες
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟπου βλέπουμε τις κορφές και λέμε βουνοκύματα
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟδεν θα καταλαγιάσουμε.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΑπό αγάπη στο αδέκαστο κενό
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟαπό αλλοφροσύνη για ένα ξέφωτο
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟθα περιπολούμε.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΤη χαραυγή τις πιο πολλές φορές κοιμόμαστε.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΚι όταν καμιά φορά μάς τύχει
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟκατηφορίζοντας απ’ τις πολυκατοικίες
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟνα πάμε κάπως μακριά να περπατήσουμε πέρα
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟκαι να κοιτάξουμε κανένα ηλιοβασίλεμα
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟτο αποτέλεσμα τζίφος.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΈχουμε πρόχειρο το σκοτάδι
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟκαι έχουμε πρόχειρο το φως – ανάλογα.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΠιστεύουμε σ’ εκατομμύρια γητειές
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟαφιερωνόμαστε στους ίσκιους.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΈχουμε τη μανία να καρποφορήσουμε
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟκυριεύοντας τις λέξεις.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΤι κουφή ρουλέτα.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΚαι θέλουμε να ξεφουσκώσουμε τον ουρανό
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟσα να ’τανε παιχνίδι.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΤι είναι ρίγος;
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΆντε να το πεις με λέξεις...
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΩστόσο πρέπει να προσγειωθεί κανείς
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟστη μεγαλόπρεπη κοινοτοπία του αέρα
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟνα γίνει σαν την επανάληψη του χόρτου
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟκάτι σαν τα αστάθμητα και έξω κριτικής
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟδρασκελίσματα του πρώτου τυχόντος γάτου.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΕίμαστε ακόμη στην προϊστορία του χιούμορ.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΕίμαστε όμως τυχερά απελπισμένοι.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΈχουμε γαλάζιο αντικλείδι.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΈχουμε ξανά την Αττική.
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΕκείνος που γράφει ποιήματα
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟείναι ακριβώς εκείνος
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟπου περνά άφοβος από νεκροταφείο νύχτα.
 
Νίκος Καρούζος

(το έργο είναι εμπνευσμένο από φωτογραφία του Igor Zenin)

42 σχόλια:

  1. υπεροχο!μ αρεσουν πολυ τα χρωματα που χρησιμοποιησες!!!!!
    Πολλα φιλιαΧ2 !να εχεις μια ομορφη και δημιουργικη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μελίνα εδώ έπιασες κορυφογραμμή!!!

    Το Ποίημα του Καρούζου είναι από τα καλύτερά του! Ο Πίνακάς σου μοναδικός! Το ταίριασμά τους... Λες και γεννήθηκαν το ένα για τον άλλο!!

    Έτσι μου 'ρχεται να σου κλέψω την ανάρτηση!!!

    Καλό βραδάκι να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "είμαστε όμως τυχερά απελπισμένοι"

    τι να πω για το Νίκο Καρούζο, τι να πω για την όμορφη ζωγραφιά σου

    Μελίνα μου πάντα με συγκινούν οι αναρτήσεις σου, πάντα στην ψυχή μου μιλούν και σ' ευχαριστώ γι' αυτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήμουν πολύ νέος ακόμα όταν κατάλαβα ότι είμαι σοκακόσκυλο και σκοταδόγατος..
    Πόσο ωραία είναι η εικόνα σου και πόσο ωραία τα λέει ο αγαπημένος μου Καρούζος!
    Δεν μπορώ τίποτα άλλο να πω από "εύγε!"
    Εποίησες σωστά1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μελίνα μου μαγευτικός ο πίνακά σου! η γάτα σου η μοναχική μέσα σε μια έρημη πόλη, ξυπνά φουρτούνες στην ψυχή μου…
    το συνταίριασμα με το συγκεκριμένο ποίημα του Καρούζου άψογο!

    σ’ ευχαριστώ και σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ουάου! μ αρέσει πολύ... με την πρώτη ματιά γλυκό, με τη δεύτερη βγάζει μια ένταση... ακόμα καλύτερα! μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tούτος ο γάτος σίγουρα δε φοβάται, δεν ξέρω αν είναι και ποιητής, αλλά μάγκας και θεριακλής και είναι και φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. [handmade+art] x2
    Φίλες μου, είναι πάντα πολύ ευχάριστο να σας βρίσκω ανάμεσα στους επισκέπτες μου! Και τα καλά λόγια από 2 τόσο δημιουργικές καλλιτέχνιδες με ανεβάζουν διπλά!!
    Φιλιά κι’ ευχές για όμορφη εβδομάδα κι’ από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιώργο,
    όπως σου έχω ξαναπεί, για «κλέφτες» σαν εσένα αφήνω πάντα ξεκλείδωτη τη γκαλερί.. Κλέψε εσύ ό,τι σ’ αρέσει και να είσαι βέβαιος ότι και θα το χαρώ πολύ και θα το υπερηφανευτώ...
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Silena,
    αυτή ακριβώς η φράση,
    πόσο έχει αγκιστρωθεί και στα δικά μου συναισθήματα..
    Εγώ σ’ ευχαριστώ ακόμη πιο πολύ φίλη μου,
    για κάθε τι που μοιραζόμαστε!
    Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς πολλαπλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στρατή,
    κι’ εγώ αγαπώ τον Καρούζο και έχω διαβάσει υπέροχα ποιήματά του στο ιστολόγιό σου «ποιητές του κόσμου».. Σε είχα στο νου μου όταν συνέδεα με δικούς του στίχους αυτό το έργο, και γι’ αυτό είμαι πραγματικά ευτυχής που σου άρεσε η ανάρτηση!
    Πολύ σημαντικό το «εύγε» σου και σ’ ευχαριστώ ιδιαίτερα γι’ αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λύχνε μου,
    οι φωτισμοί στα έρημα σοκάκια που περιπολεί ο μοναχικός μου γάτος,
    θα ήθελα να έχουν κάτι από τη μαγεία του φέγγους ενός λύχνου..
    Αν το κατάφερα, νιώθω θαύμα!
    Όσο για τις φουρτούνες..ξέρω.. Θα τις γαληνέψουν όμως η έμπνευση και η δημιουργία.. έτσι δεν είναι;
    Γλυκό φιλί κι’ από μένα για καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φόρα,
    έτσι ακριβώς το ήθελα.. να βγάζει ένταση μέσα σε ένα κατά τα άλλα «γαλήνιο» τοπίο..
    Χαίρομαι πολύ που έτσι το είδες κι’ εσύ!
    Απολαμβάνοντας το μπράβο σου, σε καληνυχτίζω γλυκά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Christina,
    και βέβαια είναι και μάγκας και θεριακλής,
    με μάτια που βλέπουν πέρα από τα προφανή
    και με αισθητήρες που θα ζήλευε και το πιο ευαίσθητο «βαρόμετρο»..
    Άρα.. και ποιητής!
    Χριστίνα εδώ και καιρό δεν μπορώ να σχολιάσω σε φόρμες σχολίων με ενσωματωμένη ανάρτηση, παρά μόνο ως «ανώνυμος». Στο ιστολόγιό σου δεν έχει επιλογή ανώνυμου σχολιαστή, οπότε δράττομαι της ευκαιρίας να σου πω από εδώ ότι,
    ακόμη και αναδυόμενο μέσα από νεφελώματα και ομίχλες το μικρό σου
    έχει πάντα το τρόπο του να γραπώνει το βλέμμα και να μη θέλει να το απελευθερώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kαλημέρα Μελίνα , ακόμη μια φορά μας εντυπωσιάζεις θετικά με το πολύ ατμοσφαιρικό σου έργο , γεμάτο μυστήριο και ένταση !!!
    Μπράβο !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μελίνα μου άρεσε πολύ ο πίνακας σου
    έχει την αίγλη του φεγγαρόφωτος
    που ντύνει παραμυθένια τα σπίτια το πλακόστρωτο και προπαντός τον περιπλανώμενο γατούλι σου που κυριαρχεί στο σκηνικό
    Πολύ όμορφο θέμα και οι στίχοι του Καρούζου εξαίσιοι και ταιριαστοί
    Πάντα τέτοια κορίτσι μου εμπνευσμένα
    και καλλιτεχνικά
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ω! Μα τον λάτρεψα τούτον τον πίνακα!! Τι ατμόσφαιρα! Το φεγγάρι ανάμεσα στα σύννεφα. Τα φωτισμένα παραθύρια. Τι προσωπικότητα ο γάτος που δεν βλέπουμε παρά την ράχη του. Πόσο μου αρέσει η ουρά του έτσι που σχηματίζει το "αγκίστρι" εκεί στην άκρη. Ειλικρινά με γοήτευσες απίστευτα.
    Καλό σου βράδυ και όλα να είναι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ατμοσφαιρικό Μελίνα μου...
    θα μπορούσε να είναι και εικονογράφιση βιβλίου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μελίνα μου το έργο σου αλλά και η επιλογή του ποιήματος του Καρούζου ήταν ένεση τονωτική!
    Κρατώ τη φράση "Είμαστε όμως τυχερά απελπισμένοι" κάπως έτσι..

    Πολύ ιδιαίτερο ετούτο το έργο σου
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στέλιο,
    ο μαύρος γάτος περιβάλλεται πάντα από μια αύρα μυστηρίου…
    Σ’ ευχαριστώ για τη σταθερή ενθάρρυνση!
    Καλές εμπνεύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη,
    είναι πράγματι λίγο σαν παραμύθι…
    Κι’ εγώ έχω μιά αδυναμία και στα παραμύθια
    και στους γάτους..
    Πάντα γλυκός ο λόγος σου Ελένη μου..
    Σ’ ευχαριστώ - φιλιά κι’ από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χριστόφορε,
    ακόμη μια φορά μου δίνεις χαρά με την επίσκεψή σου!
    Χαρά που τη κάνουν πιο δυνατή τα λόγια σου!!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Mariela,
    και σ’ εμένα όσο το έβλεπα να εξελίσσεται, όλο και πιο πολύ θύμιζε εικονογράφηση παραμυθιού. Η αρχική ιδέα ήταν από μία φωτογραφία του Igor Zenin που με κέρδισε ολοκληρωτικά με το που την αντίκρισα.. Ήταν και ο πρωταγωνιστής γάτος βλέπεις..
    κι’ εγώ όποτε βλέπω γάτους κολλάω…
    Φιλιά και σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Margo,
    αυτήν ακριβώς τη φράση κρατάω κι’ εγώ
    και απ’ αυτή κρατιέμαι…
    Είναι ένα είδος εύνοιας να μπορεί κάποιος να διοχετεύει σε δημιουργία την απελπισία του και μέσω αυτής τη δημιουργίας να επικοινωνεί..
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω το φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ωραίος ο πίνακας σου!
    Μαρέσει πολύ το θέμα.
    Έχω αδυναμία στις γάτες.
    Δεν ξέρω αν έχεις και άλλους πίνακες με γάτες αν έχεις θα ήθελα πολύ να μας τους χαρίσεις.
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλια σου όταν περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μυστήριο κορίτσι,
    κι εγώ έχω ιδιαίτερη αδυναμία στις γάτες! Θα έλεγα ότι είναι ένα από τα χαρακτηριστικά με τα οποία οι γνωστοί και φίλοι αναφέρονται στο άτομό μου.. άστα..
    Προς το παρόν οι μόνοι πίνακες με γάτες (..έχω κυρίως φωτογραφίες..) είναι αυτοί οι δύο στη παρούσα ετικέτα. Έρχονται όμως κι’ άλλοι!
    Όλοι χαρισμένοι σε σας, με αγάπη.
    Κι’ εγώ σ’ ευχαριστώ για την ωραία παρουσία και τα καλά σου λόγια!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Βασιλική μου,
    το υποπτευόμουν ότι αυτός ο γατούλης θα σου αρέσει..
    Χαίρομαι πολύ που δεν έπεσα έξω!
    Σ’ ευχαριστώ! Φιλί ενθουσιώδες κι’ από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι είναι ρίγος;
    Άντε να το πεις με λέξεις...

    από τις καλύτερες αναρτήσεις σου!! κι άντε να το πεις με λέξεις... και για την δημιουργία σου και για το ανάπτυγμα των λόγων του Καρούζου... εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Go Here >>> http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=0866351df1a26d7b&hl=en&fid=0866351df1a26d7b0004a53320d5ccf4

    Paste it into your browser and it should be the bottom post.. You'll know which one it is.
    And thank you!! i try to make my blog look nice. I love making headers. I like your header!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μελίνα μπορώ να χρησιμοποιήσω το πίνακα σου σε μια ανάρτηση που θα κάνω αφού αυτή σχηματίστηκε και αποκρυσταλλώθηκε από το δικό σου έναυσμα
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νημερτή,
    δεν φαντάζεσαι πόσο καταλαβαίνω την αδυναμία (τουλάχιστον δική μου) να χωρέσει μέσα σε λέξεις ένα συναίσθημα.!..
    Αγαπώ πολύ αυτό το ποίημα του Καρούζου, όπως άλλωστε και πολλά άλλα ποιήματά του..
    Πρέπει να πω ότι κι’ εγώ η ίδια τη χάρηκα αυτή την ανάρτηση και μου δίνει μεγάλη ευχαρίστηση το ότι μοιράστηκα αυτό το συναίσθημα με αγαπητούς φίλους του δικτύου, όπως εσύ!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Rachel,
    I really thank you so much for your help!
    After a long time I managed to solve this problem, thanks to your instructions!
    I also thank you for your visit and your kind comment!
    I wish all the best!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ελένη μου
    και το ρωτάς;;;
    Με πολύ-πολύ μεγάλη μου χαρά για τη τιμή που μου κάνεις!!
    Φιλιά κι’ από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφη ατμόσφαιρα Μελίνα μου, με την αγαπημένη μου γατούλα σε πρώτο πλάνο. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ντίνο,
    χαίρομαι πολύ που μοιράζομαι μαζί σου δυό αγάπες:
    για τη ζωγραφική και για τις γατούλες!
    Καλό απόγευμα και σ’ εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μελίνα μου, μπροστά σε τέτοια Δώρα ακόμη κι ο Κλέφτης, σκύβει το κεφάλι και ψελίζει, ερυθριώντας, ένα 'ευχαριστώ'....

    Γνωρίζοντας πως κι αυτό, ελάχιστο είναι...

    Καλό ξημέρωμα να έχεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ ωραίος πίνακας Μελίνα! Μου αρέσει που είναι μόνος του ο γάτος μέσα σε μία πόλη και δεν υπάρχει τίποτα άλλο εκτός από τα σπίτια και το φεγγάρι! Και μου αρέσει πολύ η στάση που τον έχεις ζωγραφίσει την ώρα που περπατάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γιώργο,
    εγώ σ’ ευχαριστώ για την εκτίμηση και το θαυμασμό που δείχνεις στα έργα μου!
    Και χαίρομαι πραγματικά όταν «με κλέβεις»…
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μάρκο,
    άργησα να δω ότι είχες αφήσει και εδώ σχόλιο. Είναι και το δίκτυο του σπιτιού που αποσυνδέεται και συνδέεται όποτε το θυμάται, οπότε δεν μένω για πολύ στο blog, με πετάει έξω..
    Ωραίος ο μοναχικός περίπατος του γάτου, ε; Εδώ που τα λέμε, αυτό είναι που κάνει ενδιαφέρουσα όλη την εικόνα!
    Θα τα πούμε σύντομα. Όταν έρθεις στο γραφείο να δεις τον Ομάρ, θα μπορέσεις επιτέλους να χρησιμοποιήσεις και το ποδήλατο. Του έκανα service…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll definitely return.

    ΑπάντησηΔιαγραφή