Waves

Waves

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

ρόδινες & γαλάζιες αγκαλιές (λαδοπαστέλ 34x24)


Εκεί στης Ύδρας τ' ανοιχτά και των Σπετσώ
Να σου μπροστά μου ένα δελφινοκόριτσο.

Μωρέ του λέω πού 'ν' το μεσοφόρι σου
Έτσι γυμνούλι πας να βρεις τ' αγόρι σου;

Αγόρι εγώ δεν έχω μου αποκρίνεται
Βγήκα μια τσάρκα για να δω τι γίνεται.

Δίνει βουτιά στα κύματα και χάνεται
Ξανανεβαίνει κι απ' τη βάρκα πιάνεται.

Θε μου συχώρεσέ μου σκύβω για να δω
Κι ένα φιλί μου δίνει το παλιόπαιδο.

Σα λεμονιά τα στήθη του μυρίζουνε
Κι όλα τα μπλε στα μάτια του γυαλίζουνε.

Χάιντε μωρό μου ανέβα και κινήσαμε
Πέντε φορές τους ουρανούς γυρίσαμε.

Οδυσσέας Ελύτης

30 σχόλια:

  1. καλοκαιρινό και ... δροσιστικό και το έργο σου και η ποιητική επιλογή που έκανες
    ό,τι πρέπει για αυτή τη ζέστη που μας έχει διαλύσει

    όπως κατάλαβες με τη ζέστη έχω πολύ κακές σχέσεις!!!

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο Μελίνα
    με τη μαγεία του γαλάζιου
    να ζώνει την φαντασία
    και να κυριαρχεί στις αισθήσεις
    Καλές βουτιές καλή μου
    σε κρυστάλλινα νερά
    Αργούν οι διακοπές σου;
    Ελπίζω όχι
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχχχχχ... Μελινάκι..

    αυτο το ΔελφινοΚόριτσο
    το έχω με μαγιώ ένα χαμόγελο ευτυχίας
    να ξεμακραίνει από τον ψαρά του..
    κι όλο εκείνος σίγουρος για την καλή του την ψαριά
    να χαμογελά καρφώνοντας την ΚΑΡΔΙΑ του δόλωμα στο αγκίστρι!!!

    αχχχχ....

    αυτο το ΔελφινοΚόριτσο
    αλωνίζει τις θάλασσες
    και με μακροβούτια ταράζει την ηρεμία της Ζωής..

    Θαλασσα η ΖΩΗ, Μελινάκι μου....

    Ψαράκι το ΦΙΛΙ δίπλα στο δελφινοκόριτσο... κάτω από το γαλάζιο χρώμα σου που παφλάζει Καλοκαιράκι κι Έρωτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ ρε κορίτσι μου! Πόσο θα ήθελα να είμαι η μορφή στη βαρκούλα και να θωρώ εκεί απέναντι μαγεμένος χωρίς να μπορώ να πω τι βλέπω και τι δεν βλέπω. Τι απίστευτο θέαμα! Τι ουρανός. Τι βουνά κοντινά και μακρινά τυλιγμένα στην αχλή. Αλλά ο βαρκάρης αυτός δεν θα ξεχάσει ποτέ τούτη τη μέρα εκεί στα ανοιχτά.
    Κι ο Ελύτης; Τι κρίμα που δεν μπορεί να δει τον πίνακα τούτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Silena,
    ζέστη αφόρητη - δεν αστειεύεται καθόλου ο solleone (ήλιος-λιοντάρι) που λέει και το Ιταλικό τραγουδάκι
    και μια και μας ψήνει εν Αθήναις,
    ας δημιουργούμε ζωγραφικές και άλλες νοητές δροσιές…

    Φιλιά πολλά - και βγαίνε ελάχιστα απ’ το νερό, μια που έχεις τη κυρά-θάλασσα δίπλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη,
    οι διακοπές μου αργούν - μόνο εγώ δεν «αργώ» και δουλεύω κανονικά για ακόμη ένα μήνα… Βέβαια δεν μου φταίει κανείς, εγώ επιλέγω να φεύγω όταν όλοι οι άλλοι επιστρέφουν, αλλά είναι πάντα λίγο δύσπεπτη η τελευταία φάση της εργάσιμης σεζόν…
    Σ’ ευχαριστώ Ελένη μου – φιλιά και καλά μπάνια στ’ αλμυρό νερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κάκια..
    ..έχεις δίκιο… «είν’ η ζωή μιά θάλασσα»..
    κι ο έρωτας κάθε φορά ένα μακροβούτι στα βαθιά,
    χωρίς εξοπλισμό δύτη και με μπουκάλες οξυγόνου τον ίδιο τον έρωτα – όσο κρατάει αυτός κρατάει κι η αναπνοή σου και
    ή που θα αναδυθείς κάποια στιγμή ξαναγεννημένη/ος
    ή που θα μείνεις στα άπατα και θα σε ψάχνουν για καιρό…
    Ούτως ή άλλως θα σε ψάχνουν δηλαδή…

    Πολύ όμορφο το σχόλιό σου – σαν κοφτές ανάσες σε ζεστό ερωτικό καλοκαίρι!
    Γλυκό Φιλί πασπαλισμένο με θαλασσινή αλμύρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστόφορε..
    κι εγώ θα ήθελα να είμαι κάπου εκεί γύρω…
    Πρέπει επειγόντως να δω θάλασσα από μέσα και βάρκα από κοντά (…μου φαίνεται πως τις ζωγραφίζω σαν μπανιέρες…).
    Όσο για τον βαρκάρη… μάλλον κάπου εκεί θα έμεινε… και γι αυτό
    «η βάρκα γύρισε μόνη – δίχως μέσα τον ψαρά)…
    Ο Ελύτης.;. ποιος ξέρει τι θα μου έψαλε αν έβλεπε τον πίνακα…
    Πάντα έχω μια αγωνία και μια τάση απολογίας απέναντι στον ποιητή που βάζω στίχους του να συνοδεύουν έργα μου…

    Σ’ ευχαριστώ Χριστόφορε ! Όμως, ακόμα Αθήνα ε; – τουλάχιστον βρες εσύ «το άρωμα των θεών» να παρηγορηθούμε μ’ αυτό αφού δεν μυρίζουμε φύκι κι αλμυρό νερό…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφη και δροσερή η ανάρτηση σου!
    Έχω κάνει μία ανάρτηση για σένα με δύο αγαπημένα μου τραγούδια. Επειδή ζωγραφίζεις και μας ομορφαίνεις σε συνδυασμό με τους στίχους που διαλέγεις κάθε φορά.
    Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.
    http://doupleouraniotoxo.blogspot.com/2011/07/blog-post_8475.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερίζω!
    Πολύς καλός κόσμος και χαίρομαι..
    Μελίνα άντε στις παραλίες κορίτσι μου!
    Ο Χριστόφορος εξυφαίνει το οικονομικό πρόγραμμα της κυβέρνησης οπότε δεν θα φύγει..
    Λοιπόν το κορίτσι σου το ήθελα με πιο καθαρές γραμμές..
    Απίθανη η βουτιά της στην θάλασσα και ωραία την δοξάσανε όλοι..
    Οι στίχοι του Ελύτη, τι να πω;
    Με απλά λόγια γίνεται το πιο καλό σερμπέτι..
    Αλλά μην σε απογοητεύω..
    Είσαι στον σωστό δρόμο..
    Μοσχοβολάς καλοκαίρι και θάλασσα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μυστήριο κορίτσι,
    πολύ-πολύ γλυκό αυτό που έκανες!
    Πώς να σ’ ευχαριστήσω – δεν έχω λόγια – η μουσική και οι στίχοι της αφιέρωσής σου με συντρόφεψαν υπέροχα στο μικρό μου διάλειμμα!
    Μακάρι – μακάρι πράγματι να συμβάλλω έστω και λίγο με τη σελίδα μου στο να γίνονται κάποιες στιγμές μας πιο όμορφες!
    Φιλιά πολύχρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στρατή,
    με τη φαντασία μου παίρνω σχεδόν πάντα το σωστό δρόμο – προς τις παραλίες ας πούμε… στις εφαρμογές έχω ένα πρόβλημα, αλλά πού θα πάει… μέχρι πότε θα μου αντιστέκονται.;.
    Το κορίτσι στην αρχή ήταν με πολύ πιο ευδιάκριτες γραμμές που μετά τις διέχυσα, για να το κάνω πιο ρευστό, πιο σε κίνηση, πιο ανάμεσα σε πραγματικότητα και φαντασία… είμαστε και λίγο αυτοκαταστροφικοί τύποι οι ζωγράφοι – πόσες φορές δεν έχουμε επέμβει σε τελειωμένο έργο και το έχουμε κάνει αγνώριστο;..
    …Δηλαδή θέλεις να πεις ότι η χώρα έχει εμπιστευτεί το οικονομικό της πρόγραμμα στον Χριστόφορο; Ε, τότε να ηρεμήσω – και το εννοώ! Του έχω πολύ περισσότερη εμπιστοσύνη απ’ ό,τι στους επισήμως εντεταλμένους…
    Φιλί από άνεμο θαλασσινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαίρομαι που σου άρεσαν τόσο πολύ τα τραγούδια, αυτό με ευχαριστεί.
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να μας χαρίζεις όμορφους πίνακες!
    Σε ευχαριστώ και εγώ.
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπορεί να είσαι ακόμη στην Αθήνα αλλά ο νους ταξιδεύει ήδη σε μέρη θαλασσινά;-)

    Υπομονή Μελίνα μου ένας μήνας είναι και θα περάσει σαν νερό ειδικά όσο αλαφραίνει η πόλη!

    Πολλά πολλά δροσιστικά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Margo,
    ταξιδιάρης ο νους ακούραστος που δεν τον σταματάει τίποτα!
    Και κανένας προορισμός – θαλασσινός ή άλλος – δεν του αντιστέκεται.. Ευτυχώς!!!

    Θα περάσει ο μήνας – κι ο χρόνος δεν σταματά με τίποτα – αλλά εν τω μεταξύ, έχεις δίκιο, όλο και πιο ανάλαφρη γίνεται η πόλη κι αυτό κάνει την αναμονή πιο ήρεμη.

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο Μελίνα , μας ταξιδεύεις πολύ όμορφα με τους υπέροχους στίχους του Ελύτη και την ωραία θαλασσινή ζωγραφιά σου !!!
    Καλή συνέχεια του Καλοκαιριού !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Aπέραντο γαλάζιο πολύ όμορφο και δροσερό!!!!
    Πόση ανάγκη το έχουμε;
    Εχεις δίκιο πολλές φορές επεμβαίνουμε στο τελικό και το χαλάμε
    Περίεργα πλάσματα που είμαστε:):)
    Εδώ το θόλωμα του πίνακα ταιριάζει μια και μιλάς για το "δελφινοκόριτσο" :):) Τα μαλλιά πρός τα πού ανεμίζουν όταν κολυμπάμε; :):) Σου πήρε τα μυαλά το "δελφινοκόριτσο"; :):)
    Αργησα λόγω διαφόρων υποχρεώσεων.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στέλιο,
    είναι που αυτό το καιρό το πίσω μέρος του μυαλού μου βρίσκεται σε non-stop δρομολόγιο προς τις ακρογιαλιές... Όσο για το μπρός του μέρος...αυτό πασχίζει να συγκεντρωθεί μήπως βγάλει καμιά εργασιακή υποχρέωση. Περίπου σχιζοφρένεια δηλαδή...
    Σ’ ευχαριστώ πολύ Στέλιο μου και καλό Αύγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βασιλική,
    είμαστε πράγματι περίεργα πλάσματα και όταν τα μυαλά μας διαρρηγνύουν το φράγμα των μαλλιών και διαφεύγουν πέρα απ’ αυτά...τότε το πράγμα τίθεται εκτός ελέγχου... Το πρόσεξες το ατίθασο μαλλί ε; χαχα!! Και τι δεν έχω εφεύρει σαν διακιολογία στους γύρω μου όταν έκαναν αυτή τη παρατήρηση.. Πες ότι το δελφινοκόριτσο, παίρνοντας θέση για τη βουτιά, έκανε μία κίνηση όλο χάρη και έφερε όλο το ξανθό μπροστά... Ξέρεις, σε στυλ Αλίκης στο «πιο λαμπρό αστέρι»...

    Χάρηκα πολύ που βρήκα το σχόλιό σου!
    Με το καλό ο Αύγουστος από αύριο – Φιλιά και θα τα πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλοκαιρινή ομορφιά!Φιλιά από Άνδρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλοκαιρινό και πανέμορφο!

    Καλές βουτιές Μελίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όλγα μου,
    να χαίρεσαι όσο μπορείς τις καλοκαιρινές ομορφιές της Άνδρου και να μαζεύεις εικόνες για να τις μοιραστείς μαζί μας επιστρέφοντας.
    Φιλί Αθηναϊκού κατακαλόκαιρου – Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιώργο,
    τα καλοκαιρινά θέματα φτιάχνουν τη διάθεση – αναβάλλουμε όσο μπορούμε τον χειμώνα…
    Καλό μήνα με θαλασσινές χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μια βουτιά...στην αγάπη!

    Γήινο μα και φευγάτο ήδη το κορίτσι, για τόπο ρευστό, υδαρή, αλλού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Christina,
    αλλού, ούτως ή άλλως…
    με οποιονδήποτε τρόπο – οι βουτιές συμπεριλαμβάνονται…
    και αν είναι στην αγάπη.. τότε…ίσως και να αγκυροβολήσουμε…ίσως…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολύ καλή απόδοση ενός μάλλον δύσκολου θέματος...
    υπέροχα γαλάζια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φόρα,
    σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Το γαλάζιο είναι το χρώμα που με μαγνητίζει – το αγαπώ μ’ ένα πολύ ιδιαίτερο τρόπο…
    Να περνάς πάντα όμορφα και δημιουργικά το καλοκαίρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολυ ομορφο αυτο
    το ξανθο σου δελφινοκοριτσο
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Velvet,
    είδες τι κάνει αυτό το δελφινοκόριτσο; Όλους, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μας «ξεμυαλίζει»…

    Να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φίλοι μου,

    Αυτό το έργο «αποκαθηλώθηκε» και ξανα-αναρτήθηκε, αφού του έγιναν κάποιες διορθωτικές παρεμβάσεις μετά από σχόλια και παρατηρήσεις φίλων του blog.
    Τους ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή