Waves

Waves

Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011

αποδράσεις για ήλιους παιδικούς

(μολύβια & νερομπογιές 40x30)
☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻☼☻

Έπεσες σαν άστρο μες την ερημιά μου
και τα δυο μου χέρια τώρα σε κρατούν.
Είπες πως για λίγο θα 'μενες κοντά μου,
μια κι οι πεταλούδες λεύτερες πετούν.

Στους μεγάλους δρόμους αγκαλιά περνάμε
κι οι στιγμές κοντά σου γρήγορα περνούν.
Μακριά πολύ, το ξέρω, δεν θα πάμε,
μια κι οι πεταλούδες λεύτερες πετούν.

Ίσως κάποια μέρα στη γωνιά του δρόμου
τα χλωμά σου μάτια σβήσουν και χαθούν,
όμως θα κρατήσω τ’ όνειρο δικό μου,
μια κι οι πεταλούδες λεύτερες πετούν.

Κώστας Κωτούλας

24 σχόλια:

  1. Σαν να γεννιέται μέσα από μαγική πυραμίδα μέσα από έναν παράξενο κόσμο, σαν ένα διάφανο φίδι να μεταμορφώνεται σε πεταλούδα, που είναι έτοιμη να σκεπάσει με τα φτερά της την πολιτεία και να της χαρίσει την ομορφιά και την ελευθερία της.
    Τι θαυμάσια, τι γοητευτική φαντασία.
    Το όμορφο ποίημα του άγνωστου σε μένα Κώστα Κωτούλα είναι τόσο ταιριαστό λες και το ένα φτιάχτηκε για το άλλο.
    Το κοριτσάκι με τα πινέλα μάγεψε και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γλυκιά μου Μελίνα, αυτό το πέταγμα της πεταλούδας σου μ' ανέβασε ψηλά κι εμένα, και μου 'φερε στο νου ένα αγαπημένο μου τραγούδι

    στο χαρίζω
    The Coral - butterfly house!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαγική η ζωγραφιά σου Μελίνα μου
    η ομορφιά ξεπροβάλλει μέσα από τον γκρίζο όγκο των πολυκατοικιών
    Ένας διάφανος χάρτης με ζηλευτούς προορισμούς και η φαντασία να καλπάζει σε όνειρα αιθέρια με μετάξινη υφή
    Σε ευχαριστώ για το ταξίδι
    φιλιά πολλά φαντασιακά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστόφορε,
    πάντα οι ερμηνείες σου στις ζωγραφιές μου είναι
    και πολύ επιτυχημένες και πολύ γλυκές!
    Σ’ ευχαριστώ!!!
    Εδώ πράγματι αναβίωσε το κοριτσάκι με τα πινέλα,
    φαίνεται πως ήρθε κάποια στιγμή στον ύπνο μου
    και μου ψιθύρισε: ψψψψ άκου...
    κι έτσι σηκώθηκα ανυπόμονη Σάββατο πρωί
    και άρχισα να ζωγραφίζω αυτή την εικόνα.
    Χαίρομαι που σου άρεσαν και οι στίχοι, οι οποίοι έχουν πολύ όμορφα μελοποιηθεί από τον Γιάννη Σπανό και τραγουδηθεί πολύ τρυφερά από τον Γιάννη Φέρτη.
    Σου αφιερώνω το τραγούδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Silena,
    είδες δύναμη που μπορεί να έχει μία πεταλουδίτσα;
    Μπορεί να μας σηκώσει στα ύψη,
    μαζί με όλα τα φορτία και τα βάρη που ίσως κουβαλάμε μέσα μας!

    Σ’ ευχαριστώ πολύ – και για την υπέροχη αφιέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη,
    εγώ σ’ ευχαριστώ για τη ποίηση που γράφεις πάντα
    σχολιάζοντας τα έργα μου!
    Πολύ όμορφα τα λόγια σου
    και πόσο δυναμώνουν
    τα λεπτεπίλεπτα φτερά της πεταλούδας!..

    Να είμαστε καλά να ονειρευόμαστε!
    Και να πετάμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πεταλούδα σου είναι η αθροισμένη ψυχή όλων εκείνων που ονειρευονται σ' αυτήν την πόλη..
    Και πάει ψηλά, πάει ψηλά κι εξαΰλώνεται ζητώντας δίκιο απ' την ποιηση και την ζωγραφική σου!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στρατή,
    τι όμορφο αυτό το:
    «η αθροισμένη ψυχή όλων εκείνων που ονειρευονται σ' αυτήν την πόλη»!!!
    Και ταιριάζει τέλεια στον πίνακα!
    Μα και όλο το σχόλιό σου.. υπέροχο! Νιώθω τη ποίησή σου παρούσα
    στη σελίδα μου και στο πέταγμα της πεταλούδας μου
    και σ’ ευχαριστώ πολύ-πολύ γι αυτό!
    Φιλιά αέρινα - σαν φτερά πεταλούδας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πράγματι υπέροχο τραγούδι. Ούτε που το είχα ξανακούσει. Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά μια φανταστική απόδραση μέσα στο όνειρο , η κόκκινη πεταλούδα σίγουρα έχει τους συμβολισμούς της , πολύ όμορφο !!!
    Καλή συνέχεια Μελίνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφοοοοοοοο!!!!!!!!!
    Τον ήλιο φοβάμαι, μην κάψει τα φτερά της πεταλούδας και τότε η απόδραση μείνει στο όνειρο.
    καλά φτερουγίσματα:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στέλιο,
    η κόκκινη πεταλούδα
    είναι φτιαγμένη από φλόγα ελπίδας
    και από άνεμο που δυναμώνει τη φλόγα..

    Το καλό με τις φανταστικές αποδράσεις
    είναι πως δεν έχουν σύνορα..

    Σ’ ευχαριστώ πολύ που
    αν και μόνιμος ταξιδευτής
    είσαι πάντα παρών στα γυρίσματα της σελίδας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βασιλική,
    πώς γίνεται να φοβάσαι το κάψιμο του ήλιου
    εσύ, που έχεις μιά πεταλούδα ψυχή
    σε συνεχές παιχνίδισμα μαζί του;
    Ο ήλιος είναι φίλος των πρόσχαρων και δημιουργικών πλασμάτων!
    Θα είναι τρυφερός με τη πεταλούδα!

    Τώρα βέβαια θα μου πεις… τι βρήκα να λέω σε συνθήκες 40 βαθμών υπό σκιά…
    Ε…τον καλοπιάνω λίγο τον ανελέητο Αυτοκράτορα του Ιουλίου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφος!!!
    Η πεταλούδα θα μπορούσε να είναι τα κοινά όνειρα που έχουν οι κάτοικοι της πόλης για απόδραση σε άλλους κόσμους, πιο μαγικούς, πιο όμορφους, πιο φωτεινούς... για ήλιους παιδικούς...
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eξαιρετικό βρίσκω το έργο σου Μελινάκι μου!Ανακούφισε την αναστάτωσή μου!
    Καλές διακοπές γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μυστήριο κορίτσι,
    ναι, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να είναι αυτή η τεράστια,
    στο χρώμα της λαχτάρας, πεταλούδα.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τη καλοκαιρινή συντροφιά!
    Να περνάς όμορφα και ξεκούραστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όλγα,
    κάθε ανακούφιση είναι σωτήρια στις μέρες που διανύουμε
    και αν η κόκκινη πεταλούδα προσφέρει λίγη,
    τότε νιώθω κι εγώ πως κάτι χρήσιμο κάνω μέσα στο αθηναϊκό κατακαλόκαιρο...
    Όσο για την αναστάτωση…κοινό αξεσουάρ όλων μας…
    Εύχομαι μια πλήρη και αναζωογονητική ανακούφιση στις διακοπές σου Όλγα μου!
    Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σου χαρίζω το Σκίρτημα της Πεταλούδας...

    Γραμμενο από χερι κοριτσίστικο... της δικιάς μου Ιφιγένειας... της μαγικής μου Παραδεισένιας Προέκτασης...


    Ακατάληπτο το πετάρισμα της πεταλούδας…
    Νήμα αραχνοΰφαντο οι σκέψεις,
    Χείμαρρος κρυσταλλωτών δακρύων οι λέξεις
    Και φαντασία που οργιάζει.
    Η τελευταία πινελιά στον καμβά μου
    Η εμπειρία.
    Θαλασσοβρεγμένες ελπίδες και
    Σεληνοειδή όνειρα.
    Προορώ σε κάτι άγνωστο, ταυτόχρονα, όμως
    Ελκυστικό.
    Παρέσυρέ με σε κάτι ξεχωριστό.
    Ρίσκαρε και παραμέλησε το αμιγές.
    Νιώσε, άγγιξε το παραμεθόριο συναίσθημα.
    Ζήσε τη σαγηνευτική γοητεία της απεριόριστης δράσης.
    Ονειρεύσου, γιατί μόνο όταν ονειρεύεσαι, μπορείς να πετάξεις.
    Και κάπου εκεί θα ανακαλύψεις τη μαγεία.
    Θα ‘ναι η στάμπα, που από ωχρόφαιη θα γίνει ασημένια.
    Το ύφασμα που θα μεταμορφώνεται σε μετάξι από κασμίρι.
    Έφτασες στο στόχο σου,
    Πήρες μια γεύση απ’ τη ζωή.
    Ένιωσες, προσπέλασες αυτό που ποτέ δεν πίστεψες ότι θα πλησιάσεις.
    Τόλμησες, πίστεψες, κυριάρχησες, ελευθερώθηκες.
    Ανακάλυψες το νόημα της ζωής.
    Μπορείς πλέον να αφουγκραστείς το σκίρτημα της πεταλούδας!


    Σε φιλω ολόγλυκα... παιδικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. {η Ιφιγένεια είναι ο Στολίδι μου.. το κορίτσι μου!!!.. που δε μ'αφηνει να μεγαλώσω... με κρατά παιδί και έτσι μπορώ να χωράω στο Χρώμα που απλώνεις στο Φόντο μιας Παιδικής Ιδέας σμιλευμένης με Ενήλικη Ικανότητα Νοερού Ταξιδιού!...}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κάκια μου,
    να λοιπόν το «μικρό» σου μυστικό: η Ιφιγένεια!
    Στολίδι μονάκριβο, αξία μοναδική, ανεκτίμητη που δεν χωρά πουθενά, ούτε σε χρώματα, ούτε σε λέξεις!
    Αυτό που διάβασα ήταν κάτι περισσότερο από υπέροχο!!
    Ένιωσα, διαβάζοντάς το, όπως σπάνια πια νιώθω σαν κοινωνός μιας σκέψης, μιας ιδέας, μιας προτροπής.. ενός συναισθήματος!
    Φεγγάρι ολόγιομο με ψυχή τόσο διαυγή και συνάμα τόσο λαμπερή!!

    Είναι φτωχά τα λόγια που βρίσκω για να σ’ ευχαριστήσω – όμως ξέρω πως εσύ μπορείς ν’ ακούς κι αυτά που εγώ δεν βρίσκω..

    Φιλιά μεγάλα καρδιάς παιδικής
    σε σένα, στην Ιφιγένεια, στο «σκίρτημα της πεταλούδας»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Παραφωνία θα είμαι. Μέρες τη βλέπω, ας είναι τεράστια, εγώ τη βρίσκω διστακτική, σαν κάτι να την κρατάει, με κάποιο τρόπο, δεμένη στη γη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Christina..
    ..λες ε; για να το βλέπεις εσύ,
    κάτι θα υπάρχει..
    χμ.. τώρα που το σκέφτομαι
    είναι κάμποσοι ύποπτοι για το ρόλο της άγκυρας..
    Γιά να αρχίσω να τους ανακρίνω έναν-έναν
    μπας και βρεθεί ο ένοχος
    και απελευθερωθεί επιτέλους η πεταλούδα!
    Σ' ευχαριστώ Χριστίνα..
    Φιλί! - καθόλου διστακτικό αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "όμως θα κρατήσω τ’ όνειρο δικό μου" Μεγάλη κουβέντα αυτή Μελίνα μου και πολύ χαίρομαι γι αυτό το ποίημα που επέλεξες να συνοδεύει το δικό σου όνειρο.
    Ακόμη και η πόλη σου είναι ονειρική κι ας δραπετεύει η πεταλούδα σου στους ουρανούς.

    Καλό ξημέρωμα Κυριακής Μελινάκι μου.
    Φιλιά σου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Margo,
    ευτυχώς συνεχίζω – και με πείσμα – να ονειρεύομαι
    όσο κι αν ο ορθολογισμός προσπαθεί κατά καιρούς να πάρει το πάνω χέρι –
    και ίσως κάποτε το καταφέρνει.. αλλά η νίκη του είναι πάντα πολύ σύντομη.

    Και γενικά.. νομίζω ότι ένας ασφαλής τρόπος να εξοντωθεί κάποιος, είναι με ένα βίαιο τρόπο να του κοπεί το ταξίδι στο όνειρο..

    Εύχομαι λοιπόν να είμαστε πάντα δυνατοί ονειρο-ταξιδευτές,
    όσο κι αν είναι μετ’ εμποδίων τα ταξίδια μας.

    Καλή εβδομάδα Margo μου,
    με όμορφες καλοκαιρινές, μικρές ή μεγάλες, αποδράσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή