Waves

Waves

Τρίτη, 23 Αυγούστου 2011

η ανάδυση…προσεχώς (παστέλ & λάδια 23x30)


Η θάλασσα είναι σαν τον έρωτα:
μπαίνεις και δεν ξέρεις αν θα βγεις.
Πόσοι δεν έφαγαν τα νιάτα τους –
μοιραίες βουτιές, θανατερές καταδύσεις,
γράμπες, πηγάδια, βράχια αθέατα,
ρουφήχτρες, καρχαρίες, μέδουσες.
Αλίμονο αν κόψουμε τα μπάνια
Μόνο και μόνο γιατί πνίγηκαν πεντέξι.
Αλίμονο αν προδώσουμε τη θάλασσα
Γιατί έχει τρόπους να μας καταπίνει.
Η θάλασσα είναι σαν τον έρωτα:
χίλιοι τη χαίρονται – ένας την πληρώνει.
 
Ντίνος Χριστιανόπουλος (η θάλασσα)

42 σχόλια:

  1. Φίλοι μου,
    ήρθε η ώρα να εγκαταλείψω την Αθήνα,
    αρκετή συντροφιά της κράτησα τη περίοδο της μοναξιάς της,
    λιώσαμε μαζί κάτω απ’ τον ανελέητο ήλιο του κατακαλόκαιρου,
    γκρινιάξαμε, ονειρευτήκαμε παρέα,
    ανταλλάξαμε ματιές στο φεγγαρόφωτο,
    κάναμε κοινό τάμα στη Μεγαλόχαρη τον 15Αύγουστο…

    Όσοι μείνετε κοντά της, να τη προσέχετε… Τη συμπονάω αυτή τη πόλη…

    Θα τα ξαναπούμε …προσεχώς!
    Στο μεσοδιάστημα, θα επικοινωνώ με τον έξω κόσμο όσο θα μου επιτρέπει ένα λίαν προβληματικό ασύρματο δίκτυο που έχω στο φορητό…

    Σας φιλώ όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές διακοπές Μελίνα!
    Πολύ μου άρεσε η βουτιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ Στρατή!
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε η βουτιά!

    Να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να περάσεις καλά γλυκιά μου, η βουτιά σου είναι υπέροχη πραγματικά! εξαιρετικό έργο!!! συγχαρητήρια! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ψιτ..... Ομορφιά μου?...

    Αφιέρωση μικρή μα Βαθιάς βουτιάς:

    Μες στη δική σου αγκαλιά
    σ’ ελεύθερη κατάδυση δύτης
    και με μια του έρωτα βουτιά
    η ψυχή μετανάστης,
    που επιστρέφει στη γη της.


    και στο περιτύλιγμα ΦΙΛΑΚΙ κόκκινης κορδέλας από χαμόγελα Ξενοιασιάς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ήρθε η ώρα Μελίνα μου και μας αφήνεις με μια βουτιά στα βαθιά και με ένα ποίημα δυναμίτη!

    Εύχομαι να περάσεις υπέροχα και να ευχαριστηθείς τη θάλασσα και τα μακροβούτια σου;-)
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΕΛΙΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΣ. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή Μελίνα, τα μπλε και οι ώχρες σου, είναι χίλιες λέξεις.. εκατομμύρια λέξεις...

    νάσαι πάντα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφο έργο μελίνα!
    η βουτιά σαν θέμα μάλλον σε έχει ξανααπασχολήσει... εδώ νομίζω πως το πέτυχες 100%!
    η θάλασσα είναι και για μένα μεγάλος έρωτας και ο έρωτας θέλει να τον σέβεσαι!
    να περάσεις καλά, να ξεκουραστείς και μην ανυσηχείς για την αθήνα... εκατοντάδες χρόνια τώρα βρίσκει ένα δρόμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφος ο πίνακας σου όπως πάντα δηλαδή.
    Σαν να την κάνω αυτή τη βουτιά.
    Καλές διακοπές λοιπόν!
    Να περάσεις όσο πιο όμορφα μπορείς!
    Τα λέμε όταν επιστρέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mελινάκι μου,να περάσεις υπέροχα!Μην ανησυχείς θα έχουμε το νού μας στην πόλη που δοκιμάζεται...μαζί με τους ανθρώπους της!
    Η δυνατή βουτιά σου τα λέει όλα πανέμορφα!
    Με γοήτευσε το tango σου!Καταπληκτικό!
    Σε φιλώ με το καλό να σε υποδεχτούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν έχεις απλά ταλέντο με τη ζωγραφική..έχεις χάρισμα!!!!φιλιά στο γατουλίνι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα περιμένω εναγωνίως την ανάδυση [υπάρχει λόγος γι' αυτό] , μέχρι τότε, πρόσεχε, εκεί κάτω στο βυθό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να κοιτάξεις να περάσεις όμορφα και ήσυχα. Αλλά ξέρω το μάτι σου θα είναι ανοιχτό και θα καταγράφει εικόνες που θα έχουμε την τύχη να θαυμάσουμε.
    Η κατάδυση μου έδωσε την αίσθηση της κίνησης του σπερματοζωαρίου προς το ωάριο για να φτιάξουν μια καινούργια ζωή.
    Να πας στο καλό και με το καλό να μας ξανάρθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη βουτιά ότι χρειάζεται μετά από ένα πολύ θερμό Αυγουστιάτικο μεσημέρι !!!
    Θα αναμένουμε με αγωνία την "Ανάδυση" !!!
    Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η βουτιά σου πανέμορφη!!!! χρώμα και κίνηση εξαιρετική!

    να περάσεις καλά Μελίνα μου. να ξεκουραστείς. Το έχεις πολύ ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλές βουτιές Μελίνα!

    Αλίμονο αν κόψουμε τα μπάνια
    Μόνο και μόνο γιατί....

    Αλίμονο όμως....

    Εις το επανιδείν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι όπως τα λέει ο Χριστιανόπουλος. Τη θάλασσα, όπως και τα βουνά πρέπει να τα σέβεσαι.
    14χρονος πιτσιρικάς, πριν πολλά χρόνια, όταν ήμουν κολυμβητής στον Άρη Θεσσαλονίκης, ο προπονητής μας έλεγε, "πάντα να κολυμπάτε παράλληλα με την ακτή και ποτέ σε βάθος. Ποτέ δεν ξέρεις τη μπορεί να σου τύχει στην επιστροφή, όσο καλός κολυμβητής να είσαι". Και βέβαια προσοχή στις βουτιές σε άγνωστες ακτές. Πιστεύω ο κολυμβητής στην όμορφη ζωγραφιά σου να το έχει ψάξει. Να περάσεις καλά στις διακοπές σου Μελίνα μου. Ο Χριστιανόπουλος, που τον ζω εδώ και 40 χρόνια από κοντά, συνηθίζει να λέει χαριτολογώντας "να περάσεις κα(υ)λά".
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φίλοι μου,
    Προσωρινή έξοδος,
    για όσο θα μου επιτρέψει η προβληματική μου σύνδεση...
    Ας αρχίσω και...ό,τι προλάβω.!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φανή Παπαγεωργίου,
    τα λόγια σου είναι πολύ τιμητικά για μένα!
    Σ’ ευχαριστώ απ’ τη καρδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κάκια,
    αστείρευτος ο ποταμός της έμπνευσής σου!
    Και οι βουτιές μέσα του ζωογόνες!
    Φιλιά και ευχαριστώ με γελαστά σινιάλα
    μέσα από το βαθύ μπλε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Margo μου,
    «Άργιε να 'ρθει εκείνη η μέρα» ... και ώρα,
    αλλά ευτυχώς άντεξα την αναμονή...

    Ευχαριστώ και φιλιά πολλά,
    σε όλες τις αποχρώσεις του γαλάζιου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Rena Christodoulou,
    Χαίρομαι με την επίσκεψή σου!
    Ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Effie,
    Πολλά, θερμά ευχαριστώ
    και για τη παρουσία σου και τις ευχές σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. δόΧτωρ απαράδεΧτος,
    χαρά μου μεγάλη που σε ξαναβλέπω!
    Πολύ εμψυχωτικά τα λόγια σου!!

    Να είσαι κι εσύ πάντα καλά
    και να περνάς από δω να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φόρα μου,
    πράγματι αυτή η βουτιά φαίνεται πιο αποφασιστική (...τουλάχιστον...).
    Και βέβαια συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι ο έρωτας θέλει σεβασμό!!!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ
    και...ελπίζω πράγματι να συνεχίσει η Αθήνα να βρίσκει το δρόμο της... Της έχουν στήσει μπόλικες παγίδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μυστήριο κορίτσι,
    αν σε παρέσυρα για λίγο έστω στα βαθιά – με ασφάλεια πάντα, εννοείται – τότε ίσως καταφέρνω να δίνω στις ζωγραφιές μου κάποια πειθώ...
    Ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Να περνάς κι εσύ καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όλγα μου,
    εσένα σε εμπιστεύομαι απόλυτα στο να προσέχεις τη πολύπαθη πόλη μας!
    Μ’ αυτούς που έχουν επισήμως επιφορτιστεί να το κάνουν έχω ένα (...τουλάχιστον...) πρόβλημα...
    Φιλιά πολλά και τα ξαναλέμε στα χρώματα του Σεπτέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Maya μου...
    ...τι γλυκειά που είσαι!!!
    Χίλια ευχαριστώ!!
    Και να με ειδοποιήσεις όταν γυρίσει ο Λάζαρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χριστίνα,
    το ζην επικινδύνως (...και όχι ζέειν αυτή τη φορά διότι περιβαλλόμεθα και εκ του υγρού στοιχείου...) συνεχίζεται,
    μιά και ουσιαστικά παραμένουμε στο βυθό...
    Μερική αυτή η ανάδυση – θα σε ειδοποιήσω στην ολική,
    εν τω μεταξύ – έννοια σου – προσέχω, προσπαθώ να έχω καλές σχέσεις με τα θηρία του βυθού!
    Φιλί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χριστόφορε,
    πράγματι το μάτι μου δεν ηρεμεί – ακόμα και στα βαθιά νερά – αλλά διαπιστώνω με χαρά μου ότι και η δική σου ανάγνωση – και στη ζωγραφική – είναι πολυδιάστατη και πολυεπίπεδη!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Στέλιο,
    μεγάλη υπόθεση να έχεις τη θάλασσα δίπλα σου
    όταν σε έχει σχεδόν εξουδετερώσει η ζέστη!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και για τις ευχές!
    Να περνάς κι εσύ καλά και δημιουργικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βίκυ μου,
    πολύ-πολύ σ’ ευχαριστώ!
    Πράγματι, την έχω μεγάλη ανάγκη αυτή την ανάπαυλα και
    ελπίζω να επιστρέψω με περισσότερη όρεξη για ζωγραφική!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γιώργο...
    ...και βέβαια αλίμονο!
    Άλλωστε, το ρίσκο είναι βασικό άρτυμα στη συνταγή της ζωής...

    Σ’ ευχαριστώ πολύ και
    Καλό υπόλοιπο διακοπών και σ’ εσένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. όταν με το καλό γυρίσει ο λαζαρίκος μας θα σε ενημερώσω καλή μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ντίνο μου,
    ελπίζω κι εγώ ότι ο κολυμβητής της ζωγραφιάς
    κάτι πρέπει να έχει διδαχτεί από προηγούμενα παθήματά του...
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τη μεταφορά της χιουμοριστικής διάθεσης του Χριστιανόπουλου!!
    Φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μόλις είδα πως δεν είσαι μέλος στο blog μου.αν θέλεις να μπεις στην κλήρωση για τα δωράκια http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/5-100-first-give-away.html πρέπει να γίνεις αναγνώστριά μου ,το αναφέρω στην ανάρτηση για την κλήρωση ως προϋπόθεση.στο λέω γιατί θέλω να είμαι δίκαιη με όλους όσους συμμετέχουν :)αν γίνεις αναγνώστρια άφησε μου μήνυμα για να σε βάλω στην κλήρωση που θα γίνει πρώτα ο Θεός μέσα Σεπτέμβρη.πολλά φιλάκια και σε ευχαριστώ που πέρασες απο εμένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Fotolabida,
    θα συμφωνήσω απόλυτα!!!

    Καλώς ήλθες στο χώρο μου και
    σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αυτό το έργο σου, το λάτρεψα! Μου επιτρέπεις να βάλω τη φωτογραφία, σε μιαν άκρη στο μπλογκ μου; (Απάντηση στο anastlalou@gmail.com) Σ΄ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αναστασία,
    θα είναι μεγάλη μου χαρά!
    Σου απαντώ και μέσω e-mail.

    ΑπάντησηΔιαγραφή