Waves

Waves

Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2011

πεφταστέρια (παστέλ λαδιού 28x38)


Έλα ξάπλωσε
αστέρια κάρφωσε η νύχτα σειρά
κλείσ 'τα μάτια κι αφήσου απλά
να σε παν' τα όνειρά σου

Γέλα λίγο
για σένα ανοίγω ζωή κι αγκαλιά
σβήσ' τα δάκρυα κι άκου απλά
τι σου λέει η καρδιά σου


Πέφτει τ' αστέρι μας
κάνε μια ευχή
ελεύθερη να 'ναι η ψυχή μας
κι ό,τι περάσαμε πριν στη ζωή
να' ναι η κρυφή δύναμή μας

Μη τρομάζεις
κακό μη βάζεις ξανά στο μυαλό
Φτάνει η αγάπη μου φτάνω εγώ
κι όλα είναι δικά σου

Πέφτει τ' αστέρι μας κάνε μια ευχή
ελεύθερη να 'ναι η ψυχή μας
κι ό,τι περάσαμε πριν στη ζωή
να' ναι η κρυφή δύναμή μας

στίχοι Ελένη Ζιώγα (Alma Libre)
μουσική Ευανθία Ρεμπούτσικα
ερμηνεία Γιάννης Κότσιρας

41 σχόλια:

  1. Να λοιπόν τώρα που ήρθες με έναν καταιγισμό από πεφταστέρια να ταράξεις τον βαλτωμένο Αύγουστο.
    Κάτω από άλλη ματιά θα τα έβλεπα και σαν λαμπάδες που ανεβαίνουν έναν δεητικό ανήφορο.
    Τα χρώματα ταιριαστά αλλά .. δώσε μου ρε συ μια έκρηξη!
    Γαμώτο, πού είναι η σχάση που θέλουμε;
    Ανατινάξου λοιπόν..
    Αλλά αφού εποίησες κάτι είμαι ευχαριστημένος!
    Καλό βράδυ και σκέψου μια ασύμβατη με την πραγματικότητα γεωμετρία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάποια από τα πεφταστέρια τ’ ουρανού στο πίνακά σου πέσανε… ο τόπος σου ο όμορφος σαν μαγνήτης τα τράβηξε, μελένια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πράγματι τελευταία με πανσέληνο και περσίδες ο ουρανός υπήρξε εμπνευστικός...
    για σένα πάντως σίγουρα nameliart!
    καλό καλό μας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπόρεσα να τα δω Μελίνα μου, λόγω της έντονης και άναρχης φωτεινότητας της πόλης μας, αλλά μου τα προσφέρει η ωραία ζωγραφιά σου. Καλό βράδυ από τη ζεστή Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν Στρατή…
    σχάση ζητάς, σχάση θα λάβεις!
    Ανατίναξη θέλεις ε; καλά…
    Έχω κάτι υπόψη μου για κάποια από τις προσεχείς αναρτήσεις (κατά Σεπτέμβρη μάλλον)…
    Καλές Αυγουστιάτικες βραδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βίκυ μου,
    δυστυχώς δεν τα είδα στον ουρανό - όπως λέει και ο Ντίνος παρακάτω, πού τέτοια τύχη στη παραδομένη στο νέον πόλη…
    Όμως ευτυχώς η φαντασία έχει τα δικά της μάτια…
    Φιλάκι και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φόρα,
    τη πανσέληνο ευτυχώς κατάφερα να τη δω, αλλά δεν τη ζωγράφισα…
    Είπα ας μη μαζευτούν και πολλά φεγγάρια στις τελευταίες αναρτήσεις…
    Κι έτσι το πήγα κατά αστέρια μεριά..
    Να είσαι καλά Φόρα! Καλή μας νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντίνο,
    το έγραψα και στη Βίκυ παραπάνω. Ούτε εγώ τα είδα τα πεφταστέρια
    και μου έχει λείψει πολύ ο έναστρος ουρανός της υπαίθρου…
    Λέω όμως να πάω να τον συναντήσω σύντομα…
    Σ’ ευχαριστώ Ντίνο μου! Καλό βράδυ από την – επίσης ζεστή – Αθήνα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα το έλεγα τολμηρό έργο Μελίνα μου. Ένας ουρανός με μερικά αστέρια και πολλά πεφταστέρια. Τολμηρό και πετυχημένο!

    Πλησιάζουν και οι διακοπές σου.
    Είναι ωραία να φεύγεις όταν όλοι γυρίζουν;-)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαντασική η έμπνευση σου κάτω από τον έναστρο ουρανό και το ολόγιομο αυγουστιάτικο φεγγάρι !!!
    Κάθε πεφταστέρι και μια ευχή για ένα όνειρο !!!
    Καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού Μελίνα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Margo,
    πολλά πεφταστέρια και πάλι δεν φτάνουν για τις ευχές μας…

    Ναι, πλησιάζουν οι διακοπές, ευτυχώς, γιατί αισθάνομαι ότι έχω ξεπεράσει και τα βιολογικά (εκτός από το ψυχολογικά) όριά μου. Δύσκολος ο φετινός χειμώνας, από πολλές απόψεις…
    Είναι όντως ωραία να φεύγεις όταν οι άλλοι επιστρέφουν, γιατί το κλίμα που δημιουργείται με την επιστροφή τους σε επαναφέρει ταχύτατα στον «χειμώνα»…

    Φιλιά πολλά κι από μένα και χαιρετισμούς στο όμορφο νησί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στέλιο,
    κάθε πεφταστέρι και μια ευχή
    και πρέπει να προφταίνουμε να τη διατυπώνουμε πριν ολοκληρώσει τη διαδρομή του! Μικρή καθόμουν ώρες κάτω από τον ουρανό του Αυγούστου και περίμενα να πέσει κάποιο αστέρι, μα σχεδόν ποτέ δεν προλάβαινα να ευχηθώ… Ας είναι όμως, δεν πειράζει… Είναι πάντα τόσο όμορφο το θέαμα και μόνο!

    Σ’ ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σ’ εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. maya,
    καλώς ήλθες!
    Και υπερευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μη ζηλέψεις, είδα ένα και πρόλαβα μια ευχή...δεν ήταν για μένα, αν έχει κάποια σημασία ή κάτι να σου πει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Christina,
    ποτέ δεν ζηλεύω τέτοια πράγματα.. (μόνο σε ένα θέμα είμαι ζηλιάρα…)

    Η ευχή δεν ήταν για σένα.. Ναι!.. έχει και σημασία – και πολλά να μου πει!

    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χάνεται το βλέμμα, τόσο στη ροή της πτώσης όσο και στη μαγική αύρα που στεφανώνει το έργο σου... φαίνεται πως τέτοια είναι η αύρα της ψυχής σου φίλη μου...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα πεφταστέρια σου και ας μην τα είδες στον ουρανό, ούτε εγώ τα είδα. Το ALMA LIBRE είναι και αυτό αγαπημένο μου τραγούδι και το προτιμώ με την φωνή του Κότσιρα.
    Εύχομαι να εμφανιστεί ο γατούλης σου. Οι δικοί μου γάτοι για δύο μέρες συνήθως φεύγουν κάποιες φορές. Σε καταλαβαίνω απόλυτα.
    Θυμάσαι για την γατούλα που σου είχα γράψει ότι ήταν άρρωστη είναι ακόμα και μάλιστα αυτό που έχει ανακάλυψα ότι δεν γιατρευέται τελικά (αυτό είναι κάτι που με βασανίζει τις τελευταίες μέρες γιατί είναι κολλητικό(βέβαια την έχω απομονώσει από την αρχή αλλά για πόσο).
    Τουλάχιστον χαίρομαι που περνάς και αισθάνεσαι όμορφα στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αυτό μαζί με πολλές ευχές όσες και τα πεφταστέρια που αγγίζουν το μαγικό μας βυθό και μας κάνουν να χαμογελάμε, να ελπίζουμε, να γινόμαστε παιδιά

    πολλά φιλιά καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα πέφτω ζαλίζομαι
    σε συγκερασμού Ουρανούς
    με χροιά Αγγέλων
    και Ύμνους Ανθρώπων που οραματικά σκιαγραφούν ΑγγελοΜορφές...

    Προσευχή οι συλλαβες μιας φωνής πανω στο πεντάγραμμο της Αγαπης
    και εκεινη την Ιερή ωρα λενε
    οι Ουρανοί ανοιχτοι προσμενουν
    σαν χείλη το Φιλί της Εκπλήρωσης..


    φιλάκι..γλυκιας εκπλήρωσης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νημερτή,
    πόσο να σ’ ευχαριστήσω για τα λόγια σου;!!
    Να ξέρεις μόνο ότι με κάνεις να αισθάνομαι υπέροχα!
    Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μυστήριο κορίτσι,
    το ξέρω ότι με καταλαβαίνεις! Είμαι πολύ κακόκεφη και ξέρω ότι αυτό θα κρατήσει… Ελπίζω να επιστρέψει ο γάτος, αλλά από την άλλη είμαι λίγο απαισιόδοξη. Είναι πολύ τεμπέλης – κυκλοφορεί μόνο σε μια ακτίνα λίγων δεκάδων μέτρων και δεν καταλαβαίνω πού εξαφανίστηκε…
    Συμμερίζομαι απόλυτα και τη στενοχώρια σου για τη δική σου γατούλα. Τι να πω; Το δέσιμο με τα ζώα έχει και μεγάλες ικανοποιήσεις αλλά και μεγάλες στεναχώριες κάποιες φορές…
    Να είσαι πάντα καλά και
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Silena μου,
    από τα πολυαγαπημένα μου αυτό το τραγούδι! Σ’ ευχαριστώ πολύ-πολύ!
    Να σου χαρίζω κι εγώ
    ένα,
    που το λατρεύω σταθερά εδώ και χρόνια!

    Φιλιά πολλά, καρδιακά - και καλή ευόδωση των επιθυμιών μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάκια,
    η παρουσία σου μεταφέρει πάντα μια αύρα πολύ θετική!
    Και σήμερα το χρειάζομαι πολύ αυτό!!
    Άλλο ένα Υπέροχο στίγμα σου που αφήνει το πέρασμά σου στη σελίδα μου!

    Για τι απ’ όλα να σε πρωτοευχαριστήσω;!;!
    Για όλα μαζί, με ένα φιλί και μια αγκαλιάγεμάτη πεφταστέρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πέρασα έτσι απλά για να ρωτήσω αν γύρισε ο γατούλης σου. Εύχομαι να έχει γυρίσει και να μην σε στεναχωρώ.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. φίλη μου,
    Δυστυχώς δεν γύρισε.
    Μην ανησυχείς πως με στενοχωρείς, ούτως ή άλλως στριφοφυρίζει συνεχώς στο μυαλό μου... Ίσως κάποιος τον πήρε. Το μόνο που ελπίζω είναι να μη του έχει συμβεί κάτι.
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμπαράσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πότε έχασες το γατούλι σου;εμείς απο εχθές το απογευμα έχουμε να δουμε τον ενα μας γατούλη τον λάζαρο έχουμε γυρισει τη γειτονια δεκαδες φορες ψαξαμε και πιο μακρια..εχω φρικαρει..ελπιζω να βρει το δρομο για το σπιτι,ειναι και στειρωμενος δεν ξερω πως και χαθηκε..ισως να τρομαξε απο τον αερα;;δεν ξερω..ειμαι πολυ στενοχωρημενη και σε καταλαβαινω...ελπιζω το συντομοτερο και οι δυο να εχουμε πολυ ευχαριστα νεα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. maya,
    τον έχω χάσει από Παρασκευή βράδυ. Κι εγώ έχω κάνει τεράστιες αποστάσεις γυρνώντας γύρω-γύρω μήπως τον βρω, αλλά άφαντος. Δεν καταλαβαίνω καθόλου που μπορεί να πήγε. Είναι μικρός ακόμη και όχι στειρωμένος, αλλά μου φαίνεται μάλλον αδύνατο να ψάχνει γάτα. Φοβάμαι λίγο κάποια σκυλιά της περιοχής, τα οποία ωστόσο τον γνώριζαν και δεν τον πείραζαν μέχρι στιγμής. Τι να πω;
    Ο δικός σου θα γυρίσει αφού λείπει μόνο από χθες. Συχνά χάνονται για μικρά διαστήματα και μετά επιστρέφουν.
    Εύχομαι κι εγώ να έχουμε καλά νέα σύντομα!!!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ξέρω πως τώρα κάθεσαι σε αναμένα κάρβουνα...εύχομαι να τα βρούμε τα γατάκια μας άμεσα...και να είναι καλά!!δεν νομίζω τα σκυλιά να το πειράξουν αφού είναι και μικρούλι...καλό κουράγιο φίλη μου και όλα να σου πάνε καλά!!!! να ναι καλά τα γατάκια μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μυστήριο κορίτσι και Maya,
    φαίνεται πως η συμπαράσταση και οι επισκέψεις σας μου έφεραν τύχη! Γύρισε ο αλητάκος μου! Μου τον έφερε ένας γείτονας. Είχε απομακρυνθεί μάλλον ακολουθώντας κάποιον και δεν ήξερε να επιστρέψει…
    Μaya σου εύχομαι να τον υποδεχτείς πολύ σύντομα τον Λάζαρο!!!
    Σας ευχαριστώ ξανά και τις δύο, πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαίρομαι πολύ που επέστρεψε ο γατούλης σου.
    Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το μήνυμα σου με γέμισε χαρά και μου έδωσε ελπίδα..πότε τον βρήκε ο γείτονας σου;είχες βάλει αφίσσες με φώτος και το τηλέφωνό σου;ή το γατάκι περιπλανιόταν 3 μέρες;;;;μακάρι σύντομα να μας έρθει και ο λαζαρίκος μας και να είναι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μυστήριο κορίτσι,
    σ’ ευχαριστώ και πάλι πολύ!
    Είναι πολύ ωραίο και παρήγορο να μοιράζεται κάποιος την αγάπη για τα ζώα!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Effie’s Sweet Home Designs
    Ευχαριστώ πολύ!

    Στο ιστολόγιό σου βρήκα πολύ όμορφες εικόνες και έργα σου!
    Όλα αποπνέουν χαρά και αγάπη για τη ζωή!
    Καλή συνέχεια στην όμορφη διαδρομή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Maya,
    να έχεις ελπίδα και θα δεις, θα τον βρεις!
    Όχι δεν είχα βάλει σημειώματα με φωτογραφίες και τηλέφωνα.
    Είχα απλώς μιλήσει στους γύρω μήπως τον είχαν δει. Οι περισσότεροι τον ξέρουν – είναι και χαρακτηριστικός γιατί είναι κατάμαυρος. Πρέπει να περιπλανιόταν από Παρασκευή έως Δευτέρα βράδυ και ευτυχώς που δεν βγήκε στο δρόμο με τη πολλή κίνηση…
    Μακάρι να έχεις πολύ σύντομα τη χαρά να δεις και συ πίσω τον δικό σου!!!
    Θα χαρώ πάρα πολύ!!!
    Σ’ ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. σε ευχαριστώ πολύ...μακάρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η ανάρτηση πανέμορφη!

    !-)

    Βροχή αστεριών όμως, εγώ τουλάχιστον δεν κατάφερα να δω στον ουρανό.....

    :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. maya,
    Μη χάνεις ποτέ την ελπίδα σου! Θα γυρίσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γιώργο…
    …μήπως εγώ τα κατάφερα;
    Στην ουσία δεν ζωγράφισα κάτι που είδα, αλλά κάτι που θα ήθελα να δω!

    Πάντως, σε κάποιες περιόδους, οι αστρικές καταιγίδες συμβαίνουν. Τώρα, ίσως να μην είναι τόσο έντονες όσο στο έργο, αλλά…«ζωγραφική αδεία», κόντεψα να μην αφήσω άστρο-για-άστρο στον ουρανό…

    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ακόμη τίποτα..θα σκάσω απο το κακό μου..προσπαθώ να κάνω πράγματα να ξεχνιέμαι που και που το κεφάλι μου κοντεύει να σπάσει κάναμε τα πάντα αφίσσες ρωτάμε φωνάζουμε βγαίνουμε έξω συνέχεια μέρα νύχτα χαράματα ρίξαμε την άμμω του μπας και μυρίσει και έρθει Θεέ μου ας το έχεις καλά το γατάκι μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή