Waves

Waves

Τρίτη, 9 Αυγούστου 2011

tango (ξηρά παστέλ 28x38)


Χόρεψέ με ως την ομορφιά σου μ’ ένα φλεγόμενο βιολί
Χόρεψέ με διασχίζοντας το πανικό μέχρι να νιώσω ασφαλής
Σήκωσέ με σαν κλαδί ελιάς και γίνε του νόστου περιστέρι μου
Χόρεψέ με ως την άκρη του έρωτα

Άσε με να δω την ομορφιά σου όταν δεν υπάρχουν μάρτυρες
Άσε με να νιώσω τη κίνησή σου όπως στη πόλη της αμαρτίας
Δείξε μου αργά όλα εκείνα που τα όριά τους μόνο τα υποπτεύομαι
Χόρεψέ με ως την άκρη του έρωτα


Χόρεψέ με τώρα ως το ζευγάρωμα, χόρεψέ με ξανά και ξανά
Χόρεψέ με πολύ τρυφερά και χόρεψέ με για πολύ
Είμαστε κι οι δυό απ’ την αγάπη μας πιο κάτω - κι οι δυό είμαστε πάνω απ’ αυτήν
Χόρεψέ με ως την άκρη του έρωτα

Χόρεψέ με ως τα παιδιά που ζητούν να γεννηθούν
Χόρεψέ με μέσα απ τις κουρτίνες που έχουν σχιστεί απ τα φιλιά μας
Πάνινο σήκωσε τώρα καταφύγιο κι ας είναι κάθε νήμα ξηλωμένο
Χόρεψέ με ως την άκρη του έρωτα

Χόρεψέ με ως την ομορφιά σου μ ένα φλεγόμενο βιολί
Χόρεψέ με διασχίζοντας το πανικό μέχρι να νιώσω ασφαλής
Άγγιξέ με -με το χέρι σου γυμνό ή άγγιξέ με -με το γάντι σου
Χόρεψέ με ως την άκρη του έρωτα

Leonard Cohen (στίχοι, μουσική, ερμηνεία - Dance me to the end of Love)
απόδοση στα Ελληνικά nameliart

36 σχόλια:

  1. Μαγική ζωγραφική- μαγική μουσική!
    Μελίνα καλοκαιρινών εμπνεύσεων..
    Χρωματική Μελίνα!
    Χαιρετώ σας αλληλέγγυα φιλικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπημένη μου Μελίνα, μόνον αυτό θα μπορούσα να σου χαρίσω για να ταξιδέψω το νου και να δροσίσω τις λέξεις

    καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τόσο μα τόσο όμορφο! Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσει ο πίνακας!
    Και φυσικά αγαπημένο τραγούδι...
    Καλή σου νύχτα!
    Υ.Γ. Κάποια στιγμή θα τον δανειστώ στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Στρατή!
    Ελπίζω η αλληλεγγύη να έχει να κάνει με τις καλοκαιρινές εμπνεύσεις
    και όχι με τη συνεχιζόμενη παραμονή στην Αθήνα, πασχίζοντας για την εμπέδωση του ατυχούς ρητού «εργασία και χαρά»…
    Δίκην βάλσαμου τα λόγια σου Στρατή μου! Σ’ ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Silena μου,
    είμαι ακόμη στο γραφείο (..ναι-ναι..) και κοντεύω 12ωρο… Όπως καταλαβαίνεις, το ταξίδεμα του νου είναι η μόνη δυνατότητα απόδρασής μου – και δεν την υποτιμώ καθόλου! Γι’ αυτό, απόλαυσα πραγματικά την αφιέρωσή σου – έφυγα λίγο … για να μη σου πω ότι σχεδόν…ακολούθησα τα βήματα…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eftychia
    καλώς ήλθες!
    … Τι ωραίο τώρα που το σκέφτομαι … το «Ευτυχία καλώς ήλθες» εννοώ! Να είσαι καλά!!!
    Και σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μυστήριο κορίτσι,
    χαίρομαι πάρα πολύ!
    Και που σου άρεσε το έργο
    και που θα το φιλοξενήσεις στο blog σου!!
    Ευχαριστώ για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έρχομαι και βρίσκω πανέμορφες ρόδινες και γαλάζιες αγκαλιές και λίγο πιο πάνω μια μοίρα υπέροχα γαλάζια. χορεύω tango και το πάθος του ψηλά ως τον ήλιο μ’ ανεβάζει!

    κάθε φορά και καλύτερη Μελίνα μου! κάθε φορά τα πινέλα, τα χρώματά σου και η ψυχή σου σηκώνονται όλο και πιο ψηλά ατενίζοντας πότε ήλιο ολόλαμπρο, πότε φεγγάρι ασημένιο.

    να είσαι καλά ψυχή μου, να μας μαγεύεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομορφα…
    όλα σου αποψε
    Το ταγκό της ζωγραφιας σου
    (Το οποίο θα κλεψω σε κάποια προσεχή μου ανάρτηση)
    Το τραγούδι του Κοεν
    Ο Leonard
    Η αποδοση στα ελληνικα που εκανες

    Χορεψε με ως την ακρη του ερωτα
    ή
    Χορεψε μου στο τελος του ερωτα

    Ριξε μια ματια εδώ αν θες
    Σε μια δικη μου απόδοση

    http://stavento-velvet2.blogspot.com/2009/08/blog-post.html


    Ο πινακας σου
    Μου αρεσε...
    Απο τα καλυτερα σου εργα Ναμελι

    Καλο βραδυ
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χορεύουν οι Ψυχές, Μελίνα μου?..

    άΥλοι είμαστε εδώ..
    κι όμως τόση η Ανάγκη για χορό
    σώμα με σώμα...

    Εχει ΣΩΜΑ η σκέψη?..
    ελιγμός η προσήλωση και ο βηματισμός σταθερός με σημείο αναφορας το Σώμα που Ζητάς....

    πιαστήκαμε απ'τ' αστέρια κι απόψε..
    κρεμαστηκαν οι Μουσικές από τον Ουρανό..
    η Νύχτα συγχρονίζει τις ανάσες μας..
    και το μουσικό χαλί υποδέχεται το αγκαλιασμένο τανγκό μας...
    όπως ο Αύγουστος υποδέχεται την Πανσέληνό του...ΣΑΝ ΑΓΑΠΗ.... πιο Ολόκληρη από Ποτέ...


    Φιλί... βηματισμός στο ..Χορό ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μελίνα

    Τόσο τέλειο που θα ήθελα να σας χαρίσω άλλο ένα tango...

    http://stixo-mythia.blogspot.com/2011/07/tango.html

    Χαρεύετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βίκυ μου,
    τι ωραίο να ξαναβλέπω αυτό το λαμπερό μάτι με το διαμαντένιο δάκρυ στη σελίδα μου!
    Έγινε πολύ αισθητή η απουσία του!
    Όπως και η απουσία των όμορφων λόγων που πάντα το συνοδεύουν! Και που βοηθούν τόσο στο ανέβασμα αυτής της ψυχής που λες…

    Καλώς επανήλθες! Θέλω να βρω λίγο ήρεμο χρόνο να έλθω να σεργιανίσω στα μονοπάτια της επιστροφής σου… Ελπίζω σύντομα..
    Σε φιλώ και σ’ ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Velvet,
    ξέρω ότι αγαπάς κι εσύ τον Κοέν και έχω πραγματικά απολαύσει αναρτήσεις με τραγούδια του στη σελίδα σου!
    Την ανάρτηση μ’ αυτό το τραγούδι δεν την είχα δει (είναι αρκετά παλιότερη από τον ερχομό μου στον ιστό) και έκανες θαυμάσια που με οδήγησες σ’ αυτήν! Η απόδοσή σου ρέει μελωδικά και βγάζει έναν ερωτισμό που μου άρεσε πολύ!

    Με χαροποίησαν ιδιαίτερα τα λόγια σου και θα χαρώ ακόμη περισσότερο να διαπιστώσω ότι «έκλεψες» τον πίνακα για προσεχή σου ανάρτηση…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ Velvet!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάκια μου,
    εσύ το ξέρεις καλά!
    οι ψυχές είναι κυρίως που χορεύουν… Όπως, οι ψυχές είναι που γράφουν, οι ψυχές που ζωγραφίζουν, οι ψυχές που σεργιανούν μόνιμα στα περιβόλια τ’ ουρανού και μαδάνε μαργαρίτες και ρόδα στέλνοντας χρώματα κι αρώματα στην ανήμπορη να ξεκολλήσει από τη γη ύλη…

    Πάλι μύρισε ποίηση η σελίδα μου με το πέρασμά σου! Σ’ ευχαριστώ πολύ!!
    Φιλάκια που σκαρφαλώνουν στις νότες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιώργο…
    …ευχαρίστως κύριέ μου!

    Αγαπώ πολύ αυτό το τραγούδι που μου έστειλες!
    Ειδικά τη φράση
    «τα λεφτά μου όλα δίνω για μια ζημιά
    που θα κάνει άνω κάτω τη λογική σου»
    Τη λέω συχνά στον εαυτό μου για να ξορκίζω τις εσωτερικές φωνές προσγείωσης
    που υποβόσκουν και υποσκάπτουν …

    Ευχαριστίες πολλές και θερμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. άλλο ένα μπράβο κ από μένα nameliart,
    πετυχημένη σύνθεση, άρτιο σχέδιο και χρώμα,
    και όπως πάντα, το ατού σου, άψογη περιγραφή της κίνησης!

    υπό τέτοιες συνθήκες, ποιος δεν θα χόρευε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μελίνα είμαι εκεί. Έτσι κι αλλιώς τρελαίνομαι για το Τάνγκο. Είμαι εκεί και χορεύω. Ίσως να κρατάω σφιχτά στη αγκαλιά μου το κορίτσι με το όμορφο αεράτο θηλυκό κορμί. Πίσω μας το φεγγάρι. Και η φωνή του Cohen που σε παροτρύνει να χορέψεις μέχρι το τέλος του έρωτα. Είμαι εκεί Μελίνα κι ας μην έχω τα όμορφα μαλλιά του χορευτή σου ούτε την λεπτή του μέση όμως το πάθος μου είναι εκεί. Η αγκαλιά μου είναι εκεί.
    Τι ξεσηκωμός αυτός ο πίνακας!
    Καλή σου νύχτα αφού...με αναστάτωσες!! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου προσέφερες στιγμές μαγείας... τι άλλο για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάλλονται οι χορευτές σου Μελίνα μου, η κίνηση εξαιρετική αλλά και το πάθος ανάμεσα στο ζευγάρι! Απίθανο έργο και φυσικά υπέροχο τραγούδι. Οι στίχοι το απόλυτο συμπλήρωμα!

    Μου έκανε ευχάριστη εντύπωση, η ανταπόκριση του tango στο αντρικό κοινό:-)

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Motion και emotion, αμφότερα ισχυρά. Πάμε πάλι, δυνατά και γερά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φόρα,
    ας χορεύουμε όσο μπορούμε και ας παρασύρουμε και άλλους στους στροβιλισμούς μας…
    Νιώθεις σαν να βλέπεις αλλιώς τον κόσμο μετά …
    Πολλά – πολλά ευχαριστώ για τους επαίνους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μα Χριστόφορε…
    σε βλέπω ότι είσαι εδώ
    και με συνοδεύεις στα βήματα του χορού!
    Μπορεί να μην είμαστε
    ούτε εσύ ο σγουρομάλλης, λεπτόμεσος (…μα τι πας και προσέχεις…) καβαλιέρος της εικόνας, ούτε εγώ η αιθέρια ντάμα του, αλλά…τι σημασία έχει;
    Στο χορό (όπως και σε όλα όσα κάνουμε) αυτό που είπες μετράει: το πάθος!

    Τι λέτε για άλλη μια στροφή;
    Merci beaucoup monsieur!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νημερτή,
    το ξέρεις ότι καταφέρνεις πάντα με λίγες λέξεις να λες πολλά και σημαντικά!
    Εγώ σ’ ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Margo,
    μάλλον σε όλους, άντρες και γυναίκες, αρέσει το ταγκό.
    Είναι τόσο ερωτικός χορός, που ποιόν – που δεν έχει νεκρώσει τις ευαισθησίες του – θα άφηνε ασυγκίνητο; …ή ακίνητο;

    Χάρηκα που σου άρεσε η σύνθεση!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Cristina,
    πάμε πάλι!
    Μέχρι τελικής πτώσης…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Διαχρονικό και πολύ αγαπημένο τραγούδι !!!
    Μπράβο Μελίνα και για την υπέροχη ζωγραφιά σου !!!
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κίνηση, ένταση, πάθος, αυτό βγάζει η όμορφη ζωγραφιά σου Μελίνα μου. Τι ωραίο δέσιμο με το τραγούδι που τη συνοδεύει!!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE TOQUE DE CANELA ,STAR WARS, CARROS DE FUEGO, MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

    José
    Ramón...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωραία κίνηση στο έργο σου!μπράβο!ωραίος συνδυασμός χρωμάτων! πιο ωραίος όμως ο συνδυασμός μ' αυτό το υπέροχο τραγούδι του Leonard Cohen!!! το απόλαυσα πάνω από 10 φορές...δεν μπορούσα να ξεκολλήσω! σ' ευχαριστώ! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στέλιο,
    είσαι σταθερός εμψυχωτής μου!

    Σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ντίνο,
    πάντα με χαροποιεί η επίσκεψή σου!
    Και μου τονώνεις ιδιαιτέρως το ηθικό!!
    Σ' ευχαριστώ για όλα
    και εύχομαι ένα ευτυχισμένο τριήμερο μαζί με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φανή Ππαγεωργίου,
    η επίσκεψή σου και το σχόλιό σου με τιμούν!
    Έχω επισκεφτεί το ιστολόγιό σου κι έχω εντυπωσιαστεί με τη ποιότητα της δουλειάς σου!!

    Ευχαριστώ θερμά και εύχομαι
    καλό εορτασμό του 15Αύγουστου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα!
    Ευχαριστώ για τον πίνακα.
    Η αλήθεια είναι ότι μόλις τον είδα θυμήθηκα αυτό το τραγούδι που το έχω ξανανεβάσει αλλά μαρέσει πολύ.
    Ελπίζω να σου αρέσει και σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μυστήριο κορίτσι,
    μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    Όπως σου έγραψα και στη σελίδα σου, ανέδειξες τέλεια το έργο!

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή