Waves

Waves

Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2011

ο Σεπτέμβρης πνέει ακόμη καλοκαίρι…

(παστέλ & μολύβια 27x37)

Γεύση από αλάτι,
γεύση από θάλασσα,
που έχεις στο δέρμα,
που έχεις στα χείλη,
όταν βγαίνεις απ’ το νερό
κι έρχεσαι να πλαγιάσεις
δίπλα μου


Γεύση από αλάτι,
γεύση από θάλασσα,
μιά αίσθηση κάπως πικρή
από πράγματα χαμένα,
από πράγματα αφημένα
μακριά μας
εκεί που ο κόσμος ειν’ αλλιώτικος,
αλλιώτικος από εδώ

Εδώ ο χρόνος είναι μέρες
που περνούν νωχελικές
και αφήνουν στο στόμα
μιά αίσθηση αλμύρας.
Πέφτεις στο νερό
και με αφήνεις να σε κοιτάζω
και μένω μόνος μου
στην άμμο και στον ήλιο.

Μετά γυρνάς κοντά μου
και αφήνεσαι να πέσεις
έτσι μέσα στην άμμο
και μέσα στα χέρια μου
και καθώς σε φιλώ,
γεύση από αλάτι,
γεύση από θάλασσα,
γεύση από σένα.

Gino Paoli: Sapore di sale (στίχοι και μουσική)
(απόδοση στα Ελληνικά nameliart)

56 σχόλια:

  1. Όχι, όχι, δεν επέστρεψα ακόμη, απλώς
    βρήκα ευκαιρία για τα εξής:
    > να κερδίσω χρόνο και ηρεμία για να ζωγραφίσω...
    > να χαλαρώσω αρκετά, ώστε να έχω την απαιτούμενη υπομονή να ακολουθήσω τους αααρρργγγουουούς ρυθμούς του ασύρματου δικτύου, χωρίς να ξεσπάω στο ποντίκι (...ούτε ξέρω πόσο χρόνο μου πήρε αυτή η ανάρτηση...)...
    > να σας αφιερώσω ένα από τα πιο αγαπημένα μου Ιταλικά τραγούδια της 10ετίας του 60...

    Από τα μέσα της εβδομάδας ξανά στο λεκανοπέδιο και,
    ας μη ξεχνάμε,
    «ο Σεπτέμβρης πνέει ακόμη καλοκαίρι...»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, εδώ θα σταθώ με θαυμασμό!
    Και παρότι απουσιάζεις στην μαγευτική Μαγνησία, θα σου στείλω τα συγχαρητήρια μου..
    Δεν έχω λόγο να πω για τα χρώματα και το ταιριαγμένο υπέροχα φόντο..
    Σε ενέπνευσε η θάλασσα και ο αέρας του καλοκαιριού..
    Είδες που όταν ξεκλειδώνεται η ψυχή, λάμψεις βγάζει;
    Τα φιλιά μου δασκάλα των ζωγραφικών προσεγγίσεων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε Μελίνα που ακόμη και στις διακοπές σου δεν μας ξεχνάς . Σίγουρα , αν και Σεπτέμβρης μήνας , το καλοκαίρι καλά κρατεί και εύχομαι να περνάς ωραία όπου και αν βρίσκεσαι !!!
    Το έργο σου αλλά και η μουσική επένδυση είναι πραγματικά υπέροχα και αποπνέουν την αίσθηση γαλήνης και ηρεμίας των διακοπών !!!
    Καλή ξεκούραση λοιπόν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μελίνα, σε ρωτούσα από το blog μου που κάνεις διακοπές. Μας το αποκάλυψες, αλλά όχι συγκεκριμένα.
    Στη Μαγνησία, στην όμορφη Άφησσο, περάσαμε αξέχαστα τρία Πάσχα και ένα καλοκαίρι, με μεγάλη καλή παρέα στα τέλη της δεκαετίας του
    '70. Πολύ όμορφη ζωγραφιά με δροσερό θαλασσινό καλοκαιρινό αέρα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ δοκίμασα γεύση Ανέμου
    που σκορπά όσα Αγαπάμε
    να γεμίσει από δαύτα ο Κόσμος
    και το Φθινόπωρο Καλοκαίρι να μυρίζει όσο ο Ανεμος χρώματα θα μοσχομυρίζει
    από Μνήμες Ξάστερων Ουρανών
    και Αλμυρών Αγγιγμάτων
    κάτω από τον φλεγόμενο Ήλιο της Καρδιάς μας....

    Σε φιλω ολόγλυκα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφος ο πίνακας!
    Μας φέρνεις γεύση θαλασσινή!
    Καλή συνέχεια σε όλα μέχρι να επιστρέψεις!
    Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου και σε ευχαριστώ που περνάς ακόμα και τώρα που είσαι εκτός και είναι μπελάς η σύνδεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεεεεεεεεεεροχο!!!!!!
    καλη επιστροφη...φιλιαΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο πίνακας έχει εγκλωβίσει ακριβως την αίσθηση του Σεπτέμβρη!
    Ακούγεται ,όμως, τόσο παρήγορο που τούτος ο μήνας πνέει ακόμα καλοκαίρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μελίνα μου, υπέροχος πίνακας, ταξιδιάρικη μουσική, σκέτη ομορφιά η ανάρτησή σου, και το καλοκαίρι καθώς αργά μας αποχαιρετάει, χαμογελάει και νιώθει...

    πολλά φιλιά καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι υπέροχα λόγια..τι υπέροχος πίνακας..και τι ωραίος μήνας ο σεπτέμβρης..!!!!!!!!!!!!!! ιδανικός για διακοπές...καλά πότε προλαβαίνεις και τα εμπέεσαι όλα αυτά και τα ζωγραφίζεις;;;δεν σε προλαβαίνω-καλό αυτό!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ζηλεύω Μελίνα μου!

    Και σε χαίρομαι!

    Να το κρατήσεις το καλοκαίρι όσο μπορείς!!!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στρατή,
    πολύ με κολακεύει η ιδιότητα που μου προσδίδεις!
    Θερμά σ’ ευχαριστώ!!
    Αυτό το έργο βέβαια είναι προϊόν μιάς – ας πούμε – «ελεγχόμενης σχάσης», όπου ο πολλαπλασιασμός των νετρονίων κρατήθηκε στα όρια της κρισιμότητας... Όταν θα περάσουμε στην υπερκρισιμότητα, τότε θα προκύψει και η έκρηξη που θέλουμε! Φοβάμαι όμως πως για να συμβεί αυτό, χρειάζομαι...μμμ...5πλάσια διάρκεια διακοπών...
    Φιλιά απόγειας αύρας του Πηλίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στέλιο,
    εσάς δεν σας ξεχνάω γιατί είστε ένα ευχάριστο κομμάτι της Αθηναϊκής μου καθημερινότητας! Τη δουλειά προσπαθώ να ξεχάσω, αλλά δυστυχώς δεν εννοεί να με ξεχάσει αυτή: έχω λάβει σωρεία επαγγελματικών «ενοχλήσεων» μέσω e-mail... Αυτά είναι τα κακά των διακοπών του Σεπτέμβρη, όταν όλοι οι άλλοι έχουν επιστρέψει...
    Καλή εβδομάδα και σ’ ευχαριστώ πολύ για τον πάντα γλυκό και ενθαρρυντικό λόγο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ντίνο,
    θα στο έγραφα και στο blog σου, αλλά μιά και με πρόφτασες θα σου απαντήσω από εδώ. Είμαι πράγματι πολύ κοντά στην Άφησσο, η οποία φαντάζομαι πως δεν θα έχει και πολλή σχέση με την αυθεντικότητα της 10ετίας του 70, αλλά διατηρεί μιά γραφικότητα - και τώρα που έχει αραιώσει ο κόσμος, είναι πολύ γαλήνια και όμορφα!
    Χαίρομαι πολύ που άρεσε το έργο! Ευχαριστώ και στέλνω φιλιά από τη γειτονιά της ωραίας Αφήσσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάκια μου,
    εσένα τα αισθητήριά σου έχουν όλη την ευαισθησία που χρειάζεται,
    κι ακόμη περισσότερη,
    για να αντιληφθούν ακόμη και τις πιο λεπτές, τις πιο καλά κρυμμένες γεύσεις
    και να διακρίνουν και τα πιο απαλά αρώματα,
    μέσα σε ένα πολυσύνθετο σύνολο...

    Μεγάλο ευχαριστώ και φιλί
    που στο φέρνει ο γενναιόδωρος θαλασσινός άνεμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μυστήριο κορίτσι,
    η ανάρτησή σου ήταν πράγματι πολύ επιτυχημένη!
    Η σύνδεσή μου κάποιες φορές γίνεται ανυπόφορη, αλλά κάποιες άλλες «συνεργάζεται» και έτσι δράττομαι της ευκαιρίας να επισκεφτώ ιστολόγια φίλων.
    Ευχαριστώ πολύ
    και καλή συνέχεια και στη δική σου έμπνευση και δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. handmade+art] x2,
    φίλες μου καλές, είναι πολύ όμορφο που σας ξαναβρίσκω εδώ μετά από καιρό!
    Καλώς ήλθατε από τις διακοπές σας και εύχομαι μια πολλή καλή και δημιουργική νέα σεζόν!
    Σας ευχαριστώ πάααρα πολύ και σας φιλώΧ2!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νίκη,
    καλώς ήλθες! Αν κατάφερα να δώσω την αίσθηση που λες, νιώθω πραγματικά ικανοποιημένη.
    Ναι, το πιστεύω ότι οι πνοές του Σεπτέμβρη μυρίζουν ένα πιο «ευγενικό» καλοκαίρι, χρωματισμένο με πινελιές πολύ πιο τρυφερές και απαλές για τις αισθήσεις, και με πολύ πιο γλυκούς φωτισμούς!

    Το ονειροποιείο σου ποιεί πολύ όμορφα όνειρα!

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το ωραίο σου πέρασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Silena μου,
    ο αποχεραιτισμός του καλοκαιριού
    ζωγραφίζεται με ένα χαμόγελο γλυκιάς νοσταλγίας...

    Είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε η ανάρτηση στο σύνολό της!
    Το κριτήριό σου
    – και στη ζωγραφική και στη μουσική –
    το εκτιμώ και το εμπιστεύομαι ιδιαίτερα!!

    Φιλιά πολλά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή μου Maya,
    αφού καταφέρνω να εμπνευστώ στην Αθήνα,
    σημαίνει ότι έχω εξασκηθεί στα δύσκολα...
    Η επαφή με τη φύση του Σεπτέβρη είναι πολύ βοηθητική για τις εμπνεύσεις – δεν χρειάζεται να καταβάλεις προσπάθεια...
    Θα περάσω σύντομα από την ωραία γωνιά σου,
    να τα πούμε και από κει...
    Έως τότε, φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γίωργο,
    σ’ ευχαριστώ πολύ-πολύ!
    Το κρατώ το καλοκαίρι, σαν έννοια κυρίως, μέσα μου
    αλλά ομολογώ ότι το κρατώ ζωγραφισμένο με τα χρώματα και τους φωτισμούς του νεογέννητου φθινόπωρου...

    Φιλιά και καλό ξημέρωμα μιάς καλής βδομάδας και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πώς φαίνεται πως περνάς καλά! :-)

    Φυσάει πολύ εκεί που είσαι;
    Πολύ καλοκαιρινό το τραγούδι και νοσταλγικό για εμάς τους μεγαλύτερους.. χοχο μόνο στα χρόνια;)

    Καλή συνέχεια στις διακοπές σου Μελίνα μου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ομορφιά που σε κάνει να δακρύζεις!
    μ π ρ ά β ο Μελινάκι! είμαι τόσο περήφανη για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Margo μου,
    Μόνο στα χρόνια, βεβαίως-βεβαίως,
    τα οποία άλλωστε δεν είναι παρά μιά συμβατική μονάδα μέτρησης,
    επινοημένη κι αυτή από τον άνθρωπο...χιχι...
    Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή, που άκουγα τους «μεγάλους» να λένε
    «η καρδιά ειν’ αυτό που μετράει στον άνθρωπο – όχι τα χρόνια»
    σκεφτόμουν «μα τι λένε...»...
    Και να τώρα που λέω κι εγώ τα ίδια
    και μάλιστα με όλους τους τρόπους έκφρασης που διαθέτω....
    «Τεσπά» που λέει κι ο 15χρονος ανηψιός μου...

    Εδώ – ναι, φυσάει αρκετά...

    Πολλά Ευχαριστώ – Άλλα τόσα Φιλιά
    και καλό - και πολλαπλά εμπνευστικό - Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γλυκέ μου Λύχνε,
    αν το δάκρυ που προκαλεί η ζωγραφική μου
    είναι διαμαντένιο
    όπως αυτό που κυλάει από τούτο το τόσο εκφραστικό μάτι,
    τότε τι άλλα πλούτη να ζητήσω;;;

    Φιλάκια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόσο θα ήθελα να κατεβάσει το χεράκι που κρατάει το καπέλο και να πάρει ο αέρας τα κατάμαυρα μαλλιά της. Τι όμορφα που τυλίγει το κορμί της το λεπτό φόρεμα! Και τα βουνά εκεί απέναντι; Η χρυσαφένια αμμουδιά; Οι βαρκούλες με τα πανιά στο βάθος; Τι χρώματα θεέ μου.
    Μείνε και ξεκουράσου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστόφορε,
    κι εγώ θα το ήθελα τελικά...
    Δεν φαντάζεσαι πόσο με παίδεψε αυτό το χεράκι που κρατάει το καπέλο,
    όπως και το καπέλο το ίδιο άλλωστε...
    Και πόσο θα ήθελα επίσης να μείνω κι άλλο
    και ν’ απολαμβάνω τα χρώματα του Σεπτέμβρη κοντά στη φύση!
    Αλλά δυστυχώς, σχεδόν εξάντλησα τα επιτρεπόμενα περιθώρια...

    Χαιρετισμοί λαμπεροί, στα χρώματα του πίνακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. άλλο ένα έργο σου που ηρεμεί και γαληνεύει... σύνθεση, χρώμα, σχέδιο όλα τα χειριστηκες πολύ καλά και μπράβο σου! καλή συνέχεια στις διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. σε ευχαριστώ πολύ!!!! θα σε περιμένω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φόρα,
    σ' ευχαριστώ!
    Προσπαθώ να μη το εγκαταλείπω το "άθλημα", ούτε στις διακοπές...

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. maya,
    κατάφερα (όπως διαπίστωσες) να σ' επισκεφτώ και να χαρώ με τα νέα του Λάζαρου! Η δυσκολία προσβασής μου στο ιστολόγιό σου ισχύει κυρίως για το ασύρματο δίκτυο που έχω εδώ. Στην Αθήνα (από αύριο βράδυ πλέον) τα πράγματα θα είναι ευκολότερα.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))) χαίρομαι πολύ όποτε περνάς απο εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  33. ♥º° ✿

    Olá, amiga!
    Passei para conhecer o seu blog...

    Amei a suavidade de suas pinturas...
    Gostei muito do vídeo, a música é simplesmente linda...

    Beijinhos.
    Brasil


    ♥º° ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Maya,
    κι’ εμένα μ’ αρέσει να περνάω, έχεις όμορφες εικόνες που με χαλαρώνουν. Αρκεί να βρίσκω λίγο ήρεμο χρόνο, γιατί με το που επέστρεψα στη δουλειά, σχεδόν με άρπαξαν απ’ το λαιμό οι συσσωρευμένες υποχρεώσεις.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Magia da Inês,
    thank you for your visit and your complimentary comment!
    I also visited your blog and I admired your wonderful flowers! Very beautiful photos!
    Have a nice autumn!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Effie’s Sweet Home Designs,
    σ' ευχαριστώ πολύ για το ενθουσιώδες σχόλιό σου!
    Στο blog σου, εκτός από όμορφες φωτογραφίες και ζωγραφιές (πολύ φωτεινή και χαρούμενη αυτή με το ανθοδοχείο στο παράθυρο) έχεις και κάποιες γλυκύτατες φατσούλες… Χαίρομαι με τους ανθρώπους που αγαπούν τα ζώα!
    Εύχομαι καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλή δύναμη και καλό κουράγιο!!εύχομαι να γίνουν πιο χαλαρά τα πράγματα στη δουλειά σου και να περνάει γρήγορα η ώρα εκεί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ηρθα αργα
    Αλλα πνεει ακομη καλοκαιρι
    οπως γραφεις
    Πηρα λιγο απο το sapore του

    Ομορφος ο πινακας σου Ναμελι
    Και το τραγουδακι

    Arrivederci bella
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μου άρεσαν όλα (δεν συμβαίνει συχνά). Το ποίημά σου, τα χρώματά σου, το τραγούδι.

    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο, Μελίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Velvet,
    Έχει μείνει ακόμη γεύση από καλοκαίρι
    ας την απολαμβάνουμε όσο κρατάει..

    Grazie amico! Arrivederci…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Katrina,
    Καλώς ήλθες!
    Και σ’ ευχαριστώ για το θαυμαστικό σου σχόλιο!
    Στο ανταποδίδω για τις γεμάτες τέχνη δημιουργίες σου!!

    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Poet,
    χαίρομαι πολύ με την επίσκεψή σου και
    το σχόλιό σου πραγματικά με τιμά!

    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα
    και εύχομαι ένα εμπνευστικό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. είσαι τυχερούλα!!!πέρνα απο το Blog μου!!!! σου έχω έκπληξη!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου καλη μου!χαιρομαι τοσο πολυ που ανακαλυπτω το blogoσπιτακι σου και την υπεροχη τεχνη σου.μου αρεσει πολυ που καθε εργο σου συνοδευεται απο ομορφα λογια και που μοιραζεσαι ετσι την πηγη εμπνευσης σου!μπραβο σου!θα τα λεμε σιγουρα!φιλια πολλα,
    Αντζυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πνέει και εμπνέει...
    [εσένα τουλάχιστον]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Maya μου,
    πέρασα από το blog σου και χάρηκα πολύ με την υπέροχη έκπληξη!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
    Όπως σου έγραψα είμαι προς αναχώρηση.
    Σε φιλώ και θα τα ξαναπούμε με το καλό σε μερικές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Άντζυ,
    με χαρά σε καλωσορίζω!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Σίγουρα θα τα λέμε μιά και μοιραζόμαστε το ίδιο ενδιαφέρν για τη τέχνη.

    Καλή σου εβδομάδα κι θα τα ξαναπούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χριστίνα,
    κι εσένα, κι εσένα...
    Η έμπνευση (όπως και κανά-δυό ακόμη πραγματάκια) δεν κρύβεται!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Υπέροχα χρώματα, υπέροχος πίνακας και τα ποιήματα σου τέλεια! μπράβο! φυσικά θα είναι τιμή μου να πάρεις κι εσύ μία Νύμφη μου, για να σε βοηθάει στην έμπνευσή σου και να εκπληρώσει τα όνειρά σου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Γεύση από θάλασσα, γεύση απο σένα!!!!
    Μου αρέσει πολύ!!!!!!!!
    Να περνάς καλά και να είσαι καλά.
    Σε περιμένω
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φανή,
    σε υπερευχαριστώ! Και βέβαια θα στολίσω το χώρο μου με μία από τις νύμφες σου! Θα είναι δική μου η τιμή! Να βρω μόνο λίγο χρόνο να ασχοληθώ σοβαρά με το blog μου θέλω. Ελπίζω σύντομα…
    Φιλιά κι’ από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Βασιλική,
    να που ξαναμαζευτήκαμε και θα διανύσουμε παρέα κι’ αυτό το χειμώνα!
    Αυτό θα είναι από τα λίγα καλά του…
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αναστασία,
    σε υπερευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή