Waves

Waves

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

επτά αναμνήσεις από το nameliarte

Τελικά ο αριθμός 7 κουβαλάει μία πολύπλευρη σημειολογία:

Οι 7 ημέρες της δημιουργίας,
Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα,
Οι 7 πληγές του Φαραώ,
Τα 7 θαύματα του κόσμου,
Τα 7 μυστήρια της εκκλησίας...
......................
Οι 7 νάνοι, Τα 7 κατσικάκια...
......................

Και σ’ όλα αυτά, ήρθαν να προστεθούν και
Οι 7 πιο σημαδιακές αναρτήσεις του ιστολογίου…

Είναι ένα παιχνίδι που περνάει από blog σε blog με διαδικασίες τύπου σκυταλοδρομίας και παίζεται με επτά (…φυσικά…) σκυτάλες. Μία τέτοια σκυτάλη παραδόθηκε και σ’ εμένα από την αγαπητή Μαριέλα. Παραλαμβάνω λοιπόν τη σκυτάλη μου και αρχίζω να παίζω, βάζοντας όσο περισσότερη αντικειμενικότητα μπορώ
(…σε αρκετές περιπτώσεις...ελάχιστη…) …

♥ ☻ ♥ ☻ ♥ ☻ ♥ ☻ ♥ ☻ ♥ ☻ ♥ ☻ ♥

1. Η πιο όμορφη ανάρτηση

Παρά το κάπως αναντίστοιχο όνομα του πίνακα, πιο όμορφη ανάρτηση θεωρώ τη μικρούλα μου Ασιάτισσα: Η λύπη


2. Η πιο δημοφιλής ανάρτηση

Είναι η γλώσσα του σώματος που παίζει σταθερά ανάμεσα στη πρώτη και στη δεύτερη θέση στις στατιστικές του blog (ο ανταγωνισμός γίνεται με την πιο αμφιλεγόμενη ανάρτηση που φαίνεται λίγο πιο κάτω).


3. Η πιο χρήσιμη ανάρτηση

Μα το πρώτο νεανικό έργο που αποφάσισα να αναρτήσω: τότε κάτω απ’ την ακρόπολη.
Τα πολύ ενθαρρυντικά σχόλια των φίλων (τους ευχαριστώ πολύ) με έκαναν να το ξαναδώ με λιγότερη αυστηρότητα και να αποτολμήσω αρκετές ακόμη παρόμοιες αναρτήσεις.


4. Η ανάρτηση που με έκανε περήφανη

Επειδή έχω κι εγώ τις «ιδιοτροπίες» μου, η προπαγάνδα… Κυρίως επειδή βρήκα την ευκαιρία να τη συνδέσω με το συγκεκριμένο ποίημα...


5. Η πιο αμφιλεγόμενη ανάρτηση

Να και μία επιλογή για την οποία δεν προβληματίστηκα καθόλου: Η βγες στο φως φυσικά!
Οι απόψεις διχάστηκαν πάρα πολύ!!!
Και βέβαια, ήταν η ανάρτηση με την οποία άρχισα να διεκδικώ για πρώτη φορά στη ζωή μου και εντελώς ακούσια και απροσδόκητα και καθόλου με το σπαθί μου τον τίτλο του γκρινιάρη απαισιόδοξου …
…Και να πεις ότι έβαλα και μυαλό στη συνέχεια;.. μπα…


6. Η ανάρτηση που δεν της δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή

Εδώ απλώς δράττομαι της ευκαιρίας να ξανα-αναρτήσω το έργο ο εξαγνισμός, ένα από τα αγαπημένα μου, το οποίο αναρτήθηκε μία περίοδο που το nameliarte ήταν κάπως αυτιστικό… Ήμουν πρακτικά η μόνη επισκέπτριά του…


7. Η ανάρτηση που με ξάφνιασε με την επιτυχία της

Η αλήθεια είναι ότι έχω πολύ μέτρια ιδέα για τις ζωγραφικές μου επιδόσεις… Και δεν το λέω για να εισπράξω φιλοφρονήσεις. Ειδικά κάθε φορά που κυκλοφορώ σε sites ζωγράφων του ιστού και βλέπω έργα τους, λέω στον εαυτό μου τη γνωστή φράση «πού πας ρε Καραμήτρο…» … Συνεπώς, πάντα ξαφνιάζομαι πολύ ευχάριστα όταν διαβάζω τα σχόλιά σας. Υπάρχουν κάμποσα έργα μου που τα είχα σε πολύ μικρή υπόληψη και τα ανάρτησα μετά από επίμονη παρότρυνση φίλων. Ένα απ’ αυτά είναι και το μετά τη βροχή.


Και τώρα ας παραδώσω τις επτά σκυτάλες… Παραμένω στους εικαστικούς και...όποιος νιώθει ξεκούραστος, παίζει...

1. Ντίνος
2. Χριστίνα
3. Silena
4. Βασιλική
5. Φόρα
6. Όλγα (που την έχουμε χάσει)
7. Φανή


Ουφ… δεν το πιστεύω… τελείωσα…

46 σχόλια:

  1. Λαχανιασμένη περιδιάβαση ανάμεσα στις σελίδες της Ομορφιάς σου!
    Ωραίο οδοιπορικό!
    Εύγε!
    Έχουμε ανάγκη την Τέχνη για να μην λυγίσουμε.
    Είναι κακές πολύ κακές οι εποχές..
    Καλό βράδυ Μελίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μελίνα μου την ώρα που διάβαζα την ανάρτησή σου έλαβα και το email σου. Τρέχω και δεν φτάνω, στις 7/11 ξεκινάει η νέα μου έκθεση στα Μελίσσια οπότε καταλαβαίνεις ότι είμαι σε μια κατάσταση περίεργη. Νιώθω και λίγο άγχος έως πολύ! Πιστεύω να βρω χρόνο το σ/κ να μιλήσουμε επιτέλους

    στο παιχνίδι θα λάβω μέρος και σ' ευχαριστώ, έτσι για να ξεθολώσω λιγάκι

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ασπαζομαι τα παιχνίδια, το έχω δηλώσει ξανά....
    μα σαν μικρός απολογισμός μου μοιάζει το συγκεκριμένο...

    Είναι όμορφο να σκουντάμε από τον Ύπνο τους περασμένες Αναρτήσεις - κομμάτια της Ψυχής μας, που κάποτε έλαμψαν στον Ουρανό της Δημιουργίας μας.....

    Κύκλους κάνει η Διάθεση γύρω από ομοειδής αστεροειδής Συναισθημάτων...
    και κάποια στιγμή και τα Παλιά πάλι Επίκαιρα γίνονται με έναν Παραξενα παρεισδυτικό πείσμα στο Ατίθασο Παρόν μας....


    Σε φιλω γλυκά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ, απλά, απολαμβάνω... όλες τις δημιουργίες σου... όλες τις αφορμές για την κατάδυση στο είναι... και όλες είναι διδακτικές, όλες όμορφες, όλες πτυχώσεις του δικού σου είναι... σ'ευχαριστώ φίλη μου για τις εμπειρίες αυτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
    ειναι φτωχα τα λογια και οι περιγραφες σε τετοια περισταση!!!
    φιλια πολλα απο misirlou και maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουφ! Η κατάκοπη πήρε χαμπάρι!Δείχνει λιγάκι ζόρικο! Θα πρέπει και να σκεφτώ...Αύριο ίσως; Είμαι από τους τύπους που δε λέω εύκολα όχι, αλλά θα πρέπει να παραδώσω σκυτάλη κι εγώ, με τόσους δεν έχω το θάρρος, ουφ, δε δεσμεύομαι, θα δω, πάντως σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκειά μου Μελίνα, σ'ευχαριστώ για την μεγάλη τιμή που μου κάνεις να μου παραδώσεις την σκυτάλη για το παιχνίδι, αλλά δυστυχώς δεν με πρόλαβες! Έπαιξα το παιχνίδι πρίν από 3-4 αναρτήσεις μου, έλα να το δείς στις προηγούμενες αναρτήσεις μου! Πάντως σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με επέλεξες!!!Τώρα με την επιλογή των θεμάτων σου, συμφωνώ αλλά όχι σε όλα! Για μένα η ομορφότερή σου ανάρτησή ήταν η "ανάδυση" σου!!!! Τον "εξαγνισμό" σου δεν τον είδα, θα ήταν στις αρχές!! πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ τώρα που τον βλέπω!!Με όλα τα άλλα σου συμφωνώ, φιλάκια πολλά και σ' ευχαριστώ για άλλη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στρατή,
    ό,τι κάνω αυτό το καιρό, λαχανιασμένα το κάνω…
    «Δεν έχω χρόνο μάτια μου» που λέει και το τραγούδι, αλλά, όπως λες, η τέχνη είναι ανάγκη!
    Δεν θα λυγίσουμε φυσικά!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ ποιητή μου! Καλό ξημέρωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λένα μου,
    όλοι τρέχοντες και μη φτάνοντες είμαστε… πολλά γκάζια… πολλά…
    Ελπίζω να μη σκουριάσουν τα φρένα από την αχρηστία…

    Μην έχεις καθόλου άγχος για την έκθεση! Είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε πολύ καλά!

    Χαίρομαι που θα παίξεις κι εσύ με το «επτά»! Πάντα έχουν κάτι να δώσουν οι αναδρομές.

    Πολλά φιλιά και θα τα πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάκια,
    Ναι… απολογισμός ή αναδρομή όπως έγραψα και στη Λένα.
    Ο χρόνος είναι ένα πολύ περίεργο μέγεθος. Το ίδιο πράγμα, μπορεί ταυτόχρονα να σου μοιάζει πολύ μακρινό και πολύ κοντινό.
    Έχουν πάντα ενδιαφέρον τα flashback... Ξαναθυμάσαι παλιές και ανακαλύπτεις νέες πτυχές μιάς εμπειρίας...

    Μεταμεσονύκτιο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νημερτή,
    κι εγώ το ίδιο θα πω για τις δικές σου δημιουργίες: Τις απολαμβάνω! Και συνήθως μπαινοβγαίνω νυχοπατώντας στη σελίδα σου – δεν ακούγομαι... Όταν όμως την αφήνω, αισθάνομαι πιο ανάλαφρη τη ψυχή μου και πιο βαριές τις αποσκευές της σκέψης μου...
    Σ’ ευχαριστώ κι εγώ πολύ για τις συναντήσεις μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. misirlou και maria,
    είστε τόσο γενναιόδωρες στον έπαινό σας!
    Σας ευχαριστώ απ’ τη καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χριστίνα μου,
    μην αγχώνεσαι! Το ξέρω το πρόβλημα.. Κι εγώ σ’ αυτή τη κατηγορία ανήκω, «των μετά δυσκολίας αρνούμενων»... Γι αυτό πάρε όσες ελευθερίες θέλεις για να αποφασίσεις ό,τι σ’ ευχαριστεί: Απευθύνεσαι σε ένα συμπαίκτη γεμάτο κατανόηση!
    Φιλί για όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανή,
    είναι το αλτσχάϊμερ (ή έμενταλ σύμφωνα με το ανέκδοτο)...
    Την είχα δει αυτή την ανάρτησή σου...
    Δεν πειράζει, κράτησε τη πρόσκληση για μεταγενέστερη συμμετοχή, όταν θα έχουν μαζευτεί πάλι κάμποσες όμορφες δημιουργίες σου!

    Σου άρεσε η ανάδυση ε; Για να πω την αλήθεια, είχα από την αρχή αποφασίσει να παίξω με σχετικά παλιές αναρτήσεις. Έτσι οι καινούργιες αδικήθηκαν λίγο... Όταν παλιώσουν κι αυτές, θα έρθει κι η σειρά τους!

    Σ’ ευχαριστώ κι εγώ πολύ και εύχομαι καλό ξημέρωμα Σαββάτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαίρομαι πάρα πολύ που πήρες τη σκυτάλη, είσαι η μόνη μέχρις στιγμής. Είναι όμορφες τελικά αυτές οι αναδρομές μας βοηθούν να σκεφτούμε και ίσως να αναθεωρήσουμε πράγματα.
    Πολύ τη χάρηκα την ανάρτηση σου.
    Και όσο για τις επόχές που ήσουνα η μόνη αναγνώστρια του μπλογκ σου, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε καταλαβαίνω...
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απολαυστική η περιδιάβαση ανάμεσα στις υπέροχες εικαστικές σελίδες σου !!!
    Σίγουρα πολύ όμορφη και γλυκιά η μικρούλα Ασιάτισσα !!!
    Θέλω όμως πολύ να σου πω ότι το πιο αγαπημένο μου έργο είναι το πολύ ατμοσφαιρικό κτίριο με το ωραίο τίτλο "Κάτω από την Ακρόπολη" ... , δεν χορταίνω να το βλέπω κάθε φορά και σίγουρα πρέπει να σε κάνει πολύ περήφανη !!!
    Μπράβο Μελίνα και καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραία αναδρομή Μελίνα μου!
    Τρέχουμε, όπως οι δρομείς στην αλλαγή της σκυτάλης, εγώ μπροστά και συ ξοπίσω για να μου τη δώσεις, όμως θα καθυστερήσω να την πάρω γιατί στις μέρες που έρχονται (Απελευθέρωση Θεσσαλονίκης-28η του '40) έχω προγραμματίσει κάποιες επίκαιρες αναρτήσεις.
    Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΩ ΠΩ! ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ, ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΔΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!
    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!
    ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαριέλα μου,
    η πρόσκλησή σου ήρθε την πιο κατάλληλη στιγμή... Είχα πρακτικά εξαντλήσει ό,τι έτοιμο είχα για ανάρτηση (..πού καιρός για ζωγραφική..) και λίγο ακόμη και θα άρχιζα να αναρτώ τα εφηβικά μου σχέδια (...δεν αποκλείεται να το κάνω κάποια στιγμή, έχουν παραδόξως διασωθεί αρκετά...).
    Πάντως ήταν καλή και για μένα αυτή η αναδρομή.
    Σ’ ευχαριστώ και πάλι! Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στέλιο,
    σ’ ευχαριστώ πολύ! Είδα ότι παρέλαβες κι εσύ σκυτάλη από τη Μαριέλα και είμαι σίγουρη ότι θα έχεις να μας δείξεις πολύ ωραία πράγματα! Και πιστεύω ότι η επίσκεψη αυτή στο blog σου θα είναι ένα πλούσιο ταξίδι με πολλούς υπέροχους σταθμούς! Περιμένω λοιπόν με χαρά να δω και τη δική σου αναδρομή!
    Καλή Κυριακή και καλή δουλειά για την ετοιμασία της επτάδιμης ανάρτησής σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ντίνο,
    πάρε το χρόνο σου - ούτως ή άλλως ό,τι και να αναρτήσεις θα είναι πολύ ωραίο!
    Και ομολογώ ότι θα ήθελα πολύ να περπατήσω τη διαδρομή που θα μας προτείνεις εσύ γύρω από παλιότερες (ή και νεότερες) αναρτήσεις σου! Περιμένω λοιπόν έως να βρεις τον χρόνο να την ετοιμάσεις.
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έφη,
    τα νεανικά μου σχέδια κλέβουν πάντα τη παράσταση τελικά... Και έχω να διδαχτώ πολλά απ’ αυτό. Με τα λόγια σου επιβεβαιώνω ότι ήταν πράγματι πολύ χρήσιμη η πρώτη ανάρτηση (το κτήριο) που μου έδωσε αυτό το μήνυμα!
    Με κολακεύεις και με εμψυχώνεις πολύ με το σχόλιό σου!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Και νομίζω ότι είναι καιρός να ζωγραφίσω κάτι...
    Φιλιά κι από μένα και να περάσεις όμορφα τη Κυριακή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σου έχω κι εγώ βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευτυχία,
    το παρέλαβα το δωράκι σου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

    Καλό βράδυ Κυριακής και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κούκλα, δύσκολα τα πράγματα, τελικά!
    Και από τεχνικής πλευράς και για λόγους εντοπισμού των 7 και επειδή το πνεύμα δύσθυμο, βαρύ...
    Μάλλον είναι μια καλή αφορμή να εκπαιδευτώ στις αρνήσεις...
    Σ' ευχαριστώ για την τιμή, ειλικρινά, αλλά δεν θα μπορέσω ,εν τέλει , να ανταποκριθώ.
    Η αναδρομή ,πάντως, ήταν όμορφη. Και τα "αδικημένο" σου μ' αρέσει πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστίνα,
    τα γλαροπούλια μου εννοείς;
    Περίεργο έργο αυτό.. Ή αρέσει πολύ, ή αφήνει τον θεατή παγερά αδιάφορο.. Και η σχετική στατιστική είναι πολύ παλιότερη από το blog...

    Καλά κάνεις και ασκείσαι στις αρνήσεις! Έτσι πρέπει.. Άκου και ένα μυστικό: κι εγώ αρνήθηκα τη πρώτη φορά που μου προτάθηκε να παίξω στο blog χιχι... αλλά το κράτησα για να σου το πω όταν θα ξαναερχόσουν!

    Χαίρομαι που σου άρεσε η αναδρομή! Σ' ευχαριστώ πολύ!
    Καλή σου βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι καλά αυτά τα παιχνίδια. Πώς αλλιώς θα έβλεπα εκείνη την ανάρτηση από τις πρώτες σου; Μου άρεσε πάρα πάρα πολύ!!!! Από τα ωραιότερά σου ή τουλάχιστον από αυτά που μου έκαναν εμένα κλικ τα γούστα δεν είναι ίδια για όλους:-)

    Καλή εβδομάδα Μελίνα μου..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πανέμορφη ιδέα!Βασιλική μου σε ευχαριστώ για το κάλεσμα!Μόλις συνέλθω από όλα αυτά τα πολύ δύσκολα που περνάω(προστέθηκαν και νοσοκομεία) θα επανέλθω στην όμορφη παρέα μας!
    Καλή βδομάδα με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παιχνιδάκι βλέπω:):)
    Πονηρό φιλαράκι δεν με άφησες απ'έξω:):) Λοιπόν εμένα Ο ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΣ μου άρεσε πολύ στο έχω πει και πιο παλιά.Τώρα θα προσπαθήσω να σε τιμήσω που με τίμησες με το να με προτείνεις, αν και μάλλον λίγο θολό το βλέπω για τώρα άμεσα, λόγω τεχνικών προβλημάτων.
    Ο ΟΤΕ μας έχει αφήσει ...άφωνους
    για μια βδομάδα λόγω εργασιών.:):)
    Σου γράφω από άλλη περιοχή που δεν έχει βλάβη.
    Θα εξαρτηθεί απο τα κέφια του ΟΤΕ:):) Σε ευχαριστώ πάντως- φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μία μικρή ρετροσπεκτίβα σε μερικές από τις ομορφότερες αναρτήσεις σου Μελίνα! Και μόνο γι' αυτό άξιζε το παιχνίδι και με το παραπάνω!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όλγα μου καλώς σε!!
    Πολύ χαίρομαι που ήρθες!
    Ξέρω ότι περνάς δύσκολη περίοδο και σε καταλαβαίνω..
    Εύχομαι ολόψυχα να περάσουν όλα πολύ γρήγορα!
    Και να ξέρεις ότι ούτως ή άλλως, με πολλούς τρόπους είσαι παρούσα στη παρέα μας!

    Καλή σου εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βασιλική,
    πότε-πότε χρειάζεται και λίγο παιχνίδι… Μας ξαλαφρώνει λίγο…
    Κι εσύ έχεις μπόλικο και καλό υλικό για να κάνεις να περάσουν ευχάριστα οι συμπαίκτες σου.
    Παίξε λοιπόν, όποτε έχεις χρόνο και κέφι (και τη τεχνική δυνατότητα φυσικά) και σίγουρα θα το χαρείς κι εσύ κι εμείς!
    Καλή βουτιά στα αρχεία του free paint σου!
    Φιλί κι από μένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γιώργο,
    ήταν μια διαφορετική νότα στη ροή των αναρτήσεων,
    έσπασε τη ρουτίνα…
    Χαίρομαι πολύ που ήρθες και που πέρασες καλά!
    Σ’ ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. nameliart!
    η αλήθεια είναι ότι ξεχάστηκα πραγματικά...
    ζωγραφίζω, κάτι που με
    ΠΑΙΔ - εύει.... (μάντεψε...)
    άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, η δική μου σίγουρα, σε ευχαριστώ για την τιμή, εύχομαι κάποια στιγμή να παίξουμε παιχνίδια όχι διαδικτυακά αλλά - πως να πω - πιο άμεσα....
    αυτό το τελευταίο ας αφεθεί στην τύχη...
    ευχαριστώ που με θυμήθηκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Margo,
    πράγματι, ενώ στην αρχή κάπως ζοριζόμαστε, τελικά είναι μια ευχάριστη και χρήσιμη διαδικασία. Είδα ότι η Μαριέλα σε προσκάλεσε στο παιχνίδι, οπότε έχεις κι εσύ κανονική «πάσα». Περιμένω με χαρά να δω κι εγώ παλιές αναρτήσεις σου, που όλο και θα έχω χάσει μιά και είμαι πολύ μεταγενέστερη από σένα στα blogs. Πάντως η πρώτη σου που είχα δει, εκείνη η μέδουσα, με είχε πραγματικά ενθουσιάσει (αφού ακόμη τη θυμάμαι…)
    Πολλά φιλιά και καλό ανασάλεμα στις αναμνήσεις σου!
    Και συγνώμη για τη καθυστερημένη εμφάνιση του σχολίου σου και απάντησή μου. Ας όψεται ο δαίμων του blogger και οι πρωτοβουλίες του…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φόρα,
    ζωγραφίζεις μήπως κάποιο παιδάκι σε κίνηση; Αν ναι, έχεις δώσει πολύ καλά δείγματα ανάλογης (ζω)γραφής μέχρι τώρα, οπότε είμαι βέβαιη ότι ο παιδεμός σου θα αποδώσει! Περιμένω ανυπομονώντας και αυτό σου το έργο, αλλά και την αναδρομή σου!
    Φιλιά και καλή επιτυχία και στα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η ανάρτηση σου αυτή ήταν μια ευκαιρία να γνωρίσω όμορφα έργα σου που δεν τα είχα δει.
    Καληνύχτα καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μυστήριο κορίτσι,
    γι αυτό ακριβώς επέλεξα να παίξω με παλιά έργα σ’ αυτή το παιχνίδι…

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου!
    Φιλιά και καλή ξεκούραση στο τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτά που μου άρεσαν πολύ είναι: βγες στη βροχή, μετά τη βροχή και, τότε, κάτω από την ακρόπολη.
    Μα εσύ είσαι πραγματική ζωγράφος,
    όχι μπογιατζής τελάρων όπως εγώ...

    Την καλησπέρα μου και καλή συνέχεια με τις εικαστικές σου δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κι εμένα που δεν είμαι ειδικός, μου αρέσουν οι ζωγραφιές σου, Μελίνα. Από τις εφτά που έχεις επιλέξει, περισσότερο οι πρώτες δύο. Μου αρέσουν τα χρώματά σου και κάτι αστάθμητο μα οικείο σε μένα που αναδύεται από την ψυχή σου. Ίσως επισημαίνω έτσι τη συγγένεια ανάμεσα στην ποίηση και τη ζωγραφική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρήστο,
    σ’ ευχαριστώ πολύ! Μα νομίζω ότι κι εμένα υπερτιμάς αλλά και τον εαυτό σου υποτιμάς!

    Ένας άλλος πίνακάς σου που μου άρεσε πολύ είναι το ρόδο. Πολύ ωραίο! Πραγματικά σου πάει πολύ το αφαιρετικό!!

    Είμαι σίγουρη ότι έχεις πολύ ωραία έργα ακόμη να μας δώσεις!

    Να έχεις ένα καλό και δημουργικό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τόλη,
    χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω! Πιστεύω πάρα πολύ στις προσλαμβάνουσες του ποιητή και τα λόγια σου μου δίνουν μεγάλη τόνωση και ικανοποίηση! Αυτό το «αστάθμητο μα οικείο» είναι που προσδοκώ πάντα να λειτυργήσει σαν στοιχείο επικοινωνίας με τους φίλους της σελίδας μου.
    Σ’ ευχαριστώ ειλικρινά πολύ!

    Καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΤΟΝ ΕΞΑΓΝΙΣΜΟ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΛΑΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ!ΣΕ ΓΛΥΚΟΦΙΛΩ...ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕΥΤΙΚΕΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φίλες μου,
    πολύ με χαροποιείτε! Ο εξαγνισμός είναι από τα έργα που πραγματικά αγαπώ και με εκφράζουν!

    Φιλιά πολλά Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φανταστικό!! Μου αρέσει πολύ αυτή η σύνθεση και ο συνδιασμός με το 7!! Είναι κάτι σαν chart, αλλά πολύ καλύτερο! Και όλοι οι πίνακες.. ΑΨΟΓΟΙ!!

    Καιρό έχουμε να μιλήσουμε.. Εγώ δε μπαίνω πολύ συχνά στο computer γι αυτό άργησα να δω τις καινούργιες αναρτήσεις! Θα σου στείλω mail όποτε μπορέσω! Θα τα πούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μάρκο, πράγματι έχουμε καιρό να μιλήσουμε!
    Με τους 7 πίνακες είχα μιά ευκαιρία να ξαναδώ τα έργα μου και είναι γεγονός ότι μετά από καιρό τα ξαναβλέπεις με άλλο μάτι.
    Και σ' εμένα άρεσε αυτό το παιχνίδι!

    Θα περιμέμω mail σου, αν και το τηλέφωνο είναι πιο σύντομο... Ούτως ή άλλως, τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή