Waves

Waves

Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

ο κόσμος ανάποδα (ξηρά παστέλ 28x38)


Είναι προφανές
ότι
δεν μας βγαίνει έτσι...
Αρα...
Ας το πάρουμε αλλιώς...

Αυτή τη χρονιά
ας αυξήσουμε τη κινητικότητά μας
ακολουθώντας το ρητό
"συν Αθηνά και χείρα κίνει"

με στόχο τη παραγωγή ωφέλιμου έργου
και όχι την αύξηση της εντροπίας

Εύχομαι
το  2012
να μετατραπεί σε μιά χρονιά ανθρωποκεντρική
με τοξοβόλο τον ίδιο τον καθημερινό άνθρωπο
και όχι τα ρομποκόπ που τον "εκπροσωπούν"

Το τραγούδι αφιερωμένο σε όλους
με αγάπη



Μουσική και στίχοι Lucio Dalla (L' anno che verra)
Απόδοση στα Ελληνικά Διονύσης Σαββόπουλος
Ερμηνεία Διονύσης Σαββόπουλος

56 σχόλια:

  1. Φίλοι μου,
    Μετά από τη τελευταία ανάρτηση του 2011
    η οικοδέσποινα του nameliarte αποσύρεται για μία ανασύνταξη...αορίστου χρόνου...

    Εύχομαι στον καθένα από σας,
    προσωπική και συλλογική ευτυχία,
    με έμφαση στη δεύτερη συνιστώσα,
    μια και τη «κατάκτηση» της πρώτης, ελλείψει της δεύτερης,
    τη θεωρώ (τουλάχιστον) ασταθέστατη...

    Καλές και γόνιμες διαδρομές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑ ΣΟΥ!!!!ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ 2012 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά και ευλογημένα Μελίνα μου !!!
    Καλή και δημιουργική Χρονιά 2012 !!!
    Θα αναμένουμε την επιστροφή σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, μάλλον πρέπει ν'αλλάξουμε πολλά...
    Ας μαζεψουμε όλη μας τη θετική ενέργεια, τη φαντασία και την εργατικότητα, δε θα καταθέσουμε τα όπλα τουτος ο τόπος έχει αντέξει πολύ χειρότερα...
    Καλή χρονιά και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΝΑΠΟΔΑ????

    χαθηκα σε στροβιλισμους Συμπαντικης τροχιας
    με βημα Αστροναυτη σε κενο, εκτος ατμοσφαιρας,
    κι μπερδεψα το ΠΑΝΩ με το ΚΑΤΩ της γηινης συμπεριφορας.....

    ΑΝΑΠΟΔΑ....

    ετσι?....

    μηπως αλλιως?....

    τουμπες κανω στο χρονικό κενό.....

    ΕΚΕΙ που η ευτυχία ΔΕ αγοραζεται...

    ΕΚΕΙ που βασιλευει το ποιημα και το παιχνιδι...

    εκει στο ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ κενό σου
    σε συντροφευω διακριτικά
    εγκλωβισμενη παραξενα στη Δική μουΕΣΩπατριδα
    οπου τα χρονια ΔΕΝ περνούν αναλωσιμα
    μα πολυτιμα σαν πετραδια στο κοσμημα που στολίζει την Καρδιά μου....


    Χαρισμενο μενταγιον το ΦΙΛΙ να σου θυμίζει ΦΙΛΟΥΣ που παραλληλα κινουμενοι, από ψηφιακή αποσταση ασφαλειας
    συντροφευουν τα Ταξιδια σου
    με χρωμα και σχεδιο αποτυπωμενης Επαφης σε ενα καμβα ονειρικής ΖΩΗΣ....


    Χρονια Πολλα και Υπεροχα, Μελίνα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ;
    ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ;
    ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!! ΟΙ ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΤΩΝ ΝΕΙΑΤΩΝ ΑΝΕΜΕΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ....
    ΕΜΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ...ΒΕΒΑΙΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ....
    ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ ΠΟΛΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΥΚΑΡΑ ΤΟΝ ΛΟΥΤΣΙΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΚΑΡΟΥΣΟ ΗΤΑΝ ΓΡΑΦΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΕΡΘΕΙ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ.... ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ....ΧΙ ΧΙ ΧΙ!
    ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΣΤΗΣ ΦΡΙΝΤΑ ΓΚΑΛΟ!!!!!
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΕ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ....
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΥΝΤΟΜΑ!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ 2012 ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ, Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΕΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή ανασύνταξη Μελίνα!

    Καλή και Δημιουργική χρονιά σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μελινάκι μου, μην αργήσει πολύ η ανασύνταξή σου!!!θα μας λείψεις!!!ξεκουράσου για λίγο...αλλά μη μας ξεχάσεις!!!σε περιμένουμε πίσω σύντομα, γιατί ομορφαίνεις τις ζωές μας με τις υπέροχες ζωγραφιές σου και τα ποιήματά σου!!Χρόνια πολλά!!Καλή νέα χρονιά με υγεία και χαρά!!!Να περνάς πάντα καλά... εις το επανειδείν.... φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τα καθαρά σου χρώματα μας έχουν μαγέψει, το χεις καταλάβει?

    να σε καλά μελίνα, με το καλό και καλός να ναι ο καινούριος χρόνος...

    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη, ατμοσφαιρική ζωγραφιά. Καλή χρονιά, καλή ανασύνταξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ θα ελπίζω πάντα σε μια δυναμική επάνοδο.
    Όχι γιατί η ζωή δεν θα συνεχιστεί με τον τρόπο που όλους μας αμφισβητεί κάθε μέρα, αλλά γιατί η ποιότητα σου ήταν τέτοια που άφησε βαθύ αποτύπωμα στην σελίδα που γράφουμε όλοι μας.
    Κουράστηκα κι εγώ και αποστρέφομαι τους δήθεν.
    Είναι ο χώρος από τον οποίο δεν πέρασες ποτέ σου και γιαυτό σε επισκέπτομαι σαν μια αυθεντική αξία που το ξέρω ότι θα αντισταθεί και θα επιβιώνει.
    Με την παλέτα με τα χρώματά σου και τις μουσικές σου
    επέστρεψε γρήγορα κοντά μας μην θυμώσω!
    Άντε πια!
    Μελίνα σου δίνω δικαίωμα ξεκούρασης μόνο ως τον καινούριο χρόνο.
    Πού με αφήνεις με όλους αυτούς;
    (Μεταξύ μας μόνο τον Χριστόφορο ″πάω″..)
    Έλα πίσω γρήγορα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και πάλι η πρώτη βασικό συστατικό της δεύτερης θα είναι.Έτσι είναι η χαρά, χαρά γεννά και χαρά μοιράζει.Μα οι καιροί προσποιούνται βροχές και εμείς ξεχνάμε τον ήλιο.
    Καλή αναζήτηση και ανασύνταξη
    σε αμφισβήτηση και ανακατάταξη

    α και που σαι.. το σχέδιο τα σπάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παρόλο που ο blogger δεν μου επιτρέπει να διαβάσω το κείμενό σου και μου δείχνει κάτι χαριτωμένα "κουτάκια". Σου εύχομαι Καλή Χρονιά, με υγεία, δημιουργία και ότι καλό επιθυμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφες οι ευχές σου. Και ο ανάποδος κόσμος σου, όμορφος.
    Ανταποδίδω, χωρίς να προσθέσω ή να αφαιρέσω τι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Μελίνα μου με πολλά φιλιά. Αλλά γιατί να φύγεις, που θα πας, που θα βρεις καλυτεροχειρότερα από εδώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλοι μου,
    ένα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους!
    Χρωστάω μία απάντηση (και όχι μόνο) στο καθένα χωριστά, αμέσως μόλις ξαναβρεθώ σε περίπου κανονικές συνθήκες "διαδικτύωσης"...

    Εν τω μεταξύ, να περάσετε
    τις τελευταίες μέρες του απερχόμενου
    και τη πρώτη του νεοφερμένου χρόνου,
    αφήνοντας τα φίλτρα του νου σας να αποδιώξουν τη κάθε δυσάρεστη μνήμη και να συγκρατήσουν, ενισχυμένο, το κάθε ελπιδοφόρο χαμόγελο!

    Σας φιλώ
    και στο...επανακουβεντιάζειν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εύχομαι χρόνια πολλά, καλή χρονιά με πολλή υγεία ανασύνταξη και ξεκούραση,αν και να σου πω την αλήθεια μου γύρισε ο κόσμος ανάποδα βλέποντας πως είναι η τελευταία σου ανάρτηση.
    Όπως και να έχει, η απόφασή σου σεβαστή,απλά να ξέρεις πως χάρηκα πολύ που σε γνώρισα μέσα σε αυτό το απέραντο και χαώδης σύστημα, ήσουν μια πολύ καλή συνοδοιπόρος καλλιτεχνικών αναζητήσεων και όχι μόνο...
    Μελίνακι καλό δρόμο όπου και να πας....δημιουργικό και αποτελεσματικό, να είσαι πάντα καλά και να περνάς καλά.
    εις το επανιδείν
    φιλί καρδιακό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη, αισιοδοξία!! Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μελίνα μου εύχομαι το 2012 να είναι για σένα μια χρονιά γεμάτη υγεία αγάπη και καλήηηηη τύχη

    πολλά φιλιά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μελίνα εύχομαι,
    2012 χαμόγελα για την νέα χρονιά!!!!

    φιλιά
    γιορτινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΟ 2012!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ!!!!!!!ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφο πλάσμα καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή χρονιά καλή μου φίλη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν νομίζω ότι μπορώ να σου δώσω να νιώσεις πόσο πολύ με "ανεβάζουν" πάντοτε οι πίνακές σου. Δεν τους κοιτάζω μόνο αλλά νομίζω - εγώ ο ατάλαντος- ότι τους ζωγραφίζω κιόλας!! Τι όμορφη κίνηση. Κι εκείνο το φεγγάρι που κρυφοκοιτάζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαζί σου Μελίνα μου. Αυτό το αλλιώς κάπου οδηγεί, ας παράγουμε έργο και όχι γκρίνια.

    Καλή χρονιά και από εδώ και με το καλό να σε έχουμε και πάλι κοντά μας:-)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλή χρονιά ταλαντούχο κορίτσι!!!!!!!!με υγεία και πολύ αγάπη!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. fotolabida,
    σ’ ευχαριστώ πολύ για τη διπλή σου επίσκεψη, για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια για το έργο.
    Εύχομαι κι εγώ ολόψυχα μια καλή χρονιά, με υγεία, δύναμη και θετική ενέργεια!
    Χρόνια Πολλά και Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στέλιο,
    Χρόνια Πολλά, με εποικοδομητική σκέψη και δημιουργική φαντασία!
    Θα επιστρέψω κάποια στιγμή, ελπίζω με ανανεωμένο ρεπερτόριο…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και να είμαστε καλά να ζωγραφίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νίκη,
    όπως ακριβώς τα λες είναι! Αλίμονο αν καταθέταμε τα όπλα – η ζωή είναι αγώνας ούτως ή άλλως,
    με πολλές μάχες,
    που καλούμαστε πάντα να τις δίνουμε με πίστη στη νίκη μας και με αντοχή!
    Πολλά ευχαριστώ και ευχές για μια δυναμική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κάκια,
    πάντα σημαντική η συντροφιά σου και πάντα λαμπερά τα στολίδια της καρδιάς σου. Σ’ ευχαριστώ πολύ για το συντρόφευμα, το μοίρασμα, το χάρισμα!
    Να είσαι πάντα καλά να προσφέρεις σε όλους τα όμορφα δώρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έφη μου,
    εντάξει δεν θα αναληφθώ και στους ουρανούς… Κάπου εδώ γύρω θα περιφέρομαι… Είναι που η διατήρηση μιας ποιότητας και μιας ουσίας στο blog απαιτεί κατάθεση χρόνου και ψυχής… Κι εγώ, εδώ και πολύ καιρό, καλούμαι να το κάνω αυτό και για πολλά άλλα, εκτός blog, που επίμονα «με τραβάνε απ το μανίκι» - που λέει και πάλι ο Νιόνιος… Πάντως πράγματι κατάφερες να μου φτιάξεις τη διάθεση!

    Πολύ γλυκά και συγκινητικά τα σχόλιά σου! Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς και εύχομαι ό,τι καλύτερο για σένα και τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γιώργο,
    να είσαι καλά – σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Κι από μένα πολλές εγκάρδιες ευχές για μια θετική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φανή μου,
    να κάτι τέτοια μου λες και θα αρχίσω να έχω…ενοχές…
    Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ - πραγματικά με συγκινείς με τα λόγια σου! Αλλά όπως ξέρεις πολύ καλά, η ζωγραφική είναι ένα πολύ απαιτητικό χόμπι κι εγώ διανύω μια περίοδο που δυσκολεύομαι να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της. Ελπίζω ότι η έμπνευση δεν με έχει απαρνηθεί για τα καλά, οπότε θα καταφέρω να τα ξαναβρώ μαζί της… Και τότε θα σας έλθω με νέα ανάρτηση.
    Να είσαι καλά, πάντα δημιουργική και ανεξάντλητη, και θα τα λέμε!
    Φιλιά και πολύ καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Α. Δ.Ε. ΒΑΛΜΑΣ,
    καλωσορίζω και ευχαριστώ πολύ!
    Καλή χρονιά κι από μένα, με υγεία, δύναμη, δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Στρατή,
    κι εγώ σ’ αυτό ελπίζω… Δώσε μου όμως λίγο χρόνο παραπάνω… Τι ανασύνταξη θα προφτάσω σ’ αυτή την ελάχιστη διορία; Άσε που…μου τελείωσαν τα έτοιμα έργα… Και αποφεύγω να πέσω να ζωγραφίζω μόνο και μόνο για να κάνω ανάρτηση, γιατί κινδυνεύω να διέλθω από χωράφια των «δήθεν»… Και τη «δηθενιά» ούτε εγώ την αντέχω – όταν πέσω επάνω της σκεδάζομαι, όπως το μπαλάκι του τένις επάνω στη ρακέτα…
    Πάντως, ούτως ή άλλως, δεν απομακρύνομαι και πολύ… Παρότι δεν το διέπραξα ακόμη, συνεχώς επιστρέφω ως εγκληματίας στο τόπο του εγκλήματος… Καθώς και στα προσφιλή λημέρια, όπως είναι κάποια αγαπημένα blogs…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Τις πιο θερμές μου ευχές – και τα ξαναλέμε σύντομα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. metris,
    πολύ ωραίο αυτό που είπες! Είσαι πολύπλευρος καλλιτέχνης τελικά!
    Καλά, αυτό το: «το σχέδιο τα σπάει», είναι από τις καλύτερες φιλοφρονήσεις που έχω ακούσει για έργο μου!
    Σ’ ευχαριστώ για όλα – και που μου ενίσχυσες ένα χαμόγελο καλής διάθεσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κατερίνα,
    σου εύχομαι κι εγώ μια χρονιά με πραγματοποίηση επιθυμιών και ονείρων, σε όλα τα επίπεδα!
    Να είσαι καλά να μας χαρίζεις τις όμορφες εικόνες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χριστίνα,
    πολλές φορές δεν φαίνεται ωραιότερο κάτι όταν το κοιτάζεις ανάποδα; Γιά να δοκιμάσουμε και με τη τωρινή όψη του κόσμου λοιπόν…
    Καλή μας Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ντίνο,
    είσαι καταπληκτικός γλωσσοπλάστης! Αυτό το «καλυτεροχειρότερα» ταιριάζει σε τόσες – μα τόσες περιπτώσεις!
    Ανταποδίδω τα φιλιά και τις ευχές για μια καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βασιλική μου,
    να που με συγκίνησες πάλι – και δεν είμαι για πολλές συγκινήσεις… έχω Αχίλλειο πτέρνα…
    Όμως το ξέρεις ήδη ότι θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε παρέα, οπότε ας αφήσουμε τον αόριστο (που μεταφέρει μια πνοή θλίψης) και ας επιστρέψουμε στον ενεστώτα και τον μέλλοντα! Θα τα λέμε λοιπόν και, όπως έχουμε ήδη πει, μέσα απ’ αυτή τη κουβεντούλα θα επιδιώκουμε να γινόμαστε καλύτεροι! Και – όπως επίσης ξέρεις – κάποια ενδιάμεσα διαλλείματα για ξεκούραση, βοηθάνε πάντα σ’ αυτό. Άλλωστε ο «αόριστος χρόνος», είναι σημείο των ημερών μας να οριστικοποιείται - και μάλιστα με επίσπευση της διάρκειάς του… Κάτι τέτοιο δεν γίνεται με τους υπαλλήλους «αορίστου χρόνου» του δημοσίου; (…πικρό χιούμορ…)
    Ευχές ζεστές και Φιλάκια πολλά, από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Mania,
    χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου, με μια θερμή ανταπόδοση!
    Χρόνια πολλά και καλά, ειρηνικά και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Silena μου,
    και τη τύχη τη χρειαζόμαστε – έχω στ’ αλήθεια αρχίσει να εκτοπίζω τη φυσική, βάζοντας περισσότερη μεταφυσική στις διάφορες θεωρήσεις μου…
    Καλή μας τύχη λοιπόν – και να πιστεύουμε σ’ αυτήν!
    Φιλιά και χαμόγελα αισιοδοξίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δέσποινα,
    κι από μένα εγκάρδιες ευχές για μια καλή και υποσχετική χρονιά, με την αγάπη και τη φιλία τονωμένες!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όλγα μου,
    καλή χρονιά! Πώς καταφέρνεις πάντα να μου ανεβάζεις τη διάθεση.!...
    Σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. μυστήριο κορίτσι,
    εύχομαι απ τη καρδιά μου μια χρονιά με περισσές, έστω και μικρές, χαρές και με απούσες και ξεχασμένες τις λύπες!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χριστόφορε,
    it’ s a long time… Χαίρομαι πολύ σε βλέπω και που ξαναδιαβάζω τα (πάντα) εμψυχωτικά λόγια σου! Σου χρωστάω κι εγώ μια επίσκεψη, δεν θα το καθυστερήσω πολύ, απλά είναι που ακόμη βρίσκομαι στη διαδικασία «μακροβουτίου» (…αν θυμάσαι από το τελευταίο μου σχόλιο στο blog σου…)
    Καλή μας Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Margo μου,
    έτσι πιστεύω πράγματι – η γκρίνια (τουλάχιστον από μόνη της) ποτέ δεν οδήγησε σε λύσεις…
    Σ’ ευχαριστώ και
    Καλή χρονιά με υγεία, δύναμη, ισορροπία!
    Με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Maya μου,
    και σ’ εσένα τις πιο τρυφερές ευχές, για μια χρονιά όπως την ονειρεύεσαι!
    Φιλάκια πολλά – και σε όλη τη γατοπαρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φόρα μου,
    Συγνώμη, μόλις τώρα είδα ότι άθελά μου σε προσπέρασα στις απαντήσεις μου! Αυτά παθαίνουν (οι αφηρημένοι σαν κι εμένα) όταν αφήνουν να μαζεύονται πολλά σχόλια πριν απαντήσουν…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τη τόνωση του ζωγραφικού μου ηθικού!
    Πολλά φιλιά κι από μένα και ευχές για ό,τι καλύτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μελίνα μου, πως μου ξέφυγε αυτό εδώ;; Καλή χρονιά γλυκιά μου και μην αργήσεις να μας ξανάρθεις....
    Πάντα με αισιοδοξία, χαμόγελο, επιμονή και υπομονή!!!
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μελίνα μου, πώς μου ξέφυγε αυτό εδώ; Καλή χρονιά, γλυκιά μου, και μην αργήσεις να μας ξανάρθεις....
    Πάντα με αισιοδοξία, χαμόγελο, επιμονή και υπομονή!!!
    σε φιλώ

    Συγγνώμη που αντέγραψα τη Μαριέλα αλλά είμαι ομοιοπαθής και τα λόγια της με εκφράζουν απόλυτα.

    Καλή επιστροφή, Μελίνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Mariela,
    Σ’ ευχαριστώ και για τις ευχές και για όλα!
    Εδώ ξανά λοιπόν συνοδοιπόροι στη τέχνη
    Χαμογελώντας κι επιμένοντας
    Και ας μας βγάλει στη καλύτερη ακτή…

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τόλη,
    Είναι πολύ ωραίο να ακούει κανείς όμορφα λόγια, ακόμη και αν επαναλαμβάνονται με μικρές παραλλαγές!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ, ακόμη κι όταν εγώ λείπω…
    Φιλιά και να είσαι καλά!

    Υ.Γ. απίθανη η φλοούσα!!! Οι αναγραμματισμοί είναι και δική μου συνήθεια. Εξ’ ου και το nameli-arte…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή