Waves

Waves

Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011

nel blu (ξηρά παστέλ 38x28)


Αυτές τις μέρες
ας δώσουμε στην εσωτερική μας δύναμη
θετικό πρόσημο
καθαρίζοντας το πεδίο του μυαλού μας
από τις ενεργοβόρες τριβές

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!


Π ε τ ώ ν τ α ς
Θαρρώ πως ένα τέτοιο όνειρο δεν ξαναγυρνά ποτέ...
Ζωγράφιζα τα χέρια και το πρόσωπο στα μπλε
Μετά ξάφνου με άρπαζε ο άνεμος
Κι άρχιζα να πετώ μες στον ατέλειωτο ουρανό
Να πετώ
Να τραγουδώ
Μέσα στο μπλε, χρωματισμένος στα μπλε
Ευτυχισμένος να βρίσκομαι εκεί πάνω
Και πετούσα, πετούσα ευτυχισμένος
Ψηλότερα κι απ’ τον ήλιο κι ακόμη πιο πάνω
Ενώ ο κόσμος λίγο-λίγο χανόταν εκεί κάτω μακριά
Μιά γλυκειά μουσική ηχούσε
Μονάχα για μένα
..................
Volare
στίχοι και μουσική Domenico Modugno
ερμηνεία Luciano Pavarotti
απόδοση στα Ελληνικά nameliart

41 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ,
    Η ΚΟΥΝΙΑ ΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ!!!!!!!!!!!
    ΓΛΥΚΕΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ....ΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΥΝΙΑ...ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΑ ΠΙΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ...
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ, ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφος πίνακας, υπέροχα χρώματα και κίνηση μοναδική!! Η μουσική συνοδεία κλασική και μελωδική, νάσαι καλά!!!

    Σου εύχομαι όμορφα Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, ναι, κούνια μπέλα εις τας ψυχάς ημών...
    Ψηλά, ψηλά και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τίποτα περισσότερο δεν θα πω για τούτον τον πίνακα, παρά ότι, είναι μακράν ότι καλύτερο έχω δει εδώ και καιρό!

    να είσαι καλά μελένια μου!
    χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπημένη μου Μελίνα, να είσαι καλά, να αγαπάς και ν' αγαπιέσαι και ποτέ να μην πάψεις να πιστεύεις σε σένα

    πολλά φιλιά
    Λένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ίσως είναι η υπέροχη κίνηση,ίσως πάλι οι εκπληκτικές χρωματικές επιλογές. Έχεις τον τρόπο να βγάζεις συναίσθημα στην ζωγραφική σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μελίνα μου με μάγεψες για άλλη μια φορά!!!τι κίνηση!!!και ο συνδιασμός χρωμάτων σου απίθανος!!!μπράβο γλυκιά μου!!!Καλές γιορτές και καλή χρονιά!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα γίνω ο κυνικός του "όμορφου"
    Δεν ξέρω τι να γράψω, μου αρέσει
    σκέφτομαι
    όμορφο
    λέω
    όμορφο
    γράφω
    όμορφο
    και ας με πείτε κυνικό.
    όχι όμως με τη σημερινή έννοια
    αλλά, την παλιά
    τότε που εννόησες τους κυνικούς φιλόσοφους, μετασωκρατική σχολή...
    ώχου... δε με βαρεθήκατε;
    πάλι μάθημα κάνω.
    δεν το ήθελα.
    ήθελα απλά να πω
    όμορφο.
    αυτό.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πω πω! είναι τέλεια ζωγραφιά μελίνα!
    τα είπαν και οι άλλοι, χρώματα, κίνηση, αρμονία...
    μετά από αυτό, σίγουρα η μέρα θα είναι πανέμορφη!
    να σε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το έργο σου, φαίνεται και η κίνηση που σίγουρα είναι δύσκολο να γίνει.
    Υπέροχοι στίχοι, ευχαριστούμε για την μετάφραση.
    Αυτό το πέταγμα μακριά από όλα έχουμε ανάγκη όλοι...
    Σου εύχομαι καλά και ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. απολαμβάνοντας τούτη τη μεθυστική πτήση σου Μελίνα, σου εύχομαι μαγικά Χριστούγεννα να περάσεις... όμορφα όπως η ψυχή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έφη μου σ' ευχαριστώ!
    Καλά Χριστούγεννα! Να τα περάσεις ονειρεμένα, ανάμεσα στα αγαπημένα σου πρόσωπα!
    Φιλιά πολλά και ευχές για δύναμη και ελπίδα
    που να φτάνουν ως τον ουρανό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατερίνα,
    τα λόγια σου συμβάλλουν σημαντικά στην ενίσχυση της εσωτερικής μου δύναμης! Σ' ευχαριστώ!
    Ευχές για όμορφα Χριστούγεννα, με ζεστασιά, αγάπη και ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστίνα,
    πράγματι, αρκεί να μη πάθουν αι ψυχαί ημών υψοφοβία... Δεν είναι να γίνονται και πολύ απότομα αυτές οι μεταβολές...
    Φιλιά και Καλές Γιορτές, ανυψωτικές της ψυχολογίας μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λύχνε μου,
    τι περισσότερο να πεις μετά απ’ αυτή την ανοδική ώθηση αυτοπεποίθησης που μου πρόσφερες;
    Μια αγκαλιά γεμάτη ευχαριστώ και ευχές για όμορφες γιορτινές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λένα μου,
    υπέροχες οι ευχές σου! Σ’ ευχαριστώ και στις ανταποδίδω από καρδιάς!
    Φιλιά πολλά και να περάσεις αυτές τις μέρες όπως τις ονειρεύεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Metris,
    τα ίδια ακριβώς – και με το παραπάνω – έχω να πω κι εγώ για τα δικά σου έργα! Τα χορευτικά σου είναι μια φανταστική σειρά!
    Σε καλωσορίζω με χαρά στη σελίδα μου,
    σ’ ευχαριστώ,
    και εύχομαι ευχάριστες και δημιουργικές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φανή μου,
    κι εσύ ακόμη μια φορά έφτασες το ηθικό μου εκεί που είναι η κούνια της ζωγραφιάς! Ένα μεγάλο ευχαριστώ!
    Και εύχομαι να περάσεις τις γιορτές τόσο όμορφα και λαμπερά όπως είναι όλες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρήστο,
    το σχόλιό σου έχει αυτό τον «αρτίστικο» αέρα που έχει και το ιστολόγιό σου! Μου άρεσε πολύ! Και η διόρθωση δεν χρειαζότανε καν – ούτε που το πρόσεξα το εκ παραδρομής σου, δεδομένου ότι μου απέσπασε εντελώς το ενδιαφέρον η ροή του σχολίου σου!
    Κι εγώ τώρα πώς να γράψω το ευχαριστώ; Ευχαριστώ σκέπτομαι και ευχαριστώ γράφω...
    Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φόρα,
    όσες φορές και να ακούσει ο δημιουργός επαίνους για τη δουλειά του, πάντα η κάθε μία απ’ αυτές έχει κάτι ξεχωριστό!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τον αυθορμητισμό που βγαίνει από τα λόγια σου!
    Σε φιλώ και εύχομαι να περάσεις ευτυχισμένες γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μυστήριο κορίτσι,
    πάντα ονειρευόταν ο άνθρωπος να πετάξει... Και αυτές τις εποχές – ίσως – ακόμη περισσότερο. Ευτυχώς όμως, έχει τα δικά του ακατάλυτα φτερά ο νους! Ας τον εμπιστευτούμε λοιπόν και ας τον αφήσουμε να μας παρασύρει στα ψηλά!
    Σ’ ευχαριστώ για τα λόγια σου! Καλές Γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νημερτή,
    σ' ευχαριστώ από καρδιάς! Ευχές και από εμένα για καλές γιορτές, με μαγεία και λάμψη που να βγαίνουν κατευθείαν μέσα από τη ψυχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κατάφερες να αποδώσεις τέλεια την κίνηση της κούνιας μέσα στον πίνακα και μάλιστα με καταπληκτικά χρώματα !!!
    Καλά Χριστούγεννα Μελίνα μου και Χρόνια Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφος! Μέσα σε αυτόν τον πίνακα όλοι θα θέλαμε να μπούμε:-)

    Μελινάκι μου Χρόνια πολλά, Καλά Χριστούγεννα να περάσεις με όσους αγαπάς!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλα Χριστουγεννα Ναμελι
    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά Στέλιο!
    Μέσα στο φως και στο χρώμα της ελπίδας!
    Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαράκι μου σ' ευχαριστώ!
    Και σου εύχομαι Χριστούγεννα Ζεστά, φωτεινά, τρυφερά, αγαπησιάρικα!
    Φιλιά και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Velvet,
    Ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι επίσης καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Με φόρα προς τον Ήλιο! Αυτή είναι η Γιορτή!

    Να σας τα πούμε;

    http://stixo-mythia.blogspot.com/2011/12/blog-post_4140.html

    http://ep-anastasi.blogspot.com/2011/12/blog-post_1507.html

    Καλά Χριστούγεννα Μελίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλά Χριστούγεννα Μελίνα
    κι εύχομαι έτσι να απογειωθούμε κι εμείς σαν την όμορφη ζωγραφιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. χρονια πολλα με υγεια,πολυ αγαπη και αμετρητη αισιοδοξια και δημιουργικοτητα.
    misirlou & maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια Καλά Γιώργο!
    Κι αν είναι και πολλά, τόσο το καλύτερο!
    Ξεχωριστά τα καλάντά σου! Και διεποχικά! Δεν χρειάζεται να περιμένουμε τα Χριστούγεννα για να τα θυμόμαστε!
    Να είσαι καλά - και σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χαρά,
    το πέρασμά σου από τη σελίδα μου, μεταφέρει ακριβώς αυτό που υπόσχεται το όνομά σου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι ευόδωση της κάθε επιθυμίας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μισιρλού και Μαρία,
    σας ευχαριστώ πολύ γλυκές κοπέλες!
    Εύχομαι κι εγώ δύναμη ψυχής, με πίστη στο καλύτερο, που το μπορούμε και το αξίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά!
    Να είσαι πάντα καλά!
    υ.γ. Αν και για μένα είναι η χειρότερη μου μέρα σήμερα αφού τελείωσε ο πιο αγαπημένος μου γατούλης αφού τον χτύπησαν στο κεφάλι.
    Ξέρω ότι εσύ θα με καταλάβεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μυστήριο κορίτσι,
    Χρόνια πολλά και σ' εσένα, αν και καταλαβαίνω πολύ καλά ότι η λύπη σου για τον γατούλη δεν σου αφήνει και πολλά περιθώρια να είσαι καλά...
    Και μάλιστα όταν λίγο καιρό πριν είχαν δηλητηριάσει το άλλο σου γατάκι. Στενοχωρήθηκα κι εγώ! Κάθε φορά που συμβαίνουν τέτοια περιστατικά γίνομαι πτώμα... Υπάρχει κάποιος στη γειτονιά που ξεσπάει στα ζώα; Δυστυχώς αυτά τα φαινόμενα δεν σπανίζουν καθόλου.
    Σου εύχομαι καλή δύναμη, παρότι ξέρω ότι δεν ξεπερνιώνται καθόλου εύκολα κάτι τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τα χρώματά σου με μαγεύουν, το όνειρό σου με συνεπαίρνει, έχω γράψει κι ένα παραμύθι με πρωταγωνιστή έναν αρκούδο που τον λένε ... Μελένιο. Τι άλλο να πω, Μελίνα μου;

    Xρόνια πολλά και καλή χρονιά, γλυκιά μου.

    Υ.Γ. Αν θέλεις να σου στείλω ένα παραμύθι με πρωταγωνιστή έναν φοβερό γατούλη, γράψε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τόλη,
    το ρωτάς αν θέλω;!;
    Και τα παραμύθια και οι γατούληδες άνήκουν στις μεγάλες μου αδυναμίες!

    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!
    Και για τα συγκινητικά λόγια σου και για το παραμύθι! Θα σου γράψω τα σχετικά.

    Χρόνια Πολλά και (κυρίως) Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευχαρίστηση
    να αντέχεις το άγγιγμα του ήλιου!

    εκεί με ταξίδεψε ο υπέροχος
    για ακόμη μια φορά πίνακα σου!

    χρόνια πολλά
    κι δημιουργική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δέσποινα,
    πάντα αποζητούμε ένα κάτι από τη λάμψη και το ζεστό του χάδι...

    Σ' ευχαριστώ πολύ!
    Και εύχομαι Χρόνια Πολλά, που να συντηρούν και να δυναμώνουν το όνειρο και την ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή