Waves

Waves

Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2012

η μυσταγωγία των ρόδων (λαδοπαστέλ 30x40)

50 σχόλια:

  1. Προσκυνώ!
    Να που ο χειμώνας, αν το καλοεξετάσεις, μυρίζει Ανοιξη!
    Την πάτησε ο καημένος!
    Και να ήρθε ο ζωγράφος να μας το πει..
    Φιλιά και καληνύχτες!
    Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικά χρώματα!!υπέροχο έργο!!!γεμάτο συναισθήματα!!!μπράβο σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφο!όπως και το τραγούδι κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει αυτό πολύ.... μια πραγματική μυσταγωγία....
    πάω ν' ακούσω το τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αιθέριες μορφές, παραδεισένια αίσθηση!
    Μπράβο Μελίνα μου, υπέροχο!!!!!

    Καλή βδομάδα σου εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!ΤΑ ΑΝΘΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα χρώματα σχηματίζουν συναισθήματα.Είναι σαν εκείνες τις νύχτες που το κέστρο και το γιασεμί στοιχημάτισαν να θυμάσαι για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τις πιο όμορφες δημιουργίες σου. Τα χρώματα και η κίνηση είναι μαγευτικά. Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι ένα έργο για το οποίο τα λόγια είναι φτωχά κι αδύναμα να αποδώσουν το έντονα γλυκό συναίσθημα που σου δημιουργούν αλλά και τον θαυμασμό για την δημιουργό. Το κοιτάς, το κοιτάς και δεν θέλεις να πάρεις να πάρεις τα μάτια σου από πάνω του.
    Ίσως από το ομορφότερα σου έργα από όσα τουλάχιστον έχω δει.
    Καλή εβδομάδα Μελίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο με υπέροχα χρώματα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαιρετώ και προσκυνώ μαγεμένος από τα υπέροχα χρώματα της εικαστικής μυσταγωγίας σου !!!
    Μπράβο Μελίνα μου και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααα wow το τελείωσες κιόλας? :D Έγινε τέλειοο!! Και πολύ ρομαντικό! Ο ήλιος είναι φανταστικός, οι φιγούρες επιβλητικές και τα λουλουδάκια πολύ όμορφα και χρωματιστά! Και τελικά αυτό που δε μου κόλλαγε με το χρώμα ήταν γιατί όντως δεν υπήρχε ο ουρανός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!ΠΟΛΥ ΖΩΝΤΑΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mελινάκι μου,υπέροχο το έργο σου!Η κίνηση,τα χρώματα, χαιδεύουν τα μάτια και την ψυχή!
    Σε γλυκοκαλημερίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μελίνα, απλά υπέροχο!
    κατάδικο σου το στιλ,
    πανδαισία χρωμάτων, πάντα στα ατού σου,
    αλλά εδώ,
    μας τρέλανες με αυτό το τρελό χρώμα...
    ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στρατή,
    ο χειμώνας μου κάνει αντίπραξη… Αυτή τη στιγμή εδώ, στη Santa Venerdi, ο ουρανός έχει κατέβει απειλητικός ως τις ταράτσες των πενταόροφων τεράτων, αλλά δεν θα κρατήσουν για πολύ οι δόξες του… Τα αρώματα και τα χρώματα της άνοιξης έχουν αρχίσει ήδη να προκαλούν (και να προσκαλούν) τις αισθήσεις μας!
    Φιλιά και ευχαριστώ πολλά Στρατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανή μου,
    σ’ ευχαριστώ πολύ! Παίρνω πολύ τα πάνω μου με τα λόγια σου!!
    Φιλάκια χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dark13Sun,
    καλώς ήρθες! Και σ’ ευχαριστώ για το εμψυχωτικό σου σχόλιο!
    Τα ιστολόγιά σου είναι πολύ ενδιαφέροντα. Τέχνη, λόγος και χιούμορ. Θα σε επισκεφτώ με περισσότερη ηρεμία όταν ξεμπλοκάρω από την εντατικοποίηση αυτών των ημερών.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαριέλα,
    πολύ χαίρομαι μ’ αυτά που μου γράφεις! Θα ήθελα να συνεχίσω με έργα στο ίδιο στυλ. Να δούμε πώς θα μου βγει…
    Φιλιά και καλές ζωγραφικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Margo,
    ήθελα να δώσω μιά τέτοια αίσθηση και γι αυτό μου δίνουν μεγάλη ικανοποίηση τα λόγια σου! Είσαι πολύ καλός δέκτης!!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. debgoud,
    σπάνια χρησιμοποιώ τόσες δυνατές χρωματικές συνθέσεις, αλλά εδώ είπα να δράσω πιο τολμηρά...
    Τα κοσμήματά σου έχουν προσωπικότητα – μου άρεσαν πολύ! Θα σου ξανάρθω.
    Καλώς ήλθες στο nameliarte και σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έφη,
    καθώς ζωγράφιζα, όλο και πιο πολύ έμπαινα στο χορό των χρωμάτων. Σχεδόν με πήγαιναν παρά τα πήγαινα… Τελικά φαίνεται πώς καλά έκανα και τους αφέθηκα…
    Φιλιά Έφη μου και σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Metris,
    το θεωρώ πολύ σημαντικό αυτό που λες. Όταν καταφέρνω να γεννάει συναίσθημα ένα έργο μοτ, τότε θεωρώ ότι πράγματι δημιούργησα και όχι απλώς συνέθεσα φόρμες και χρώματα.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κατερίνα,
    χαίρομαι που επισημαίνεις τη κίνηση. Προσπάθησα να κάνω να φαίνονται τα λουλούδια σαν να ρέουν. Αν το πέτυχα, είμαι ευτυχής!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστόφορε,
    με συγκινείς με τα λόγια σου…
    Αυτό που επιδιώκω κάθε φορά με τα έργα μου είναι να αγγίζουν αυτόν που τα βλέπει, να μπορούν να περνούν κατά κάποιο τρόπο μέσα του… Τα λεγόμενά σου, μου δείχνουν πως κάτι κατάφερα…
    Ένα ευχαριστώ μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Mania,
    σ’ ευχαριστώ πολύ ! Φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Στέλιο,
    καλώς ξανάρθες! Είναι μία περίοδος που θέλω να ξεφύγω λίγο από τη ρεαλιστική ζωγραφική. Αυτό το έργο ήταν μια τέτοια απόπειρα. Ελπίζω να τη συνεχίσω καλά…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χριστίνα,
    το όνειρο μήπως δεν αποζητάμε; Η πραγματικότητα…μας υποχρέωσε…
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μάρκο,
    σε περίμενα… Το ήξερα ότι θα σου αρέσει τελειωμένο! Είναι στο στυλ σου αυτοί οι χρωματισμοί. Θα σου αρέσει και από κοντά.
    Ευχαριστώ! Τα λέμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιώτα,
    καλωσόρισες! Και σ’ ευχαριστώ!
    Οι αγιογραφίες σου μου άρεσαν πολύ! Αλλά και τα κοσμήματά σου είναι πολύ φίνα. Θα έρθω ξανά στο χώρο σου μόλις απελευθερωθώ λίγο από το τρέξιμο των ημερών.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όλγα μου,
    χαίρομαι πολύ που σε βρήκα εδώ! Θέλω να έρθω κι εγώ στη γειτονιά σου και θα το κάνω σύντομα γιατί έχω αργήσει…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, που κι αυτά χαϊδεύουν τη ψυχή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φόρα μου,
    εγώ ευχαριστώ! Και πολύ μάλιστα! Είναι τεράστια η εμψύχωση που παίρνω και – όπως ξέρεις – είναι από τα πιο σημαντικά «εργαλεία» του καλλιτέχνη η αίσθηση αποδοχής της δουλειάς του από τους φίλους του!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα κι από εμένα, μετά από πολύ καιρό. Μου έλειψαν τα βελούδινα χρώματά σου. Μα τώρα που τα είδα όλα μαζεμένα, αποζημιώθηκα. Είναι όλα υπέροχα κι ονειρικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑνθίΖΕΙΣ Μελίνα μου...

    και ότι χρωμα και σχήμα περιβάλλει την Έμπνευσή σου
    μετουσιώνεται σε ...Μυσταγωγία των Ροδων μιας Κόκκινης Καρδιάς...


    Φιλάκι...

    {Κάκια Παυλίδου}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφο!
    Τέλειος συνδυασμός με το συγκεκριμένο τραγούδι!
    Σαν να ευωδιάζουν τα ρόδα, δεν ξέρω αυτή την αίσθηση μου δίνει.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μυσταγωγικό παραμυθένιο όμορφο και ζεστό!
    έχεις τον αμέριστο θαυμασμό μου μελένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ ονειρικό !!
    Μ αρέσουν τα τόσα χρώματα που ξεπροβάλλουν και μπερδεύονται γλυκά με τα τριανταφυλλάκια !!
    Πολύ γλυκό αποτέλεσμα με αρμονική χρήση των λαδοπαστέλ !!
    Καλή σου μέρα , τους χαιρετισμούς μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΙΖΑ,
    είναι πολύ ωραίο που ξαναείσαι εδώ! Καλώς ήλθες και πάλι!
    Και τα λόγια σου βελούδινα είναι, έτσι τουλάχιστον μου ηχούν.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κάκια,
    μου είχε λείψει η παρουσία σου και χαίρομαι που σε βρήκα εδώ!
    Έστω και με άλλο «διαβατήριο», η ακτινοβολία της reflection έχει πάντα το δικό της στίγμα και την αναγνωρισιμότητα.
    Έχω χαθεί κι εγώ τελευταία από τις ιστοπαρέες, αλλά ελπίζω να περάσει αυτή η φορτωμένη περίοδος και να επανέλθω με νέες δυνάμεις.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ με φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μυστήριο κορίτσι,
    αυτό ακριβώς θέλω κι εγώ να πετύχω μ’ αυτό το έργο, τη μεταφορά μιας τέτοιας αίσθησης. Σ’ ευχαριστώ πολύ για την απόκριση!

    Καλημέρα και σε σένα (έστω και 2 μέρες μετά το δικό σου καλημέρισμα) και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βίκυ μου,
    μια τόσο ζεστή έκφραση θαυμασμού μπορεί πραγματικά να κάνει το χέρι του καλλιτέχνη ακόμη πιο δημιουργικό.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ-πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αθηνά,
    σε χαιρετώ κι εγώ και σ’ ευχαριστώ πολύ για την τόσο όμορφη περιγραφή σου!
    Εύχομαι ένα δημιουργικό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Maya,
    Oh yes!!!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ φιλαράκι!
    Καλό Σ/Κ και φιλιά στη γατοπαρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!επίσης!!πολλά γατοφιλάκια απο την τρελογατοπαρέα!!χιχιχιχι!!happy weekend!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. άφωνος!... ταιριαστός ο 'προσκυνητής'... έτσι αισθάνομαι αυτή τη στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Νημερτή,
    Όταν συνδύασα τον προσκυνητή με το έργο είχα κάτι σαν προσκύνημα στη χάρη των ρόδων στο μυαλό μου, αλλά η διάσταση που έδωσες εσύ με κολακεύει πολύ! Πάντα η ανάγνωσή σου είναι ιδιαίτερη και πολύ τιμητική για τον δημιουργό!
    Σ' ευχαριστώ πολύ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ... και ένα, πενήντα (τα σχόλια). Καθυστερημένος, ξεκαθυστερημένος, το είπαν, δεν το είπαν, θα το ξαναπώ κι εγώ. Τα χρώματά σου, Μελίνα μου, τι χρώματα είναι αυτά; (όπως λένε σε ένα κορίτσι «τι μάτια είναι αυτά;») Μεθυστικά, μαγευτικά, βαθύτατα υπαρξιακά και ερωτικά. Ουφ, ας πάω να δω το δελτίο ειδήσεων τώρα για να πέσω από τον ουρανό στα τάρταρα. Δεν αντέχεται τόση ομορφιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή