Waves

Waves

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

ραντεβού στο κεφαλόσκαλο (ακρυλικά 38x45)

υπαίθρια νυχτερινή ζωγραφική κάπου στο Γκάζι, το 2005
(ανάρτηση αφιερωμένη στη Μαριέλα, που της αρέσουν τα νυχτερινά)

Στην κορυφή του λόφου κάθεται το κορίτσι ανέμελο
παρακολουθεί τους ανθρώπους κάτω
να βάζουν τους συναγερμούς στα αυτοκίνητά τους
τους συμπονάει βέβαια
όμως αυτή έχει εκεί πάνω ραντεβού με το μεγάλο έρωτα
το μεγάλο έρωτα
κι αυτός δεν σχετίζεται με συναγερμούς, με εξευτελισμούς
όσες στιγμές κρατήσει θα κυλά αμέριμνος
από το ροδί της ανατολής ως το μελί της δύσης

Λόγια, Μουσική, Ερμηνεία: Λένα Πλάτωνος

34 σχόλια:

  1. Ακόμη ένα πολύ όμορφο νυκτερινό τοπίο της Αθήνας με έντονο ρομαντισμό και υπέροχα χρώματα !!!
    Μπράβο Μελίνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oh!!! Yes!!!!
    ευχαριστώ Μελινάκι για την αφιέρωση... και ναι, μου αρέσει η ατμόσφαιρα του έργου σου πολύ!!
    σε φιλώ

    υγ. σε λίγο θα βλέπουμε την Αθήνα όμορφη μόνο σε έργα ζωγραφικής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν είμαι πρωτότυπος... δεν θα σχολιάσω, δεν θα εμβαθύνω... αρνούμαι να είμαι 'πρωτότυπος' όταν αγαπώ κάτι... και τις δημιουργίες σου τις αγαπώ Μελίνα... να'σαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΡΓΟ!!!!!!!!
    ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΑΓΕΥΟΥΝ!!!!!!!!!
    ΜΕΛΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα συμφωνήσω με το σχόλιο της Μαριέλας, δυστυχώς έτσι όπως πάμε..

    σε νυχτερινό ύφος κι αυτό το τραγούδι που θα ήθελα να σου χαρίσω

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόνο για να σκαρφαλώσει ο Έρωτας ως το Παραθύρι της Ζωής μου θα ζωγραφιζα Σκάλες στο Τοπίο των Ονείρων μου....

    Κάθισα σχεδόν αποσταμενη από το λαχανιασμα πανω στα χρωματα...

    και μόλις λίγο συνήλθα, τότε καταλαβα πως Εκείνος ήταν ήδη εκει,
    και με κοιτούσε πως σκαρφάλωνα Εγω σ'Αυτον για να τον Φτασω....

    φτερωτος παντα...

    κι εγώ μόνο με σκάλες μπορώ να αγγίξω τις Αιωρήσεις του,
    μεχρι να δεχτώ θυμα να γίνω του ... Βέλους του...



    -Δεχομαι!!!!



    Φιλακι.... γλυκό.... σαν το Μέλι από τη Μελί-να.....

    ;-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μελίνα μου , πανέμορφο ποίημα, με την υπέροχη απαγγελία του!!Πολύ όμορφος συνδιασμός!!!και η ζωγραφική σου πολύ όμορφη όπως πάντα!!!Καλή Σαρακοστή γλυκιά μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα νυχτερινά σου είναι υπαίθρια ζωγραφική όλα; Είναι υπέροχο όπως όλα τα νυχτερινά σου.
    Το ραντεβού στον τίτλο μας προκαλεί να φτιάξουμε τις δικές μας ιστορίες. Ο τόπος ιδανικός, η ώρα ακριβώς αυτή, τα χρώματα συνεργοί του μεγάλου έρωτα! Όμορφα μας παρέσυρες και πάλι:-)

    Φιλιά πολλά Μελινάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστούμε για την όμορφη νυχτερινή βόλτα που μας προσέφερες. από τη μια η μουσική από την άλλη τα πανέμορφα χρώματα του δειλινού. Τέλειο ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφο το έργο σου!
    Μου αρέσει και η μουσική επιλογή σου, ταιριάζει...
    Καλημέρα καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου γεννάει ο πίνακας τόσο όμορφες εικόνες από τα παλιά.
    Εμένα εκείνη με περιμένει εκεί ακουμπισμένη στη κολόνα του φωτιστικού της πλατειούλας και κοιτάζει κάθε τόσο γύρω να δει αν έρχομαι. Μόλις με βλέπει τρέχει γελώντας προς τα σκαλοπάτια απέναντι. Που θα με πάει άραγε;
    Έκανες την φαντασία μου να δουλέψει Μελίνα μου. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στέλιο,
    Όταν το ζωγράφιζα ήταν μια πολύ όμορφη βραδιά του Ιουνίου, που ευνοούσε τέτοιου είδους συναισθήματα και δημιουργίες.

    Σ’ ευχαριστώ πολύ - και καλές μας εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριέλα,
    μου θύμησες αυτό το έργο με το σχόλιό σου στη προηγούμενη ανάρτηση. Το είχα ξεχασμένο (και μάλιστα κορνιζαρισμένο) μέσα σε μία τσάντα για αρχιτεκτονικά σχέδια, μαζεύοντάς το όπως-όπως μετά από μία ομαδική έκθεση…
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

    Όσο για το υ.γ., μη νομίζεις, και τότε που έκανα αυτή τη ζωγραφιά, τα περισσότερα τα φανταζόμουν παρά τα έβλεπα…
    Φιλιά! Και σ’ ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νημερτή,
    κι εγώ στερεύω από λόγια όταν πρόκειται να αφήσω κάποιο ίχνος περάσματος στα ιστολόγια των φίλων. Κι έτσι πολύ συχνά περνάω χωρίς ορατά ίχνη…
    Γι αυτό σε καταλαβαίνω!
    Με συγκινούν όμως πάντα αυτά τα που λες, όπως και να τα λες! Σ’ ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έφη,
    το παιχνίδι με τα χρώματα είναι που με μαγεύει κι εμένα στη ζωγραφική. Και να σκεφτείς ότι για πολλά χρόνια το είχα ρίξει στο ασπρόμαυρο: κάρβουνο ή μολύβι…

    Καλή Σαρακοστή και σε σένα Έφη μου! Σ’ ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λένα μου,
    η Αθήνα μάς βρίζει αισθητικά εδώ και χρόνια. Με εξαίρεση μερικές μικρές γωνιές.
    Η αφιέρωσή σου, αυτή που πρέπει, όταν πρέπει, εκεί που πρέπει… Όπως πάντα!
    Χίλια ευχαριστώ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάκια,
    και ποιος είναι αυτός που θα πει ότι δεν δέχεται;
    Και ποιος είναι κι αυτός που θα το πίστευε…
    Όλοι στη ζάλη των αιωρήσεων του έρωτα μετέχουμε, με μικρά ίσως διαλείμματα για κατ’ επίφαση ανάκτηση ισορροπίας…

    Το σχόλιό σου απόλυτα ταιριαστό με την ανάρτηση!
    Και η αίσθηση που αφήνει, πιο γλυκιά κι απ’ το μέλι σου…

    Ένα Ευχαριστώ και Φιλί, μεγάαααλα και τα δυό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φανή μου,
    αυτό το τοπίο όσο το κοιτάζω (ζωγραφισμένο κυρίως) τόσο πιο πολύ μου φέρνει στο νου «ραντεβουδάκι» την ώρα που ανάβουν οι λάμπες… Εξ’ ου και ο συνδυασμός με τη Λένα Πλάτωνος.

    Σ’ ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!
    Και καλή μας Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Margo,
    νομίζω πως ναι, όλα τα νυχτερινά μου είναι υπαίθρια.
    Είμαι όμως βέβαιη πως όλα τα υπαίθριά μου, είναι νυχτερινά. Μία φορά μόνο τόλμησα να βγω με το φως της μέρας για υπαίθρια ζωγραφική και η αγωνία μου να βρω σκιά κυριάρχησε τόσο που όταν τη βρήκα, είχα χάσει εντελώς την έμπνευση… Βλέπεις, κι η θέα που είχα μπροστά μου δεν βοηθούσε και τόσο. Ακόμη το έχω ατελείωτο αυτό το τελάρο (πάνω από 6 χρόνια…)

    Ναι-ναι, αυτό όλο θυμίζει ραντεβού… Το έγραψα και πιο πάνω στη Φανή!
    Είμαι ευτυχής που σε παρέσυρα!

    Φιλιά πολλά Μαράκι και σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΙΖΑ,
    κατά κάποιο περίεργο τρόπο κι εμένα με ταξιδεύει αυτή η εικόνα… Ίσως κατάφερα να μεταδώσω στην ανάρτηση αυτό το συναίσθημα κι αυτό με χαροποιεί πολύ! Κι ακόμη περισσότερο, ότι το ευχαριστήθηκες κι εσύ αυτό το φανταστικό το ταξίδι!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μυστήριο κορίτσι,
    ξέρεις, κάπου το περίμενα ότι θα σου άρεσε η μουσική επιλογή… Είμαι χαρούμενη που το πέτυχα! Φαίνεται πως οι βόλτες μου στη σελίδα σου μου έχουν δημιουργήσει κάποια σωστά αντανακλαστικά!
    Καλό σου βράδυ φίλη μου! Και σ’ ευχαριστώ και εύχομαι καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χριστόφορε,
    χαίρομαι που μοιράστηκα και μαζί σου αυτή την αίσθηση: αυτός ο τόπος, αυτή την εποχή, αυτή την ώρα, δεν μπορεί παρά να φιλοξενεί κάποια ζευγαρωμένα χτυποκάρδια…
    Εμένα πάντως η εικόνα με πάει πολύ σε εφηβικά χρόνια… Βλέπεις, μεγαλώνοντας, τα ραντεβού μεταφέρθηκαν από τις γειτονιές στα μπαράκια και στις καφετέριες… Μπορεί αυτό να μας εξυπηρετούσε κατά κάποιο τρόπο, αλλά από αισθητική…μηδέν…
    Να είσαι καλά Χριστόφορε!
    Και σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πραγματικά σε συνεπαίρνει...

    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Dark13Sun,
    σημαντική επιδίωξη της ανάρτησης αυτό!

    Σ' ευχαριστώ!

    Καλό μήνα κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. φανταστικός πίνακας!!υπέροχα χρώματα!!καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. maya
    καλό μήνα να έχουμε! Και επιτέλους λίγο ηλιόλουστο!

    Να είσαι καλά κοπέλα μου!
    Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έτσι είναι ο Μεγάλος Έρωτας!

    Σιγά μην έχει ανάγκη από συναγερμούς (και λοιπούς εξευτελισμούς!!!)

    Υπέροχη η εικόνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κι εμένα, καλέ Μελίνα, μου αρέσουν τα νυχτερινά (ζουλιάρης). Και το κεφαλόσκαλο. Α, ναι, και ο έρωτας.

    Να συμφωνήσουμε ότι η στιγμή που πλησιάζει εκείνη (εσύ πες εκείνος), μέσα στο θαμπό φως, με τα ματάκια της, με τα χεράκια της, με το θρόισμα του φορέματός της, είναι μοναδική; Η αποθέωση της προσδοκίας. Αχ, νιότη και αχ, άνοιξη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σου το έχω ξαναπεί Μελίνα μου ότι τα καταφέρνεις θαυμάσια στην απόδοση των νυχτερινών, που είναι ένα πολύ δύσκολο θέμα. Καλημέρ/φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιώργο,
    ευτυχώς υπάρχει κι αυτός! Αλλιώς οι διάφοροι «ανέραστοι» θα μας είχαν πάρει εντελώς φαλάγγι…

    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Και καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τόλη,
    πώς θα μπορούσε να μη σου αρέσουν τα νυχτερινά
    και το κεφαλόσκαλο
    και ο έρωτας
    και – βεβαίως-βεβαίως – πώς θα μπορούσε να μην ήσουν «ζουλιάρης».!..
    Όλα αυτά πάνε πακέτο με τις προσλαμβάνουσες και τις ευαισθησίες που απαιτούνται για να ποιείς! Ακόμη και όταν σχολιάζεις! Υπέροχη η περιγραφή σου για τη «στιγμή»!

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το χαμόγελο που μου χάρισε το σχόλιό σου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ντίνο,
    να μου το λες και να μου το ξαναλές… Τη χρειάζομαι πολύ αυτή την εμψύχωση και ας είναι σε υπερβάλλουσα δόση! Τη καταναλώνω όση και να’ ναι,
    προκειμένου να αποχτήσω την απαιτούμενη αρχική ενέργεια για να στρωθώ να ζωγραφίσω…

    Σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά και ευχές για καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΜΕΛΙΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΓΟΣΤΟ ΦΩΣ!!!!!!!
    ΜΩΒ ΑΠΙΘΑΝΟ ΕΡΓΟ!!!!!!!!!!ΣΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ....ΤΟ ΘΥΜΟΜΟΥΝ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έφη, πράγματι! Έχεις δίκιο!
    Έρχομαι σε λίγο να δω ποιά είναι η διαδικασία...

    Τα λέμε,
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή