Waves

Waves

Τρίτη, 6 Μαρτίου 2012

στο ρυθμό του χορεύοντας (λαδοπαστέλ 50x70)


Quand je vous aimerai?    Πότε θα σ’ αγαπήσω;
Ma foi, je ne sais pas,    Τι να πω, δεν ξέρω,
Peut-être jamais,    Ίσως ποτέ,
peut-être demain.    ίσως αύριο.
Mais pas aujourd'hui, c'est certain.    Μα όχι σήμερα, είναι βέβαιο.


L'amour est un oiseau rebelle Ο έρωτας είναι ένα πουλί ατίθασο
Que nul ne peut apprivoiser Που κανείς δεν μπορεί να εξημερώσει
Et c'est bien en vain qu'on l'appelle Και μάταια τον καλείς
S'il lui convient de refuser. Αν είναι ν' αρνηθεί.
Rien n'y fait, menaces ou prières. Τίποτα δεν βοηθά, απειλές ή παρακάλια.
L'un parle bien, l'autre se tait; Ο ένας μιλά όμορφα, ο άλλος σωπαίνει˙
Et c'est l'autre que je préfère Και είναι ο άλλος που προτιμώ
Il n'a rien dit; mais il me plaît. Τίποτα δεν είπε˙ μα μ’ αρέσει.
L'amour ! L'amour ! L'amour ! L'amour Ο έρωτας! Ο έρωτας! Ο έρωτας! Ο έρωτας!

L'amour est enfant de Bohême Ο έρωτας είναι παιδί των τσιγγάνων
Il n'a jamais, jamais connu de loi Ποτέ, ποτέ δεν γνώρισε νόμο
Si tu ne m'aimes pas, je t'aime, Εάν εσύ δεν μ’ αγαπάς, εγώ σ’ αγαπώ,
Si je t'aime, prends garde à toi! Εάν σ’ αγαπώ, φυλάξου!
Si tu ne m’aimes pas, Εάν δεν μ’ αγαπάς,
Si tu ne m’aimes pas, je t’aime! Εάν δεν μ’ αγαπάς, εγώ σ’ αγαπώ!
Mais, si je t’aime, Αλλά, αν σ’ αγαπώ,
Si je t’aime, prends garde à toi! Εάν σ’ αγαπώ, φυλάξου!

L'oiseau que tu croyais surprendre το πουλί που νόμισες πως ξάφνιασες
Battit de l'aile et s'envola; χτύπησε τα φτερά του και πέταξε˙
L'amour est loin, tu peux l'attendre Ο έρωτας είναι μακριά, μπορείς να τον περιμένεις
Tu ne l'attends plus, il est là! Δεν τον περιμένεις πια, είναι εκεί!
Tout autour de toi, vite, vite, Παντού γύρω σου, γρήγορα, γρήγορα,
Il vient, s'en va, puis il revient! Έρχεται, φεύγει, μετά ξανάρχεται!
Tu crois le tenir, il t'évite Νομίζεις ότι τον κρατάς, σε αποφεύγει˙
Tu crois l'éviter, il te tient! Νομίζεις ότι τον αποφεύγεις, σε κρατά!
L'amour ! L'amour ! L'amour ! L'amour! Ο έρωτας! Ο έρωτας! Ο έρωτας! Ο έρωτας!

Georges Bizet (Carmen)

54 σχόλια:

  1. Μαγικά χρώματα και μαγικές ρήσεις..
    Η Μελίνα στα καλύτερά της!
    Φιλιά και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΕΛΙΝΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ! ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ! ΣΕ ΟΛΑ!!!!!!!!!!
    Α! ΑΥΤΗ Η ΑΡΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ.......
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑ ΠΑΛΙ ΟΛΑ ....ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΜΩΒ ΠΟΛΛΑ ...ΚΑΙ ΔΥΟ ΓΥΜΝΑ.
    ΚΑΛΑ!!!!!!!ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΩΒ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εικόνα και μουσική, γεμάτες πάθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι όμορφο πλανάτε στον αέρα τελευταία;-)

    Πόσο μου αρέσει αυτή σου η πλευρά Μελίνα μου.. αισιόδοξη, ρομαντική, δυναμική, με ερωτισμό στο κόκκινο!

    Φιλάκια πολλά και όνειρα γλυκά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτική ανάρτηση! Από αυτές που κυνηγάω!!!

    Να σου την κλέψω;

    (Μία διευκρίνηση μόνο: η μετάφραση είναι δική σου;)

    Φιλιά τσιγγάνικα Μελίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε μου Στρατή,
    όταν βρίσκεται σε ύπνωση ο απέραντος θυμός που με διακατέχει για τους Policy Makers, τότε μου βγαίνει ο καλός μου εαυτός.
    Το θέμα είναι ότι δεν πολυθέλω να αφήνω τον θυμό μου σε ύπνωση… Ξέρω ότι με καταλαβαίνεις…
    Φιλιά! Και σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφη καλή σου μέρα!
    Κι εμένα μου αρέσει αυτή η άρια! Επίσης, δεν ξέρω αν έχεις δει τη ταινία Κάρμεν του Σάουρα. Πρόκειται για τη κινηματογραφική μεταφορά της Κάρμεν του Μπιζέ. Εκπληκτική!!! Σε μουσική, σε χορό, σε ηθοποιία, σε συναίσθημα, σε εικόνες γενικά! Είναι ταινία της δεκαετίας 80 αν θυμάμαι καλά. Αν σου προκύψει ευκαιρία, στη συνιστώ ανεπιφύλακτα!
    Τα 2 γυμνά είχα σκεφτεί κι εγώ για τη συλλογή των μωβ που αναφέρεις στη σελίδα σου, αλλά και αυτό που πρότεινες έχει αρκετά μαβιά. Θα επιλέξω κάποιο απ’ όλα. Και είμαι τραγικά αναποφάσιστη στις επιλογές…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ Έφη μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστίνα,
    αφήνω ενίοτε το πάθος να μου βγαίνει μέσα από τη ζωγραφική, που είναι μια ανώδυνη εκδοχή έκφρασής του… με αντιλαμβάνεσαι…
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Margo μου το χρειαζόμαστε!
    Γιατί ο αέρας μας τείνει πλέον να κορεστεί από διάφορους επικίνδυνους ρύπους…

    Αχ… κι εμένα αυτή η πλευρά μου είναι που μ’ αρέσει, αλλά ως πιο ευαίσθητη, κατατροπώνεται συχνά από την άλλη μου πλευρά που είναι και πιο γκρινιάρα και πιο διεκδικητική…

    Σ’ ευχαριστώ πολύ Μαράκι! Φιλιά και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιώργο,
    όπως σου έχω ξαναπεί, για κλέφτες σαν κι εσένα αφήνω ξεκλείδωτη τη γκαλερί!
    Κλέψε την!!!
    Η μετάφραση είναι δική μου, περασμένη βέβαια μέσα από τα φίλτρα των ακραιφνώς φραγκοφόν που έχω γύρω μου…

    Ανταποδίδω το τσιγγάνικο φιλί και σ’ ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφος ο έρωτας!

    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφος πίνακας. Γεμάτος πάθος και κίνηση. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχος πίνακας, μοναδική κίνηση. Μ' αρέσει πολύ το τελείωμα του φορέματος.
    Όσο για την μουσική επένδυση, απλά μαγική.
    Νασαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διάλεξα το δώρο της ζωής μου:
    το χορό σου και το χρώμα που αναδύεις με την Αύρα σου καθώς ελίσσεσαι πανω στις ρήσεις που από λεκτικές αποΛηξεις σκέψης τις μετουσιώνεις σε χορογραφίες νοηματων ΖΩΗΣ....


    Καλημέρα υπεροχη Μελίνα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μελίνα μου, μαγικό και φλογερό συνάμα, όπως κι ο έρωτας

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έκρηξη ερωτισμού με πάθος φλόγερό.
    Ρυθμός που αγκαλιάζει την φαντασία και την παρασέρνει σε παθιασμένους στροβιλισμούς. Υπέροχα λόγια!
    Στις καλύτερες στιγμές σου Μελίνα.
    Υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dark13Sun, φυσικά!
    Από τις σταθερές ομορφιές της ζωής!
    Καλή σου μέρα και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΙΖΑ,
    σ’ ευχαριστώ! Είναι από τα αγαπημένα μου θέματα ο χορός.
    Καλό σου Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κατερίνα,
    κι εσύ να’ σαι καλά που με ενθαρρύνεις με τόσο όμορφα λόγια!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ,
    πολύ – πολύ μεγάλη μου τιμή η επιλογή αυτού του δώρου,
    κι ακόμη μεγαλύτερη, τα λόγια που σου ενέπνευσε
    για να μου τα αφήσεις εδώ, σαν δώρο δικό σου!
    Ευχαριστώ από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λένα,
    είναι τόσο δύσκολο να ζωγραφίσει κανείς όλες τις πτυχές του έρωτα…
    Εδώ φαίνονται ίσως κάποια σημεία, κάποιων πτυχών του.
    Αλλά ας είναι, έτσι μας κάνει να προσπαθούμε όλο και περισσότερο!
    Φιλιά Λένα μου και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χριστόφορε,
    ευτυχώς υπάρχουν κι αυτές! Οι καλές στιγμές εννοώ…
    Και είναι αγώνας να καταφέρουμε να τις διατηρήσουμε όσο γίνεται πιο αλώβητες!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και εύχομαι ένα ευχάριστο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημέρα μελινάκι!
    φλογερή παλέτα αυτή τη φορά αλλά κίνηση και συναίσθημα παραμένουν σε μήκος κύματος .... δικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς τη Φόρα!
    Είπαμε, είμαι υπερκινητική… αυτό είναι ένα μήκος κύματος που μου ταιριάζει.
    Αλλά κι εσύ, απ’ όσο έχω διαπιστώσει, στα έργα με κίνηση έχεις ιδιαίτερη έφεση!

    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Να περάσεις ωραίο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΕΛΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ.
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΟΙ ΑΝΤΡΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΟΠΕΡΑ...ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΒΑΛΕ ΤΟΝ JOUAN FLOREZ . ΣΤΗΝ ΓΡΑΝΑΔΑ.
    ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΞ'ΙΣΟΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΛΑΝΤΣΑ.
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΒ....
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πωπω!!!!!!!!!!!τι απίθανο έργο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το έργο σου τέλειο!!!
    Μου αρέσουν πολύ αυτά που κάνεις με κίνηση στο έχω ξαναπεί.
    Ξέρω ότι είναι και πιο δύσκολο να τα πετύχεις.
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωραία χρώματα,και γενικά μου αρέσουν τα έργα σου.Μπράβο,και καλη συνέχεια-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτικός χορός , υπέροχη μουσική και χρώματα , τι άλλο θέλουμε λοιπόν για ένα όμορφο κυριακάτικο πρωινό !!!
    Να είσαι καλά φίλη Μελίνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έφη,
    είναι πολύ ωραίες και οι αντρικές φωνές. Και υπάρχουν πραγματικά σπουδαία ονόματα!
    Όταν επιστρέψω (αυτές τις μέρες είμαι εκτός) θα κοιτάξω να κάνω κάτι και με τα μωβ.
    Φιλιά και καλή Κυριακή, και συνέχειά της με μιά όμορφη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Maya ,
    ευχαριστώ πολύ! Καλή Κυριακή και – μη ξεχνιόμαστε – φιλάκια σε όλη τη γατοπαρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μυστήριο κορίτσι,
    μου αρέσουν κι εμένα όλα τα θέματα που έχουν κίνηση. Με εκφράζουν πολύ περισσότερο από τα στατικά.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Φιλιά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρυσούλα, καλώς ήλθες!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχολιό σου! Θα επισκεφτώ τη σελίδα σου όταν θα βρίσκομαι σε κανονικές συνθήκες διαδικτύωσης (βρίσκομαι εκτός και με ένα προβληματικό ασύρματο δίκτυο). Είμαι σίγουρη ότι θα υπάρχουν ωραία πράγματα εκεί!
    Καλό κυριακάτικο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στέλιο,
    κι εγώ τι άλλο μπορώ να θέλω από το να συμβάλω, όσο μπορώ, στο γίνει καλύτερη η μέρα σας;
    Σ’ ευχαριστώ πολύ! Καλή συνέχεια και στις δικές σου εμπνεύσεις και δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχα χρώματα, υπέροχη ένταση, υπέροχο πάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάθος και μόνο πάθος αναβλύζει μέσα από αυτό το έργο σου Μελίνα. Φιλιά, παθιάρικα-Σαλονικιώτικα, για καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κόκκινο όπως κόκκινο. Και όπως Μελίνα. Όπως η πηγή της ζωής και η μοναδική αίσθηση της αιωνιότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μετά από ένα πέρασμα μέσα από το μουσικό σχολείο Γιαννιτσών, να 'μαι πάλι στα λημέρια σου να μυρίσω χρώμα και γραφή πανω στο ανθισμενο πεταλο του Ερωτα!....


    ΦΙΛΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Metris,
    ευτυχώς η τέχνη δίνει περιθώρια στο «υπέροχο»! Σε αντίθεση με τη καθημερινότητά μας…
    Καλή εβδομάδα και σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ντίνο,
    όπως έγραψα και παραπάνω, προσπαθώ να διοχετεύω το «πλεονάζον» πάθος στη ζωγραφική. Είναι καλό και για το παραγόμενο αποτέλεσμα, αλλά και για τις δικές μου ισορροπίες…
    Σ’ ευχαριστώ Ντίνο! Σαλονικιώτικα φιλιά κι από μένα, γιατί αν σου στείλω Αθηναϊκά… άστα… θα είναι πολύ «νερωμένο» το πάθος τους…
    Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τόλη,
    κόκκινο ανόθευτο! Όπως το υπέροχο γαρίφαλό σου: Σύμβολο πολυδιάστατο! Η φύση στις πιο εμπνευσμένες στιγμές της δημιουργικότητάς της!
    Καλή εβδομάδα Τόλη και ένα κόκκινο χαμόγελο! Σ’ ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κάκια,
    από όποια διαδρομή και να έρχεσαι, σε προδίδει πάντα το άρωμά σου, που φτάνει σχεδόν πριν από σένα! Μετά οι ήχοι και τα χρώματά σου μπαίνουν στη σκηνή για να συμπληρώσουν το πλάνο σου, με τη ξεχωριστή του ταυτότητα!
    Φιλί μεγάλο κι από μένα, για το καλωσόρισμα της εβδομάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μεθυστική και πάλι η σύνθεση... κινδυνεύει να γίνει το εξαίσιο μια κοινοτοπία... ας γίνει το λοιπόν... θα είναι μια κοινοτοπία κάλλους... και θα μεταμορφώσει τον κόσμο! τα σέβη μου εξαιρετική φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Νημερτή,
    είναι πάντα μια καλή ένεση τόνωσης και εμψύχωσης τα σχόλιά σου! Σ’ ευχαριστώ πολύ!! Ειδικά αυτή τη περίοδο, που διανύω μία απραξία στα καλλιτεχνικά, ανάμικτη με μια ενεργοβόρα διάχυση σε περιρρέοντα προβλήματα που αναφύονται συνεχώς, την έχω πραγματικά ανάγκη! Ελπίζω να καταφέρω να επανέλθω με κάποια ανάρτηση που θα γεννάει αντίστοιχα μ’ αυτά που περιγράφεις συναισθήματα στους φίλους της σελίδας…
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ , πολύ όμορφο έργο , γεμάτο ζωντάνια, κίνηση, πάθος !!
    Και η μουσική επένδυση και τα λόγια όλα ταιριαστά !!
    Δημιουργείς υπέροχα με λαδοπαστέλ ,
    να σαι καλά, σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. fotolabida,
    σ' ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση.
    Σου εύχομαι καλό σαββατοκύριακο και με το καλό η ερχόμενη εβδομάδα, αποχαιρετιστήρια του Μάρτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αθηνά
    καλώς ήλθες και σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Έρχομαι συχνά στο blog σου – έστω και σιωπηλά – και μου αρέσει πολύ η ζωντάνια, η φρεσκάδα και η φινέτσα του! Τα έργα σου ειν’ απ’ αυτά που ανοίγουν τη καρδιά!
    Να είσαι καλά και συγγνώμη για την αργοπορημένη απάντησή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μελίνα μου , υπέροχος πίνακας , γεμάτος πάθος!!!!μπράβο!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μελινάκι μου πέρασα να σου ευχηθώ καλό μήνα. Ελπίζω να έχω σύντομα νέα σου.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Φανή μου σ' ευχαριστώ! Πάντα μου αναπτερώνεις το ηθικό!
    Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Margo μου καλό μήνα (έχει άλλες 25 μέρες...) και σ' ευχαριστώ πολύ που με θυμάσαι! Έχω χαθεί γιατί περνάω μια ζορισμένη περίοδο αλλά ελπίζω ότι θα καταφέρω να επανακάμψω με πιο χαλαρή και δημιουργική διάθεση. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Όπου κι αν βρίσκεσαι, Μελίνα μου, να είσαι καλά. Και να εμφανιστείς ξανά σαν το ουράνιο τόξο.

    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τόλη μου σ' ευχαριστώ πολύ! Είσαι από τους πιο καλούς και αγαπημένους φίλους του nameliarte. Κι εγώ είμαι εδώ, με όσο χρώμα μπορώ να βάλω στις καθημερινές μας σελίδες...

    Τις πιο θερμές μου ευχές για
    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή