Waves

Waves

Τετάρτη, 30 Μαΐου 2012

θύελλα (κολλάζ)


Καβαλάρηδες στη θύελλα
Μέσα σ’ αυτό το σπίτι γεννηθήκαμε
Μέσα σ’ αυτό τον κόσμο μας πέταξαν
Σαν ένα σκύλο δίχως κόκαλο
Ένας ηθοποιός έξω μόνος
Καβαλάρηδες στη θύελλα


Υπάρχει ένας δολοφόνος στον δρόμο
Το μυαλό του στριφογυρίζει σαν ανήσυχος βάτραχος
Πάρε διακοπές διαρκείας
Άσε τα παιδιά σου να παίξουν
Αν δώσεις σ’ αυτό το τύπο ένα γύρο
Η γλυκειά ανάμνηση θα πεθάνει
Δολοφόνος στο δρόμο, ναι.

Κορίτσι πρέπει ν' αγαπάς τον άνθρωπό σου
Πάρε τον απ το χέρι
Κάνε τον να καταλάβει
Ο κόσμος από σένα εξαρτάται
Η ζωή μας ποτέ δεν θα τελειώσει
Πρέπει να αγαπάς τον άνθρωπό σου, ναι.

Riders on the storm (Doors)

32 σχόλια:

  1. Σίγουρα θύελλα έκφρασης , δημιουργίας και δυνατών συναισθημάτων από το φανταστικό κολάζ και την υπέροχη μουσική συνοδεία του έργου !!!
    Καλή συνέχεια Μελίνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ταιριαστό με την περίοδο που βιώνουμε, πολύ θυελλώδες μα και ελπιδοφόρο εκεί στο βάθος ... γιατί πρέπει να αντέχουμε, πρέπει να ελπίζουμε, το αν το μπορούμε, τι να πω! θέλει αντοχή και προσπάθεια σκληρή

    την αγάπη μου καλή μου φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕΛΙΝΑΚΙ ΜΟΥ,
    ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΟΥ...Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΤΩΝ DOORS.
    ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!ΤΑ ΤΑΙΡΙΑΞΕΣ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ!!!!!ΘΥΕΛΛΑ!!!!!!ΜΑΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντυπωσιακό!!!
    Εκφράζει απόλυτα την θύελλα που ζούμε γιατί δεν την περιμένουμε πια, είναι εδώ.
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω πώς ένιωσες όταν το είδες από μακριά τελειωμένο.
    Καλό ξημέρωμα Μελίνα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο το έργο σου-)))))))))))))))))
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ καλό!!
    Πραγματικά εκφράζει τη θύελλα σε όλο της το μεγαλείο!!
    Βλέποντας το σε πολύ μικρό στο blogroll μου τράβηξε κατευθείαν την προσοχή!!
    Πολύ όμορφα συνδυασμένα χρώματα!
    Βέβαια εγώ στο βάθος βλέπω και την.... έξοδο!!
    Η θάλασσα είναι πιο ήρεμη από το υπόλοιπο τοπίο και αυτό μου δίνει ελπίδα!
    σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο κολλάζ και το τραγούδι συγκινητικό δεν το είχα ξανακούσει!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κολάζ Ονείρων, Εφιαλτών, Φόβων και Τόλμης η Θύελλα της Ζωής κι ας πιαστούμε ο Ένας από τον Άλλο
    για να μην μας αφανίσει ο Τυφώνας του Χρόνου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη θύελλα ολοι ειμαστε μικροι κι αδύναμοι
    Σκονη και θρυψαλα στον ανεμο
    Ο φοβος μας ενωνει, (ας πιαστουμε χερι-χερι)

    Ευρηματική σύλληψη της ιδεας, με το κολλαζ

    Καλο απογευμα, Ναμελι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ’ ευχαριστώ Στέλιο!
    Έχει πράγματι κάτι το θυελλώδες αυτό το έργο, παρότι ο αρχικός σκοπός μου ήταν να φτιάξω μια ήρεμη παραλία. Τελικά ενήργησε η λανθάνουσα έμπνευση…
    Να είσαι καλά και καλές Σαββατοκυριακάτικες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λένα μου,
    φαίνεται πως η περίοδος που βιώνουμε έχει καθορίσει τα πάντα, συμπεριλαμβανόμενου και του τρόπου που εκφραζόμαστε καλλιτεχνικά. Αλλά προφανώς δεν πρέπει να την αφήσουμε να καθορίσει και το ηθικό μας. Αυτό πρέπει, έστω και με κόπο, να το κρατάμε ψηλά, για να μπορούμε και να αντιστεκόμαστε. Αλλιώς θα μας πάρουν εντελώς φαλάγγι…
    Φιλιά πολλά και καλό παραθαλάσσιο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έφη
    οι doors έχουν σημαδέψει μια ολόκληρη γενιά ροκάδων και βεβαίως ο Jim Morison παραμένει αναλλοίωτο σύμβολο στο είδος του. Κι εγώ τους έχω ακούσει πολύ, επί σειρά ετών και συνεχίζω με κάθε ευκαιρία.
    Η θύελλα μας πήρε και μας σήκωσε, δίχως αμφιβολία – το τοπίο είναι πλέον εντελώς μη αναγνωρίσιμο. Τη γαλήνη μόνο που δεν βλέπω να έρχεται. Μάλλον για ακολουθία θυελλωδών ανέμων το πάει ο καιρός, γι αυτό καλά θα κάνουμε να οργανώνουμε τις αντιστάσεις μας..
    Σ’ ευχαριστώ πολύ Έφη μου και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Margo μου,
    είπα να ξεφύγω λίγο από τα παστέλ και τα λάδια που λερώνουν τα πάντα
    και πέρασα στα κολλάζ που…κολλάνε τα πάντα. Τι να κάνουμε; Η τέχνη θέλει θυσίες…
    Όταν το είδα τελειωμένο, ναι μου άρεσε μπορώ να πω και ας μη το πήγαινα εξ αρχής για τόσο…θυελλώδες. Αυτονομήθηκε λίγο στη πορεία το έργο, μάλλον λόγω εσωτερικών μου αναταράξεων.
    Φιλάκια πολλά και σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρυσούλα σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Έχει βέβαια τα αδύνατά του σημεία, αλλά…κάπου χάνονται κι αυτά μέσα στη θύελλα. Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαριέλα,
    με χαροποιεί ιδιαίτερα το σχόλιο σου. Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προϋπηρεσία στα κολλάζ (ίσως είναι το δεύτερο ή το τρίτο που έχω φτιάξει) και τώρα μου μπαίνουν ιδέες να συνεχίσω λίγο αυτή τη τεχνική. Πάλι θα εγκαταλείψω βέβαια τα λάδια, που σκεφτόμουν να ξαναρχίσω μετά από μία μακρά περίοδο παστέλ… Θα δω πώς θα μου βγει…
    Σ’ ευχαριστώ πολύ – και, ναι, είναι ευδιάκριτη η έξοδος στον ορίζοντα. Κοιτάζουμε προς τα κει λοιπόν και συνεχίζουμε να ελπίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δέσποινα, καλώς ήλθες
    και σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!
    Έκανα μια «σιωπηλή» βόλτα στη σελίδα σου και οι κατασκευές σου είναι πραγματικά πολύ φίνες - μου άρεσαν! Θα ξαναπεράσω να τις απολαύσω με περισσότερη ηρεμία.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάκια,
    υπάρχουν όλα αυτά τα συναισθήματα μέσα μας και γι αυτό βγαίνουν και στα δημιουργήματά μας. Όπως βγαίνει και η ανάγκη προσέγγισης και συνύπαρξης, ενισχυμένη λόγω των συνθηκών – και αυτό είναι πράγματι κάτι που δεν πρέπει να το αφήσουμε να σκορπιστεί από τη θύελλα.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Velvet,
    είναι αλήθεια ότι ο καθένας μόνος του μπορεί να σκορπίσει σαν σκόνη στον άνεμο. Όλοι πιασμένοι μαζί έχουν πολύ πιο αποτελεσματικές άμυνες και αντιστάσεις. Και κάποια στιγμή ίσως μπορούν να ασκήσουν και δυνάμεις αντίρροπες αυτών που φέρνουν τις καταστροφές.
    Χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσε η ανάρτηση.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ήταν η αγαπημένη τεχνική το κολάζ στο ξεκίνημά μου, πριν σαράντα περίπου χρόνια (μετά με κέρδισε η τέμπερα), γιαυτό άνετα μπορώ να σου πω ότι το έργο σου μου άρεσε πολύ. Και επειδή οι πρώτες αγάπες δεν ξεχνιούνται, σύντομα θα δεις στο blog μου ανάρτηση
    μιας ζωγραφιάς μικτής τεχνικής τέμπερας+κολάζ. Όμως το κολάζ δεν θα είναι όπως το έκαμνα παλιά, σαν το δικό σου, αλλά κάτι διαφορετικό. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο ουρανός υπέροχος!!! κι ας είναι θυελλώδης!!!πολύ εκφραστικό όπως και οι Doors!! Θα περιμένω και άλλα κολλάζ, σου πάει η τεχνική!!!
    Ο βρεγμένος τι έχει να φοβηθεί από μία θύελλα;:):)
    Είσαι υπέροχη!!! φιλί καρδιάς:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ντίνο,
    κι εγώ έχω φτιάξει αρκετά κολλάζ στο παρελθόν, αλλά δεν διασώζονται. Πάντως είναι ο καλλίτερος τρόπος για να αξιοποιήσει κάποιος όλα αυτά τα άχρηστα περιοδικά που κυκλοφορούν – είναι ένα είδος «αειφόρου κατανάλωσης» αυτή η τεχνική...
    Πέρασα από το blog σου (θα ξαναπεράσω για να σου γράψω και επί τόπου) και διαπίστωσα ότι η αξιοποίηση που κάνεις εσύ στα περιεχόμενα των περιοδικών είναι ακόμη πιο αποτελεσματική! Πολύ ωραίο το κολλάζ σου!! Τα λέμε σε λίγο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βασιλική,
    μου αρέσει πράγματι αυτό το παιχνίδι, γιατί κάπως έτσι το βλέπω το κολλάζ. Το διασκεδάζω, αν και εκνευρίζομαι συχνά στη διαδικασία, γιατί τα κομματάκια κολλάνε περισσότερο στα δάχτυλά μου παρά στο σχέδιο, τα δε δάχτυλά μου κολλάνε μετά παντού – και πάει λέγοντας.
    Θα φτιάξω κι άλλα, ίσως όχι άμεσα (έχω κάτι ημιτελή λάδια που με περιμένουν) αλλά ούτε πολύ αργότερα.
    Φιλιά πολλά και σ’ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχο κολάζ!!!!!!!!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς ήλθες Rena!
    Και σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. φιλί διάπυρο στου κολλάζ
    τις διαδοχικές επιστρώσεις
    Μαγευτικό Μελίνα
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ελένη μου,
    χαίρομαι πάρα πολύ που σε ξαναβλέπω στη σελίδα μου! Με τον πολύ ιδιαίτερο πάντα λόγο σου. Μου είχε λείψει!
    Φιλί καλωσορίσματος κι από μένα μαζί με ένα θερμό ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλησπέρα


    ο τελευταίος στίχος με το ΠΡΕΠΕΙ θέλει σκέψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. akrat καλησπέρα!
    πιθανόν να θέλει. απόδοση στα Ελληνικά του "Gotta love your man" επιχείρησα, ίσως βέβαια να γινόταν και καλύτερα.
    Τώρα αν επί της ουσίας αποδέχεται κανείς αυτό το "πρέπει", εξαρτάται από πολλά, προσωπικά και μη...
    Καλή βδομάδα akrat και σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. επιτέλους καταφέρνω να σχολιάσω αυτό το υπέροχο κολάζ!
    καθόλου χρόνος για σερφάρισμα μελίνα μου...
    είναι πολύ καλό, έχει ατμόσφαιρα και βάθος ... από τα καλύτερα που έχω δει, μπράβο σου,
    πρέπει να αγαπάς, ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μου άρεσε πολύ το κολλάζ σου
    και η σχετική αναφορά στους doors...
    Ενδιαφέρουσα μετάφραση. Δική σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φόρα,
    χαίρομαι πολύ που σε βλέπω! Συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση, αλλά τον τελευταίο καιρό βρίσκω ελάχιστο χρόνο για να μπω στο blog. Όσο για σερφάρισμα, άστα... Έχω μείνει πολύ πίσω ως προς τη συμμετοχή μου στις μπλογκοπαρέες.
    Σ' ευχαριστώ πολύ - πολύ!
    Και συμφωνώ - ναι πρέπει ν' αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σ' ευχαριστώ Χρήστο!
    Αυτό το κολλάζ ήταν όντως από τα επιτυχημένα. Τελικά μέχρι τη τελευταία στιγμή δεν ξέρεις τι θα σου βγει στο κολλάζ, μπορεί να έχεις ξοδέψει ώρες κόβοντας και κολλώντας και τελικά να δεις ένα αποτέλεσμα που δεν λέει τίποτα. Μου έχει συμβεί αρκετές φορές γι αυτό και κάποια στιγμή τη παράτησα αυτή τη τεχνική.
    Η μετάφραση είναι δική μου, αν και, για να πω την αλήθεια, το προτιμώ με τον αγγλικό στίχο το τραγούδι. Πάντα κάτι χάνεται στις μεταφράσεις (ειδικά αν είναι πιστές) και αυτό πρέπει να έχει να κάνει με το αίσθημα της κάθε γλώσσας.
    Να είσαι καλά - και εβίβες, φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή