Waves

Waves

Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

εκ των ενόντων (κάρβουνα)


22 σχόλια:

  1. Μελινάκι μου, είναι πανέμορφο!!!
    Το μπουκάλι το έχεις πετύχει πάρα πολύ!!!!
    Αγαπώ την Βίκυ και τον Ξαρχάκο!
    Ευχαριστούμε και για τα δύο!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μελίνα μου, μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου όπως γνωρίζεις

    υπέροχο το έργο σου, το κάρβουνο έχει πολύ δυνατά αποτελέσματα

    πολλά φιλιά και θα τα πούμε και τηλεφωνικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένο υλικό το κάρβουνο, πολύ πλαστικό το αποτέλεσμα σου!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά το κάρβουνο είναι από τα καλύτερα υλικά μελέτης και εξάσκησης στο σχέδιο , μπράβο Μελίνα πολύ καλό το αποτέλεσμα !!!
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μελίνα, δεν ξέρω αν στο παρελθόν έχω δει δουλειά σου με κάρβουνο εδώ μέσα. Ίσως ναι και να μην το θυμάμαι.
    Εδώ με γοήτευσες και ξέρεις γιατί; Διότι η εικόνα μου θύμισε κάτι από μαυρόασπρη ταινία, τις οποίες λατρεύω. Με συνεπαίρνει αυτή η ατμόσφαιρα που έχουν.
    Με τρία υπέροχα φτιαγμένα αντικείμενα και ένα θαυμάσιο φόντο δημιούργησες μια σκηνή να την χαζεύεις!
    Καλό σου βράδυ κοριτσάκι με τα πινέλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και το μέσο είναι πολύ διαφορετικό από ότι μας έχεις συνηθίσει, το έργο σου έχει και πάλι την σφραγίδα σου. Η γραφή σου είναι πολύ χαρακτηριστική!

    Καλή σου νύχτα Μελίνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι, το κάρβουνο έχει δυνατά αποτελέσματα αλλά, για να φτάσεις σε ένα καλό αποτέλεσμα, όπως εσύ Μελίνα, πρέπει να είσαι τεχνίτης για να ξεπεράσεις πολλές δυσκολίες. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Έφη μου κι ας έχει ήδη 8!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τη σταθερή εμψύχωση και συγγνώμη για την αργοπορημένη μου απάντηση - πολύ δύσκολη η εβδομάδα που πέρασε.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Silena,
    το κάρβουνο ήταν για πολλά χρόνια το αγαπημένο μου υλικό. Μεγαλώνοντας όμως - και βλέποντας τη ζωή πιο ασπρόμαυρη - άρχισα να προσθέτω χρώμα σιγά-σιγά για αντιπερισπασμό...
    Φιλιά πολλά και καλές ετοιμασίες Λένα μου - θα τα πούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαριέλα,
    αυτό είναι ένα έργο που ξετρύπωσα ανάμεσα στα "παραπεταμένα". Τελικά τα βλέπει κανείς πολύ διαφορετικά τα ίδια πράγματα μετά από καιρό. Τότε που το έφτιαξα, θυμάμαι ότι δεν με είχε ενθουσιάσει.
    Φιλιά πολλά και καλές καλοκαιρινές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Στέλιο!
    Είναι πράγματι το καλύτερο υλικό για την άσκηση σε φωτισμούς και σκιάσεις. Είναι αρκετά δύσκολο να αποδώσεις διάφορους τόνους φωτός σε άσπρο-μαύρο και το κάρβουνο (αλλά και τα μολύβια) προσφέρονται για πολύ καλή εξάσκηση.
    Σ' ευχαριστώ και καλά ζωγραφίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριτόφορε,
    χαίρομαι που σου άρεσε τόσο! Σ' ευχαριστώ! Δουλειές μου με κάρβουνο υπάρχουν επίσης στην ανάρτηση "στα λιμάνια", λίγους μήνες πριν. Είχα πολλά τέτοια έργα, αλλά ποιός ξέρει που να βρίσκονται. Ίσως σε κάνένα ντουλάπι υπογείου του πατρικού μου. Επειδή τα περισσότερα κάρβουνά μου ήταν της περιόδου που μαθήτευα στη ζωγραφική, δεν τα είχα και σε μεγάλη υπόληψη. Ήταν βλέπεις το "υποχρεωτικό" του θέματος κάθε φορά - κατά κανόνα νεκρή φύση που δεν συμπαθώ - και έτσι δεν είχα και σε πολλή εκτίμηση τα έργα μου...
    Καλή εβδομάδα και καλές συγγραφές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Margo καλημέρα!
    Μου αρέσει αυτό που λές - είνα βλέπεις ζητούμενο η προσωπική ταυτότητα για κάποιον που δημιουργεί. Εγώ βέβαια θεωρώ ακόμη αρκετά συγκεγχυμένη τη "ταυτότητά" μου, αλλά, αν κρίνω από τα λεγόμενά σου, ίσως βρίσκομαι σε καλό δρόμο..
    Μαράκι σ' ευχαριστώ! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ντίνο,
    μου δίνεις μεγάλο κουράγιο με τα λόγια σου! Δηλαδή να συμπεράνω ότι το επίπεδο του έργου μου μαρτυράει χέρι τεχνίτη; Κάτι τέτοια, όταν μου τα λες, αναζωογονείται η διάθεσή μου για ζωγραφική (...και τελευταία έχω τεμπελιάσει πολύ...)...
    Σ' ευχαριστώ! Φιλιά κι από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έφτιαξες το τέλειο video clip Μελίνα! Έχεις αποδώσει το αίσθημα του τραγοθδιού - και μάλιστα χωρίς... πιάτο!...

    Τα φιλιά μου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιώργο,
    ασκούμαι σιγά-σιγά στην έλλειψη αυτού του...αξεσουάρ. Τουλάχιστον ας υπάρχει το μπουκάλι. Με το απαραίτητο περιεχόμενο εννοείται...
    Φιλιά και σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μπράβο Μελίνα μου
    το καρβουνομπουκάλι σου έγινε πολύ όμορφο.Δεν έχω ασχοληθεί ποτε με κάρβουνο,και δεν έχω ιδέα.Αλλά το σχέδιό σου μου άρεσε πολύ-))))
    καλή συνέχεια
    φιλάκια-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. επέστρεψα από τραγικές περιπλανήσεις.
    όργωσα στα σκοτάδια. να σπείρω φως θέλησα..
    μάτωσα ξανά...επέστρεψα..
    αλήθεια, το κάρβουνο, πώς αποδίδει το αίμα;

    φίλη όμορφη, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αντικείμενα απλά, μέσα απλά και χαμηλόφωνα, μία λιτότητα που γίνεται γοητευτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα!
    Δοκίμασε το κάρβουνο, θα σου αρέσει. Δίνει πάντα ένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα, ειδικά στους φωτισμούς και στη πλαστικότητα.
    Να είσαι καλά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προμηθέα μου, πολύ ευχάριστος ο ερχομός σου!
    Σίγουρα σκορπίζεις φως! Περιβάλλει πάντα τη παρουσία σου, ακόμη και αν γύρω βιώνουμε επίμονο σκοτάδι.
    Το αίμα με κάρβουνο; Μάλλον δεν αποδίδεται... Ακόμη και αν αποδοθεί η ρευστότητά του, θα λείπει εκείνο το μαγνητικό κόκκινο...
    Οι περιπλανήσεις σου κάνουν τις επιστροφές σου πιο δυνατές Πυρφόρε μου! Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τόλη,
    Μάλλον το πληθωρικό δεν συμβάδισε ποτέ με το γοητευτικό. Πιστεύω πως η πραγματική γοητεία μόνο μέσα στη λιτότητα ανιχνεύεται. Αν τα κατάφερα να αποδώσω κάτι τέτοιο εδώ, είμαι πολύ ευχαριστημένη. Βλέπεις συχνά γίνομαι φλύαρη στα έργα μου..
    Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή