Waves

Waves

Σάββατο, 14 Ιουλίου 2012

γλυκές γεύσεις (ξηρά παστέλ)


32 σχόλια:

  1. υπεροχο!!!να σαι παντα καλα και να δημιουργεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοκαίρι α λα Μελίνα!
    Και την γευση ακόμα νιώθω!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είχα ιδιαίτερη προτίμηση στο καρπούζι, αλλά όταν πριν χρόνια γυρνούσαμε μέσα σε λίβα με ταξί, χωρίς κλιματισμό, από διακοπές στον Βόλο, σταματήσαμε μετά τον κάμπο της Λάρισας κάτω από πλατάνια και μια παρέα μας πρόσφερε δροσερές φέτες καρπουζιού, το αγάπησα. Μου το θύμισε η ωραία ζωγραφιά σου Μελίνα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι γλυκές και τόσο δροσιστικές γεύσεις έχουν σίγουρα μεγαλύτερη αξία μέσα στον καύσωνα του καλοκαιριού !!!
    Καλή Κυριακή και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προμηθέα μου σ' ευχαριστώ!
    Είναι ό,τι αξιώθηκα να φτιάξω μετά από πολύμηνη αποχή από τη ζωγραφική. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. misirloumisirlou
    να είσαι κι εσύ καλά! Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στρατή,
    χαίρομαι που σε βλέπω εδώ μετά από καιρό. Μου είχαν λείψει τα σχόλιά σου. Βέβαια "δεν δικαιούμαι διά να ομιλώ" (όπως είχε πει και κάποιος κάποτε - σε δεύτερο πληθυντικό όμως) αφού κι εγώ έχω εξαφανιστεί γενικώς.. Πού θα πάει όμως, θα ξαναβρώ τους ρυθμού μου.
    Σ' ευχαριστώ πολύ! Φιλιά και καλό κυριακάτικο απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντίνο,
    μου επιβεβαίωσες τελικά ότι μάλλον με καρπούζι μοιάζει αυτό που ζωγράφισα. Για σύκο το πήγαινα, αλλά προς το τέλος κι εγώ σαν καρπούζι άρχισα να το βλέπω - γι αυτό έβαλα κι αυτό το φύλλο συκής μήπως παραπέμψει και στο καρπό... αλλά φταίει αυτό το παχύ άσπρο φλούδι που το κάνει να...καρπουζοφέρνει. Δεν πειράζει, τώρα άλλωστε με τη γεννετική μηχανική και τη βιοτεχνολογία, δεν αποκλείεται να αρχίσουμε να βλέπουμε και σύκα με φλοιό καρπουζιού, ή αντιστρόφως. Το φαντάζεσαι; χαχα - η τέχνη πάντα προτρέχει της επιστήμης!
    Φιλιά Ντίνο και καλή Κυριακή! Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στέλιο,
    σίγουρα! Το γλυκό ίσως κατάφερα να το αποδώσω - για το δροσερό θα ήθελε κάτι ακόμη η ζωγραφιά... Λοιπόν τώρα μόλις μου ήρθε μια ιδέα. Ίσως επιχειρήσω πραγματοποίηση στην επόμενη ζωγραφική.
    Να είσαι καλά Στέλιο! Σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μελινάκι μου,
    τι όμορφα σύκα είναι αυτά!!!!!!Στάζουν μέλι!!!!!!!
    Ευχαριστουμε και για το τραγουδάκι!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χα, χα, χα.....
    Μόλις το είδα λειτούργησε μέσα μου η τότε τραυματική εμπειρία της αφόρητης ζέστης (καλή ώρα όπως η τωρινή) του Λαρισινού κάμπου και η δροσερή απόλαυση του παγωμένου καρπουζιού που μας πρόσφεραν ("πάρτε κι άλλο", μας έλεγαν)και που μ'έκανε από τότε να αγαπήσω το καρπούζι. Με την ευκαιρία, μια φίλη μου έλεγε τις προάλλες ότι και το καρπούζι γίνεται γλυκό. Δεν έχω δοκιμάσει, ποιος ξέρει ίσως σε κάποια άλλη εκδρομή, χειμωνιάτικη αυτή, μας το προσφέρουν στον δρόμο. Σε φιλώ για καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα κοιτώ και ακούω ακόμη και το θρόισμα το φύλλων τις συκιάς απ όπου κόπηκαν,
    Είσαι υπέροχη αλήθεια Μελίνα μου. Λες και θα στάξει σταγόνα όπου να ναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγραψα πριν απο λίγο ένα σχόλιο αλλά δεν ξέρω αν δημοσιεύτηκε γιατί το σύστημα με πέταξε έξω.
    Έλεγα πάντως ότι βλέποντας τον πίνακα ένιωθα το θρόισμα των φύλλων της σκιάς από την οποία κόπηκαν. Λες δε ότι όπου να ναι θα στάξει μια γλυκιά σταγόνα.
    Είσαι αληθινά υπέροχη Μελίνα. Υπέροχη!

    Υ.Γ Ελπίζω τώρα να δημοσιευτεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει! Ουφ και είχα αγωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μμμμ...μιάμ μιάμ Μελίνα μου!!!Θα τα δαγκώσω-)))
    πανέμορφο έργο και τόσο ζωντανό!!!
    φιλουρεςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ζουμερά πανέμορφα σύκα!Μπράβο Μελίνα μου γλυκιά!!!Να περνάς καλά!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γλυκά σαν τη δημιουργό τους, Μελίνα μου
    μου άνοιξες την όρεξη!!

    πολλά φιλιά και σύντομα θα τα πούμε κι από κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι μας κάνεις τώρα βρε Μελίνα;!!!

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε μερικές ημέρες θα έχουν γίνει. Τα κόκκινα είναι τα πιο γλυκά και τα περιμένουμε πώς και πώς :-)

    Γεια σου γλυκό Μελινάκι με τα ωραία σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Xroma gefsi aroma kalokairiou... poli omorfo!
    sorry gia ta greeklish kati epathe to pliktrologio mou
    exo netbook mazi mou!!
    filakia kai kala na pernas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έφη μου πάλι άργησα να σου απαντήσω.
    Είναι αυτές οι περιοδικές μου εξαφανίσεις που φταίνε...
    Σ' ευχαριστώ πολύ για τα τόσο γλυκά σου λόγια - σαν τους γλυκούς καρπούς του καλοκαιριού!
    Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα και ξένοιαστα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λοιπόν Ντίνο,
    εγώ έχω δοκιμάσει γλυκό κουταλιού καρπούζι και στο συνιστώ! Βέβαια το αγαπημένο μου είναι το συκαλάκι (δεν το λέω για να υποστηρίξω την ανάρτηση...χαχαχα) αλλά και το καρυδάκι Πηλίου είναι πολύ ιδιαίτερο και αρωματικό...
    Αχ, τι πειρασμοί κι αυτοί...
    Φιλιά Ντίνο και με το καλό η νέα εβδομάδα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστόφορε χαίρομαι πολύ που σε βλέπω!
    Και βέβαια δημοσιεύτηκαν τα σχόλιά σου και είναι πολύ ωραία όπως πάντα τα λόγια σου! Σε υπερευχαριστώ και σου ζητώ κατανόηση για την αργοπορία μου να απαντήσω αλλά κυρίως για την αργοπορία μου να σε επισκεφτώ. Είναι μιά μακρά περίοδος που σχεδόν ανασαίνω με καλάμι (σαν τον Φο Μι Τσιν του Σαββόπουλου) - τόσο πνιγμένη είμαι από σπαστικά τρεχάματα... Τέλος πάντων θα ηρεμήσω και θα έρθω - θέλω να είμαι ήρεμη όταν επισκέπτομαι τους φίλους.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρυσούλα,
    ελπίζω να είναι πειστικά ως προς τη γλυκύτητά τους τουλάχιστον τα..."καρπουζόσυκά" μου... χαχα
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και εύχομαι πολύ-πολύ γλυκό καλοκαίρι!
    Φιλιά κι από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φανή μου σ' ευχαριστώ!
    Τελευταία έχει πέσει μάλλον ο γλυκαιμιμός μου δείκτης γι αυτό όλο γλυκά ονειρεύομαι και ζωγραφίζω. Τώρα να δω ποιά θα είναι η συνέχεια...
    Φιλιά και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λένα μου,
    συχνά τα λόγια γλυκαίνουν πιο πολύ από τη ζάχαρη
    και τέτοια λόγια είναι τα δικά σου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ και σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γιώργο μου σόυ άνοιξα την όρεξη;
    Δεν πειράζει - η ζάχαρη των φρούτων είναι 'αθώα'!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαράκι μου
    κι εμείς τις συκιές που κάνουν κόκκινα έχουμε στον κήπο!
    Φιλιά πολλά και καλές γεύσεις να έχουμε πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαριέλα μου,
    εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που βρήκα σχόλιό σου και το διάβασα μια χαρά! Σ' ευχαριστώ πολύ! Να περνάς όμορφα και δημιουργικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γλυκές γεύσεις και γλυκύτατες ζωγραφιές!Μελινάκι καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όλγα μου σ' ευχαριστώ πολύ!
    Κι εσύ να περνάς ξένοιαστες και ευχάριστες καλοκαιρινές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή