Waves

Waves

Δευτέρα, 27 Αυγούστου 2012

ατίθασα βήματα (λαδοπαστέλ 50x70)



26 σχόλια:


  1. Σε εγκάλεσα στην τάξη και είδα ότι συμμορφώθηκες.
    Μπράβο! Το φλαμένκο σου πολύ όμορφο!
    Η ξεκούραση του καλοκαιριού έδωσε χρώματα φλογερά.
    Να πως είναι να αλλάζει λεξιλόγιο ο ζωγράφος.
    Μ’ αρέσει η κίνηση που θέλει να εννοηθούν πάθη και έρωτας από το κορμί της χορεύτριας.
    Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στρατή,
      συμμορφώθηκα πράγματι, παρότι ξεκούραση καλοκαιριού δεν θα έλεγα ότι αιστάνθηκα ακόμη. Ίσως βοηθήσει το φθινόπωρο περισσότερο, που είναι και πιο "χουχουλιάρικο"... Πάντως έχω όρεξη να ζωγραφίσω και ελπίζω να διαρκέσει. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το έργο και που αφουγκράστηκες τους παλμούς της μπαλαρίνας μου.
      Φιλιά πολλά κι από μένα και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. ταξιδιώτη,
      καλωσόρισες στα μέρη μου και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!
      Καλά ταξιδέματα!

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικό έργο, με κίνηση και πάθος!!!Μπράβο σου Μελίνα μου!!!φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φανή,
      (στις πρώτες πρωινές ώρεςτης Τετάρτης) με τους εμγψυχωτικούς επαίνους σου! Σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλό υπόλοιπο εβδομάδας και καλές δημιουργίες!

      Διαγραφή
  4. Το βιντεάκι σου και η μουσική του, τέλειο!! το είδα πολλές φορές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σ' εμένα αρέσει πολύ αυτή η μουσική! Και τι ξεσηκωτική! Πόσο θα ήθελα να ξέρω φλαμένκο...
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. σήμερα λοιπόν εμπέδωσα πως σε λένε Μαρίνα.Αν μπεις στα σχόλιά μου θα καταλάβεις-))))
    μμμμ...ζωγραφίζεις υπέροχα τις χορευτικές κινήσεις!!!!Θα έλεγα πως ίσως είσαι και εσύ χορεύτρια,η θα ήθελες να ήσουνα-))Είναι πάρα πολύ ζωντανή και αυτή η δουλειά σου.Σε συγχαίρω ζουζούνα και υποκλίνομαι-))))
    φιλιά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου,
      αν και μου αρέσει το όνομα Μαρίνα, εμένα Μελίνα με λένε (παιδιόθεν...) αλλά ακούω και στο nameliart, χαχα... μόλις επέστρεψα από μία βόλτα στη σελίδα σου. Μάλιστα...κατάλαβα. Ο φίλος μας ο Στρατής ψάχνει συμμάχους για να με επαναφέρει στις επάλξεις. Εντάξει τεμπελιάζω λίγο αλλά πάντα εδώ επανέρχομαι.
      Αν ήθελα να ήμουν χορεύτρια; Ε λοιπόν ήταν το πρώτο πράγμα που ήθελα να γίνω, πριν αρχίσω να θέλω να γίνω ζωγράφος (αυτό κράτησε πολλά χρόνια και ακόμη κρατάει) αλλά τελικά δεν έγινα τίποτα από τα 2... σνιφ... Όμως τα αγαπάω και τα 2 πολύ και τα υπηρετώ όσο μπορώ.
      Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα! Φιλιά και καλά ζωγραφίσματα!

      Διαγραφή
  6. Γεμάτο κίνηση - τα χρώματα χορεύουν!... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργο,
      όπως έχω ξαναπεί είμαι υπερκινητική, πράγμα που μου βγαίνει και στη ζωγραφική...
      Καλό σου ξημέρωμα και σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο έργο, άλλωστε γνωρίζεις πως λατρεύω το χορό αλλά αυτός σου ο πίνακας έχει και κάτι παραπάνω. Η φιγούρα, τα χαρακτηριστικά του προσώπου μοιάζουν τόσο με ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο, κι ένιωσα μεγάλη κατάπληξη όταν το είδα. Σ' ευχαριστώ Μελίνα μου

    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λένα μου
      το γνωρίζω βεβαίως! Είναι κι αυτός μια παραμελημένη μας αγάπη και ίσως γι αυτό και τόσο σταθερή... Σου θυμίζει κάποια κοπέλα; Και να φανταστείς ότι είναι καθαρά φανταστικό το πρόσωπο της ζωγραφιάς. Είδες μερικές φορές πώς προσεγγίζουμε άθελά μας κάποιες υπαρκτές μορφές;
      Εγώ σ' ευχαριστώ πολύ για κάθε συγκίνηση που μοιράζεσαι μαζί μου!
      Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  8. Μελίνα μου γειά σου!
    Πολύ όμορφο το έργο σου!!!Η χορεύτρια σκίζει!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου σ' ευχαριστώ!
      Ευτυχώς βγήκε αρκετά πειστική η σπανιόλα, οπότε χαλάλι της ο παιδεμός που μου έκανε...
      Πολλά φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  9. Οι ακροΒατικές ΕπιΝοήσεις
    θελουν ενα Σταθερό Χέρι Ατίθασου Συντρόφου
    για να Ισορροπήσουν την ΑΛήθεια τους......


    ΦΙΛΙ.............. σε ΛαδοΠαστέλ Καρδιάς!!!!!..

    ;-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάκια μου,
      πολύ χαίρομαι που σε βλέπω!
      Ούτως ή άλλως ακροβατούμε, ας το κάνουμε τουλάχιστον με ρυθμό και χάρη, έχοντας βεβαίως και κάποιες σταθερές...
      Φιλί καρδιάς κι από μένα με ένα μεγάλο ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  10. Κοιτάζοντας την για αρκετά λεπτά σταθερά, μπορώ να την κάνω να χορέψει για μένα. Να νιώσω το θρόισμα του φουστανιού της και μια απαλή αύρα από το άρωμά της. Το βλέμμα της θα με κάνει να ξεχάσω τις έγνοιες μου και η μουσική θα μου γαργαλάει τα πόδια να σηκωθώ να την αρπάξω από την μέση.
    Με ξεσήκωσε σαν εικοσάρη ο πίνακάς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρσιτόφορε,
      όπως σου έχω ξαναπεί, έχω μια πεποίθηση ότι θα είσαι πολύ καλός χορευτής! Κοίτα τη μελαχροινή σπανιόλα στα μάτια λοιπόν και αυτή θα σε παρασύρει στα βήματά της (ή εσύ θα παρασύρεις αυτή) έτσι που οι έγνοιες να μείνουν μετέωρες...
      Και τι θα πει "σαν" εικοσάρη; Εγώ εικοσάρη σε βλέπω...
      Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστόφορε! Και μην αντιστέκεσαι ποτέ όταν η μουσική σε καλεί! Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη κίνηση , χορός , μουσική ,τέχνη , χρώματα όλα σε μια πολύ όμορφη ανάρτηση !!!
    Μπράβο Μελίνα και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Στέλιο!
      Κι εγώ πιστεύω ότι ο χορός είναι από τα θέματα που προσφέρονται για μια καλλιτεχνικά περιεκτική έκφραση.
      Να είσαι καλά και καλά ζωγραφίσματα!

      Διαγραφή
  12. Πώς τα καταφέρνω και έρχομαι όλο αργοπορημένη;
    Το flemengo είναι η λατρεία μου ο χορός η μουσική τα χρώματα, έδωσες τον χαρακτήρα του ιδανικά με αυτό σου το έργο Μελίνα μου. Πανέμορφο!!!

    υ.γ. για το προηγούμενο νόμιζα πως είχα γράψει γιατί σίγουρα το είχα δει. Είναι ένα έργο που θα έβαζα στο ίδιο επίπεδο με αυτό που έχεις για avatar που είναι από τα πολύ πολύ αγαπημένα μου.
    Να σαι καλά Μελινάκι μου
    Σε φιλώ πολύ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Margo μου,
      θα συμφωνήσω μαζί σου για τα 2 αυτά έργα. Είναι και για μένα πολύ αγαπημένα και φτιαγμένα και τα 2 σε στιγμές ιδιαίτερης σχέσης μου με τον καμβά. Τώρα που το λες, μήπως είναι καιρός να ανανεώσω το avatar και να βάλω τη κοπέλα με το καπέλο;
      Όσο για το φλαμένκο, το χορό και τη μουσική, εδώ είναι που θα συμφωνήσω μαζί σου μέχρι ταύτισης! Πολλές φορές αναρωτιέμαι.. τι σόϊ όντα θα ήμασταν αν δεν τα είχαμε όλα αυτά;;;
      Φιλιά κι από μένα Μαράκι και καλό Φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  13. Συνέχισε τα δικά σου ατίθασα βήματα Μελίνα μου, εκφράσου με ό,τι και όπως το λέει η ψυχούλα σου και ασ'τους να λένε. Δυναμική ζωγραφιά σε κίνηση και χρώμα. Καλό μήνα. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνο μου,
      αυτό ακριβώς κάνω, ακολουθώ τη καρδιά μου. Εσύ σίγουρα το ξέρεις ότι δεν θα μπορούσα να κάνω αλλιώς!
      Καλό μήνα κι από μένα, με πολλές φθινοπωρινές δημιουργίες! Φιλιά..

      Διαγραφή