Waves

Waves

Πέμπτη, 2 Μαΐου 2013

πλανόδιοι μουσικοί (ελαιογραφία)



Νίκου Καζαντζάκη "Μαγδαληνή"
 
Ω Κύριε, εγώ ‘μαι που έσπασα σα μυρογιάλι
στα ιερά σου πόδια την καρδιά μου, και τα ολόξανθα
μακριά μαλλιά μου εγώ τ’ ανέμισα στις τρέμουλες,
σκυφτές των Αποστόλων κεφαλές, σα φλάμπουρο!
Εγώ ‘μαι που όντας όλοι οι εδικοί μακριάθε
κοιτώντας το σταυρό σε κλαίγαν σκορπισμένοι,
στεκόμουν στο πλευρό σου παραστάτης, κι όρθια
στα χέρια μου εδεχόμουν, στην ποδιά, στο πρόσωπο,
πηχτό, ζεστό, σαν όμπρο θερινό, το γαίμα σου!
Κ’ έκραζα: Ανοίξου γης, ποτίσου γης, σκιρτήστε
σα σπόροι αθάνατοι στο χώμα, ώ πεθαμένοι!
Χριστέ, κι αν όλοι σ’ αρνηθούν, δε θα πεθάνεις!
Γιατί στον κόρφο μου το αθάνατο νερό
κρατώ και σε κερνώ, και κατεβαίνεις πάλι
στη γης, και περπατάς μαζί μου στα χωράφια,
βολές σωπαίνοντας γλυκά, βολές ταΐζοντας
το Λόγο τον καλό στα πεινασμένα πλήθη
 
    J J J J J J J J

% % % %  Κ Α Λ Η    Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η  % % % %

 

24 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση Μελίνα μου
    Αγάπη παντού!!!
    Ας πληθύνει η παρηγόρια κι ο καλός λόγος



    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Φιλί αναστάσιμο κι από μένα
      και, ναι, είθε η αγάπη και η ανθρωπιά να βασιλέψουν!!

      Διαγραφή
  2. Ω, τι ευχάριστη έκπληξη !!! Η ζωγράφος, το κορίτσι, η φίλη μας επέστρεψε με μια ωραία αναστάσιμη ζωγραφιά. Χαίρομαι πολύ, Μελίνα μου. Και ξαφνικά θυμήθηκα τον Ηράκλειτο : «εάν μη έλπηται, ανέλπιστον ουκ εξευρήσει». Καλή Ανάσταση με όλα όσα η ευχή μπορεί να σημαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Τόλη για τη τόσο θερμή υποδοχή!
      Να ξέρεις ότι έπαιξες ρόλο γι αυτή την επιστροφή... Με χαροποιούν πάντα τα περάσματά σου από το nameliarte και τα λόγια σου με συγκινούν.
      Εύχομαι η ανάσταση να κυριαρχήσει, με όλες της τις έννοιες!

      Διαγραφή
  3. Μελινάκι μου που ήσουν; Σημασία έχει ότι ξαναγύρισες μια μια καταπληκτική ζωγραφιά για να αναπληρώσεις το κενό. Πολλές, πολλές ευχές για Καλό Πάσχα, πολλά, πολλά φιλιά, αγάπη πολλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ μου Ντίνο, πού αλλού; Στο καβούκι μου κλεισμένη, προσπαθώντας να ξεμπερδέψω κουβάρια και να λύσω κόμπους...
      Όχι ότι κατάφερα και πολλά πράγματα, αλλά αποφάσισα να μη ξοδέψω και όλες μου τις δυνάμεις...

      Εδώ είμαστε λοιπόν, εμπεδώνοντας όσο μπορούμε τα μηνύματα της ανάστασης.

      Σ' ευχαριστώ ολόψυχα και σου εύχομαι από καρδιάς Χρόνια Πολλά, Καλά και δημιουργικά!
      Φιλιά πολλά κι από μένα!

      Διαγραφή
  4. Έλα βρε Μελίνα και όλο σενάρια έκανα για την απουσία σου. Ανησύχησα λιγάκι αλλά να που επέστρεψες με όμορφη αναστάσιμη ζωγραφιά οκτώ χαμόγελα και χαρμόσυνες καμπάνες :-)

    Καλή Ανάσταση Μελίνα μου και μην χάνεσαι τόσο... μας έλειψες πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, πόση ζεστασία βγάζουν πάντα οι παρουσίες σου!

      Ναι, είναι μια περίοδος που δίνει αρκετά εναύσματα για σενάρια που μπορούν να συνδέονται με μία απουσία
      και πιστεύω με αρκετά αυξημένες πιθανότητες να πλησιάζουν τη πραγματικότητα..

      Εδώ είμαστε όμως! Με κάποια σημάδια κόπωσης βέβαια (ευδιάκριτα φαντάζομαι) αλλά και με κάποια ψυχικά αποθέματα...

      Σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι απ' τη καρδιά μου Χρόνια Πολλά, Καλά, Ειρηνικά!

      Διαγραφή
  5. Χαιρόμαστε για την επιστροφή σου φίλη Μελίνα, πραγματικά η απουσία σου ήταν πολύ αισθητή στην μπλογκοπαρέα μας.
    Εύχομαι Καλή Ανάσταση και Χρόνια Πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλιο για τη τόνωση που δίνουν τα λόγια σου! Κι εγώ χαίρομαι ειλικρινά που τα ξαναλέμε!

      Ευχές πολλές για Καλά και Δημιουργικά χρόνια, με τα αναστάσιμα μηνύματα να μένουν πάντα μέσα μας και σε περίοπτη θέση!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Δέσποινα! Όπως τα ονειρεύεται και τα επιθυμεί μια καθαρή καρδιά!

      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. Καλη Ανάσταση Ναμελί

    Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χαίρομαι πολύ Velvet που σε βρίσκω εδώ!
      Σ' ευχαριστώ και εύχομαι
      σύντομα να γιορτάσουμε μια ανάσταση γεμάτη χαμόγελα και δυνατή ελπίδα!

      Διαγραφή
  8. Που είσαι εσύ χαμένη τόσον καιρό;;;;;
    Χαίρομαι αφάνταστα που σε ξαναβλέπω και ελπίζω να μην χαθείς πάλι!
    Πολύ όμορφη ελαιογραφία και ιδιαίτερα νοσταλγική!
    Καλή Ανάσταση Μελινάκι!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριέλα μου... Είπα να αλλάξω λίγο παραστάσεις - και να ξελαμπικάρω όσο γίνεται - ξαραχνιάζοντας το ερημητήριό μου... Θέλει κι αυτό μια συντήρηση (αχρείαστο να' ναι.. χαχα)

      Κι εγώ χαίρομαι καθώς διαβάζω χαμογελώντας το σχόλιό σου και σ' ευχαριστώ από καρδιάς!

      Όχι, δεν θα χαθώ, απλώς θα είμαι κάπως πιο κουρασμένη (...ζόρικη η ξαραχνιάστρα...) και θα φαίνεται μάλλον... Αν μη τι άλλο από τη συχνότητα ανάρτησης νέων έργων (και όχι παλιών όπως αυτό)

      Φιλιά κι από μένα και Χρόνια Πολλά, γεμάτα ελπίδα και δημιουργία!

      Διαγραφή
  9. Μελίνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!Είχα ανησυχήσει κορίτσι μου!!!Χαίρομαι πάρα πολύ που σε βλέπω και σε διαβάζω πάλι.Και φυσικά που μας υποδέχεσαι με αυτόν τον όμορφο πίνακα!!!!Ο οποίος είναι δικός σου?
    Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία!!!
    Πολλά φιλιά και μην χάνεσαι-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ! Η χαρά είναι δική μου, που βλέπω πως οι καλοί μου φίλοι δεν με ξεχνούν και πως με νοιάζονται κι ας έχω τόοοοσο καιρό να τους καλέσω και να τους επισκεφτώ.
      Ο πίνακας είναι από τα ιστορικά έργα μου που παραμένουν στο πατρικό σπίτι (κάπου στα πίσω ποδαράκια του σκύλου αχνοφαίνεται η υπογραφή μου και η χρονιά δημιουργίας του: 2005) και είναι φτιαγμένος σε μια περίοδο που η αισιοδοξία κι η υπομονή περίσσευαν.

      Χριστός Ανέστη, υγεία, αγάπη και ελπίδα!

      Φιλιά πολλά κι από μένα!

      Διαγραφή
  10. Mελινάκι μου δε μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που είσαι πάλι εδώ!!!!!!
    Είχα πάει χωριό για το Πάσχα και γύρισα χτες. Μπήκα σήμερα να κάνω ανάρτηση και σε είδα!!!! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη με υγεία πάνω απ' όλα σου εύχομαι ολόψυχα!!!!!!!
    Είναι πολύ γλυκό το συναίσθημα να βλέπεις φίλους να επανέρχονται στο "χώρο" που τους γνώρισες, όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά, μοιράζεσαι ελπίδες και όνειρα που δε χάνονται ποτέ αλλά πλανόνται στον αέρα μέχρι να έρθει η κατάλληλη στιγμή να αναστηθούν και να τα απολαύσεις γιατί μην ξεχνάς το αξίζουμε!!!!!
    Φιλί καρδιακό πολύτιμο στον άγριο καιρό που ζούμε.
    Σε ευχαριστώ με ανανέωσες πραγματικά!!!!!!!! Ο πίνακας νοσταλγικός σαν τα όνειρα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πολύ παρηγορητικό να ξαναβρίσκεσαι με καλούς φίλους, έστω και διαδικτυακά, σε εποχές που η απομόνωση και το κλείσιμο του καθενός στον εαυτό του είναι καθημερινές απειλές. Η κοινή μας αγάπη για τη τέχνη, μας έχει φέρει κοντά μέσα από μια δημιουργική επικοινωνία, από την οποία, θέλω να πιστεύω, όλοι βγαίνουμε πιο χαμογελαστοί και πιο αισιόδοξοι. Πράγμα που, όπως πολύ σωστά λες, το αξίζουμε!

      Τη χαρά να ξανανταμώνουμε και να τα ξαναλέμε τη μοιραζόμαστε Βασιλική μου, να είσαι βάβαιη!

      Ένα εγκάρδιο ευχαριστώ, για όλα
      και είθε ένα αναστάσιμο φως να μας μεταδώσει κάποτε απλόχερα τη θέρμη και τη λαμπράδα του.

      Φιλί αγάπης και συμπόρευσης.

      Διαγραφή


  11. Καλώς σε ξαναβρήκα λοιπόν και πιο πολύ να πω ότι ο πίνακάς σου είναι ωραιότατος αν και θα είχα- ως συνήθως- τις αντιρρήσεις μου ως προς τα χρώματα. Ο γνωστός Στρατής βλέπεις.
    Να μην χάνεσαι γιατί δικάζω πολύ άσχημα τους απόντες. Σ’ αυτήν την πολύ κακή εποχή πρέπει να είμαστε ενωμένοι πιο πολύ από ποτέ.
    Μελίνα λάμψε!







    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή θα με δίκαζες χωρίς να προλάβω να απολογηθώ;;;
      Γιατί για δικηγόρους, ούτε λόγος... Κοστίζουν!
      Μάλλον με αθώωσες όμως για να είσαι εδώ ε; Πράγμα που με χαροποιεί ιδιαιτέρως!

      Θα συμφωνήσω πάντως ότι τούτους τους καιρούς χρειαζόμαστε όλοι περισσότερο από ποτέ τη συντροφικότητα και την συνοδοιπορία. Παρότι οι συνθήκες είναι τέτοιες που να μας ωθούν - έστω ανεπαισθήτως - σε καταθλιπτική απομόνωση... Θέλει καθημερινή άσκηση το να μην υποκύψεις...

      Σ' ευχαριστώ Στρατή (γνωστέ Στρατή) για τη παρουσία σου!
      Χρόνια Πολλά εύχομαι,
      με δύναμη ψυχής
      και λόγου βεβαίως!

      Διαγραφή
  12. επ! γειά σου μελίνα! τώρα πήρα χαμπάρι εγώ ότι εχουμε καινούριο έργο!
    και τι έργο .. πανέμορφο .. ειλικρινά ο ουρανός σου βγάζει πολύ φως μελίνα ότι και να λες! καλες μας δημιουργίες ξανά λοιπόν..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φόρα, καλώς σε ξαναβρήκα!
      Είναι λίγο θαμπή η φωτογραφία και τα χρώματα δεν αποδίδονται καλά, αλλά εντάξει κάτι φαίνεται...
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλές μας εμπνεύσεις και ακόμη καλύτερες αποδόσεις!!

      Διαγραφή