Waves

Waves

Παρασκευή, 24 Μαΐου 2013

βαθειά θάλασσα (λαδοπαστέλ)

 
ΒΑΘΟΣ
 
Αρχίσαμε μια λέξη που να μη χωράει τον ουρανό αλλά να τυραννεί
την άνεση του ανέμου καθώς ξεχύνεται στις χτυπημένες από την
άρμη της προσδοκίας στεριές ή πάνω στα κρύα μουράγια όπου βαδίζει
από αιώνες απόκληρος της λησμονιάς ο ίσκιος. Ορκισμένη χώρα!
Παλιά πουλιά γεμάτα σύννεφα, πότε κατά τη δύση που χαράζει στα
στήθια μας έλη ανίας, πότε κατά την ανώριμη καρδιά που ζητάει να
μπει πεισματικά στη φύση...
Ακόμη θυμόμαστε τα κουρέλια μιας πυρκαγιάς γενναιόφρονης, τα
πειράματα ενός χαρταετού που σάστισε τα δάχτυλά μας ψηλά στον
αγέρα ή στην αρχή ενός δρόμου όπου σταθήκαμε για ν' αναζητήσουμε
μια γυναίκα γεμάτη ανταποκρίσεις γεμάτη σκιές στοργής ταιριασμένης
στα τολμηρά κεφάλια μας. Ακόμη θυμόμαστε την αγνότητα
που την είχαμε βρει τόσο αινιγματική, πλυμένη σε μιαν αυγή που
αγαπούσαμε γιατί δεν ξέραμε πως μέσα μας, ακόμη πιο βαθιά, ετοιμάζαμε
άλλα όνειρα πιο μεγάλα που θα 'πρεπε να σφίξουν στην
αγκαλιά τους ακόμη περισσότερο χώμα, περισσότερο αίμα,
περισσότερο νερό, περισσότερη φωτιά, περισσότερον Έρωτα!
 
Οδυσσέας Ελύτης

18 σχόλια:

  1. Αυτήν την λέξη αναζητώντας και αυτά τα χρώματα που κινούν την ψυχή κατά την κορυφαία συγκίνηση και τον αληθινό εαυτό της..
    Την καλημέρα μου Μελίνα και να χαμογελάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Στρατη!
      Ναι,μέσα από τις λέξεις και τα χρώματα εκφράζουμε τις αναζητήσεις μας... Κι είναι σπουδαίο αυτές οι αναζητήσεις μας, του ενός με του άλλου, κάπου να ανταμώνουν..
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Όλα σε υπερθετικό βαθμό
    όπως επιτάσσει η τέχνη

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλίμονο αν η τέχνη μπορούσε να αρκεστεί στον θετικό ή τον συγκριτικό βαθμό Ελένη μου… Αν και προσωπικά αισθάνομαι ότι την υπηρετώ μάλλον …περιορισμένα…
      Σ’ ευχαριστώ πολύ όμως για την ενθάρρυνση!
      Φιλί κι από μένα!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα υλοποίησες το δύσκολο αυτό θέμα Μελίνα μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήταν από τα έργα που δούλεψα με αρκετή ελευθερία και ίσως γι αυτό. Αυτονομήθηκε μάλλον και έτσι δεν υπέκυψε στους ψυχαναγκασμούς μου :)

    Καλό Σαββατοκύριακο και φιλί κι από μένα Ντίνο!
    Α! Τη Κυριακή έρχομαι Θεσσαλονίκη για 3 μέρες. Είναι για δουλειά βέβαια, αλλά μου αρέσει πολύ η προοπτική αυτής της μετακίνησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από το εκπληκτικό αποτέλεσμα φαίνεται καθαρά με πόση ελευθερία και αγάπη δούλεψες στο έργο αυτό, μου άρεσε ιδιαίτερα ο συνδυασμός των χρωμάτων σου !!!
    Μπράβο και πάλι φίλη Μελίνα και καλή Κυρικακή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Στέλιο. Είναι γεγονός ότι έρεε το χέρι, ίσως γιατί είχε ταυτιστεί το μυαλό με το υγρό στοιχείο του θέματος :) ..
      Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Ομορφοοοοοοοοοο!!!!!!
    Η αναζήτηση η γοητεία της ζωής , την αποτυπώνεις πολύ όμορφα εδω!!!!!!!
    Χάνουν τα λαδοπαστέλ στην φωτογράφηση και στο σκανάρισμα, το΄χεις παρατηρήσει;
    Στην πραγματικότητα τα χρώματα είναι πιο ζωντανά είμαι σίγουρη.
    Καλή εβδομάδα Μελινάκι μου.
    Φιλί καρδιακό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάνουν πράγματι Βασιλική μου. Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη σε κλειστό χώρο με φως ηλεκτρικό, οπότε αλλοιώνεται και η χροιά και η φωτεινότητα...αλλά λόγω τεμπελιάς δεν επανέλαβα τη φωτογράφηση.
      Σ' ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ.
      Καλή εβδομάδα και σε σένα!

      Διαγραφή
  7. ω Μελίνα!!!Τι ενέργεια κρύβει το έργο σου!!!Απίθανο,πραγματικά!!!Θέλω και εγώ να δοκιμάσω αυτή την τεχνική-)))
    Χαίρομαι που επανήλθες χαρούμενη-)
    πολλά ηλιόλουστα φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις τα λαδοπαστέλ Χρυσούλα. Μπορείς να τα βεις σε μεγάλη γκάμα χρωμάτων και μπορούν να δώσουν ένα αποτέλεσμα παρόμοιο με της ελαιογραφίας (ειδικά αν τα δουλέψεις μαζί με λινέλαιο και νέφτι) και ίσως και πιο ζωντανό.
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Φιλιά κι από μένα και καλές δημιουργίες!

      Διαγραφή
  8. Θεωρώ αυτή την ωραία ζωγραφιά συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης για τη γυναίκα. Γιατί εγώ πιο βαθειά θάλασσα από τα μάτια της δεν γνώρισα. Πιο απαλή, πιο τρυφερή, πια γλυκειά, πιο σκοτεινή κι ανταριασμένη. Πιο σαγηνευτική. «Καίγομαι, καίγομαι, ρίξε κι άλλη λάδι στη φωτιά, πνίγομαι, πνίγομαι, πέτα με σε θάλασσα βαθειά».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τώρα τι να πω μετά από ένα τέτοιο σχόλιο;
      Respect αγαπητέ μου ποιητή!!!

      Ενα μεγάλο ευχαριστώ και ευχές για έναν ωραίο και εμπνευστικό Ιούνιο!

      Διαγραφή
  9. σε τοποθέτησα στους φίλους αγαπημένη Μελίνα
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Είμαι βέβαια από τους πλέον ασυνεπείς της μπλογκοπαρέας (με συχνές και μακρές απουσίες) αλλά η φιλία με τους ομότεχνούς μου κατέχει μια ξεχωριστή θέση μέσα μου, που τη διαφυλάσσω όσο καλύτερα μπορώ, σε πείσμα των καιρών που μου χαλάνε την ηρεμία (και όχι μόνο αυτήν...)

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική - ωραίο έργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρήστο! Ο βυθός είναι ένα καλό θέμα ζωγραφικής μια και συνδυάζει ωραία χρώματα σε αρκετά μεγάλη γκάμα και επίσης προσφέρεται για ελέυθερη πινελιά.

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή